Kweker kloonverslag.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweker
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 1389

    #31
    Re: Kweker kloonverslag.

    nee..... heb er 1 staan.....dus vanaf gehaald.... was uit zaadje he.........
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment

    • kweker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 1389

      #32
      Re: Kweker kloonverslag.

      Kleine update:
      het zaailingetje Jack diesel en kloontje Neville's haze zijn sinds 3 dagen verwijderd en werden verplaats naar: http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...4323#post84323

      de rest vermaakt zich prima onder een 24/24 tl verlichting van 2x18 watt. inmiddels de kleine afzuiging aangezet uit deze kast.....
      temperatuur steeds 24,5 graden Lv van 56%...... en krijgen water 1x per week een kleine hoeveelheid voeding...............
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment

      • kweker
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 1389

        #33
        Re: Kweker kloonverslag.

        01-10-09

        week 4 in de groei onder TL die 24 uur aanstaat, planten staan in 4 liter potjes........dus nog steeds wachten....meestal water en af en toe 2 x per week klein beetje voeding.....
        worden dagelijks natbesproeid............en gaat lekker temperatuur steeds op 25 graden en LV steeds rond de 60%
        in afwachting.............
        Attached Files
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #34
          Re: Kweker kloonverslag.

          Gaat goed daar onder die tl, staan er mooi op.

          Grtz

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #35
            Re: Kweker kloonverslag.

            mooi gefikst kwekermans! ik laat ze zon 5 tot 6 weken (ongeveer 40 cm) staan meestal in mn hok voor ze onder hps gaan op 12/12.
            Persoonlijk zet ik de lamp veel dichter op de plant om zo een compactere plant te krijgen met meer vertakkingen op gelijke hoogte als je gaat toppen.
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment

            • L Green
              Elite Stoner
              • Jun 2009
              • 132

              #36
              Re: Kweker kloonverslag.

              staan er zeker mooi bij.

              wel een beetje gestrekt misschien? hoe hoog hangt je TL doorgaans??

              Comment

              • kweker
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 1389

                #37
                Re: Kweker kloonverslag.

                update: de 4 overgebleven clones van eigen zaadplanten 2x Arjan's haze en 2x Supersilver na 6 weken voorgroei in TL kastje. Zijn er sinds eergisteren de Arjan's haze verpot en staan nu onder de 600 watt lamp bij dit verslag: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eek-t7398.html de 2 Supersilver haze zullen nog geduld moeten hebben tot er plaats vrij is.......lol.
                Planten zien er sterk gezond groot (40 cm) en groen uit. dus ze kunnen nog wel effe in hun 4 liter potjes blijven staan...............tot zover deze update........foto's volgende week...anders NIET en wachten tot de echte bloei.
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment

                • kweker
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 1389

                  #38
                  Re: Kweker kloonverslag.

                  kleine update van de overgebleven Super silver haze die nu reeds 7 weken onder 24 uur tl lamp staan van 2x 18 watt. in potjes van 4 liter waardoor ze NIET meer groeien omdat de wortelen geen kant meer opkunnen....wachtend op een plaatsje in het tentje bij de soortgenoten.....tenzij iemand in de buurt woont........kadooke...
                  Attached Files
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment

                  • SirSmokeAllot
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 1968

                    #39
                    Re: Kweker kloonverslag.

                    gdamned...ben net zelf super silver haze (samen met super lemon haze) ah kiemen man kweker. Jammer.
                    Pas op met te kleine potjes stadsgenoot, dit veroorzaakt stress en herma's bij mijn weten.

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment

                    • kweker
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 1389

                      #40
                      Re: Kweker kloonverslag.

                      @$ir: vakantie.................kom ze maar halen........hahahahhaha................... betrefd die kleine potjes......voor het moment staan ze echt waar helemaal STIL ze groeien niet en blijven mooi groen...krijgen af en toe water en geregeld besproeien met fris water......dus de wortelen zitten echt helemaal vol en is geen plaats meer...wachtend op een vlugge overpotting alleen zit er niet echt in.....

                      dus nog liefhebbers: ------ kadootje------ gebeurd niet vaak hahahha
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #41
                        Re: Kweker kloonverslag.

                        Mij ff te ver weg, anders had ik ze wel gehaald
                        Bedankt voor het aanbod in elk geval.

                        vale.

                        Comment

                        • kweker
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2009
                          • 1389

                          #42
                          Re: Kweker kloonverslag.

                          BIJ DEZE HEB IK EEN NIEUWE ADOPTIEOUDER GEVONDEN DIE DE TWEE SUPERSILVER HAZE HEEFT MEEGENOMEN

                          dus mag gesloten worden.....met dank aan SMOKING FIFI wees er goed voor
                          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                          Comment

                          • Smoking Fifi
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2009
                            • 1362

                            #43
                            Re: Kweker kloonverslag.

                            Thnx voor de schatjes, die worden nu al degelijk verwend onder men hpi lampje
                            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                            A. The cop!

                            Comment

                            • devils haze
                              Banned
                              • Aug 2009
                              • 965

                              #44
                              Re: Kweker kloonverslag.

                              gheheheh

                              zet je ze gelijk in bloei fif ????
                              waar komt je draadje

                              overname ssh kweekverslag

                              Comment

                              • kweker
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2009
                                • 1389

                                #45
                                Re: Kweker kloonverslag.

                                veel plezier mee nieuwe papa.....lol....
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...