Re: vensterbankkweek
En plant achter een raam gaat stressen want die wil bij de zon kunnen komen
Ook moet je goed met de warmte op letten achter glas is mega warm met dit weer zet er is
een thermometer bij zal je zien hoe warm het is
suc6
vensterbankkweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
bij deze een nieuwe update van de 4 plantjes op mijn vensterbank
ze zijn goed gegroeid en beginnen overal meer haren aan te maken
ze groeien eigenlijk allemaal hetzelfde dus ze kampen niet met groeiachterstanden enzo
maar goed ook ik geef ze substral voeding maar begin hier zo lichtjes mijn twijfels te
hebben over dit product maar voor eerste kweek ga ik de kosten niet te hoog laten
oplopen maar denk van mezelf dat deze een goeie eerste poging is
hier volgen de fotos slecht kwaliteit camera is gone like the wind
foto van de eerste 3 plantjes samen de grootste 3 eigenlijk

foto van alle 4 samen

foto van de eerste plant de grootste

foto van de 2e plant die getopt is je ziet et mooi aan de 2 toppen die naar mijjn gedacht wel beetje gestrekt zijn die toppen

foto van de derde plant deze plant is onaangeroerd maar doe ze alle 4 op en andere manier om te zien wat het meest opbrengt deze is niet getopt

gehandicapte plant

fotos in bovenaanzicht beetje voor details

gehandicapte plant in bovenaanzicht

toppen van de getopte plant (2de plant)

ba

1steplant nog eens

2fotos van het onderaanzicht

3de plant (niet getopte plant )

dit was het dan weer voor deze keer alle commentaren en uitleg info is meer dan welkomLeave a comment:
-
heb het probleem intussen ontdekt samen met andere stoners hier er zaten dus geen gaten vanonder in mijn bloempotten ben blij heb da intussen wel al gedaanLeave a comment:
-
Vergeet niet dat het deze dagen extreem warm is je planten hebben lucht en water nodig dus ik zou een vens plaatsen en wat extra water doen als ik jou was
suc6Leave a comment:
-
Persoonlijk denk ik dat het meer een kwestie is van een redelijk gestrekte plant met dunne bladstelen die door de grote van het blad gaan doorhangen. Ik denk niet dat het zoveel met over of onder bewatering te maken heeft.
Je plant moet niet klets nat staan en ook niet kurkdroog, wel liever naar de droge kant dan naar de natte. Je dame houd niet van natte voeten.
GrtzLeave a comment:

Leave a comment: