Alien
vensterbankkweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: vensterbankkweek
kan iemand me een plaats aanbevelen om zaden te kopenLeave a comment:
-
woeha
ik heb wel meer dan een lowrider staan hoor,
ik heb een kweekkast staam met een 600 watt HPS er boven en een voorgroei kast met PL lampen er in.
woeha dus de kosten van enkele lowider zaadjes kunnen er wel vanaf.Leave a comment:
-
hou me zeker op de hoogte als je een verslagje maakt van die lowryders james bonte heeft ook lowryders op de vensterbank gehad en ben eigenlijk van plan na deze planten het ook eens te proberen zijn wel dure zaadjes ma da moet jeer daan maar effen bijnemenLeave a comment:
-
hmm leuk te lezen dat je een vensterbank kweekje maakt
ik zit te overwegen om eens een paar lowriders in de vensterbank op te kweken, altijd leuk !! en zo hou je wat groen in de ramen hahaha
leuk verslagje geworden en ben benieuwd naar de opbrengst
Hou ze groen !!Leave a comment:
-
Ziet er goed uit he man, ondanks die mindere foto`s zie je dat ze mooi groen staan en dat de bloei er duidelijk zit in die twee. Nu nog beetje wachten op wat de derde gaat tonen. Enkel op de laatste foto staan de blaadjes wat gekruld, zou het kunnen dat die een beetje te nat staat?
Wacht al op de volgende update, vensterbankkweekjes zijn altijd leuk.Leave a comment:
-

srry hoor tzijn echt slechte fotos
plantje in boven aanzicht

de gehandicapte plant die nog geen bloeiverschijnselen vertoont

dat was et dan weer
volgende week weer fotosLeave a comment:
-
bij deze een nieuwe update fotos niet zo scherp want ze zijn met een gsm genomen
alle planten (tzijn er nu nog maar drie ) en mannetje gevonden kwas er gelukkig vroeg bij
alle plantje beginnen meer en meer haren te maken denk wel dat da een goed teken is

zie ze staan de meisjes ze zien er toch gelukkig uitLeave a comment:
-
om nu effen te reageren op de vraag van smoking fifi ze hebben al heel hun leven lang een ventilator op hun maar is niet te merken aan de stelen
kheb nu zoals fifi zegt de ramen opgezet iedere dag als da mogelijk is natuurlijkLeave a comment:
-
Hey mooie plantjes wel een beetje iel kwa bouw, smalle stengeltjes ed..
Ik zou als het echt mooi weer is en je hebt de optie, ze zoveel mogelijk buiten plaatsen.
Je raam blokkeert veer nuttige stralen van de zon + binnen heb je geen zacht briesje dat je plantje een beetje traint en zo stevigere stengels aanmaakt die de toppen gaan kunnen dragen straks als ze bloeit. Of je kan er ook een klein ventilatortje opzetten.Leave a comment:
-
een bummer zoals monty zegt de tweede plant was een mannetje maar kdenk dak er vroeg bij wasLeave a comment:
-
thxmonty ben erzelf van geschrokken dat et me zo goed lukt
wish me luckLeave a comment:
-
[NOTITIE]Verplaatst naar kweekverslagen binnen wiet kweken.
[/NOTITIE]
Gaat goed daar achter je raam.
GrtzLeave a comment:

Leave a comment: