Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

    Update!

    Dag (
    na inzaaien): 36

    Soort :
    Jackberry x Blue Kronic

    Licht : 12/12

    Water : 130 ml per 2 dagen per plant

    @ StondedRocks Ik vind de ''natte doekjes'' methode erg handig, ik kan in mijn kleine pc'tje zo de Luchtvochtigheid perfect bepalen, ik kan niet wachten tot Jij gaat beginnen met je verslag, ik ben er zeker bij

    @
    greensteven
    Nakato/Kwashi -- Nakato

    een paar van Kwashi's trotse ballen


    Gedieft

    Kwashi/Nakato

    Hier kun je goed zien hoe hoog het hoogste punt is van alle twee de planten, tevens moet deze top weer naar beneden gebonden worden dus er blijft dan een stuk of 10 cm over


    Dat wetende ben ik tot het besluit gekomen om een schoenendoos te veranderen in een kweekbox, ja je leest het goed , een SCHOENENDOOS.
    Het resultaat kun je hier bekijken.

    Peace and Love

    Pc
    Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

    Comment


      #77
      Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

      Blijf wel de veiligheid goed in de gaten houden , Brand gevaar..
      Verder ziet het er goed uit heel mooi hoor je kweekje
      God was never on your side..

      Comment


        #78

        Comment


          #79
          Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x


          @ belladonna
          Zal ik zeker doen bell , veiligheid voor alles, dankje voor je compliment

          @ BREWER
          Thanks voor je complimenten
          Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

          Comment


            #80
            Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

            Hey Pc, trotse ballen, haha, daar moest ik wel eventjes om lachen. Tja, de vrouwtjes zijn misschien wel 5x zoveel waard, maar in andere culturen hadden ze da mannetje al lang vermoord. Dat moet daar wel lekker zijn voor hem, in een klein, heet hokje, met een lekker vrouwtje erbij. En bestuiven tot die nie meer kan. Die heeft geen klagen. Je schoendoos ziet er ook vet uit btw. Iedereen zou die hier al direct willen hebben als gadget.
            Ik heb nu zaad ter ontkiemen gelegd, hopelijk komen ze snel uit, kan ik eens deftig aan mijn verslagje beginnen.

            Cheerz
            Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

            Comment


              #81
              Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

              Respect! PC!

              Mooi hoe je je miniscrog vol hebt gekregen. Hoop voor je dat ze blijft passen maar ziet er tot nog toe heel goed uit. Chapeau!

              Grtz

              Comment


                #82
                Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

                Mooie scrogg pc ik ga deze week mn netje boven mn plantjes hangen

                Comment


                  #83
                  @ StonedRocks Helemaal gelijk Rocks, ik denk dat als mijn mannetje kon praten dat hij als eerste iets in de trant van '' Oh yeah baby, c'mon shake that ass'' zou zeggen ik zou zo mijn menselijke leven willen geven voor een plaats in die pc ,ghehe Thanks voor je compliment, voel mij zeer vereerd
                  Meteen posten als je zaad is ontkiemt! -duurde bij mij 2 dagen - ik zal er natuurlijk als eerste bij zijn!!

                  @ monty
                  Dank u voor alle lof monty, voel me zeer fijn als ik zulke complimenten krijg, ik zal denk ik nog een dag of 6/7 blijven doorgroeien tot je letterlijk niets meer van het net kan zien daarna gewoon lekker omhoog laten groeien. Stay tuned

                  @ AmnesiaMaikel
                  Greetz

                  Pc
                  Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

                  Comment


                    #84
                    Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

                    Update!

                    Dag (
                    na inzaaien): 39

                    Soort :
                    Jackberry x Blue Kronic

                    Licht : 12/12

                    Water : 130 ml per 2 dagen per plant

                    Weer eens mijn Donderdagse update.
                    Jammer genoeg wordt deze update erg saai, er is bijna niks veranderd.
                    Ik heb vandaag bloeiverschijnselen waargenomen bij Nakato dus ik heb de bak ver van de lamp gezet zodat ze nog een dag of 2/3 kunnen strekken want dan kan ik namelijk de planten voor de laatste keer aan het net binden voordat ik ze naar de lampen ga laten groeien Tijd voor foto's


                    Bovenaanzicht - Stam nakato - Stam kwashi - Zijaanzicht

                    Nu had ik alleen nog een vraag over bevruchten:
                    Hoe kan ik dat het beste doen?

                    Ik had ergens gelezen over met een kwastje o.i.d weet een van jullie misschien hoe dat precies werkt ?
                    of moet ik het de plantjes gewoon met rust laten en gebeurt alles vanzelf?

                    Er zijn nu zo'n 5/6 balzakken opengegaan en hebben stuifmeel op hun eigen bladeren laten vallen, ik heb toen gewoon richting Nakato geblaast

                    Maandag zal er een leuke update komen!

                    Stay tuned

                    Pc
                    Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

                    Comment


                      #85
                      Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

                      een heel interessant project. Als beginneling had ik ook gedacht het net zoals jou aan te pakken. Je bent dus een grote inspiratiebron (als ik er ooit zou aan beginnen)

                      Heb gezien hoe je zelf een koolstoffilter hebt gemaakt, lijkt me zeer interessant maar zou niet weten hoe je hier aan begint.

                      In ieder geval nog veel succes! en ik ga dit zeker volgen...

                      Groeten,
                      Koelkast

                      Comment


                        #86

                        Comment


                          #87
                          Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

                          ziet er mooi zaad uit:p
                          heb liever toppen:d
                          gaat toch wel goed

                          blessings
                          as it was in the beginning,
                          so shall it be in the end
                          -BM-

                          Comment


                            #88
                            Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

                            Ik zou proberen om wat stuifmeel op te vangen, en dit dan inderdaad met een borsteltje op Nakato wrijven. Zo kun je kiezen welke delen van de plant er bevrucht worden. Maar zoals Sjille zegt, zal het wel een stuk vlotter gaan.

                            @ Sjille: De wind kan ook voor bestuiving zorgen. En volgens mij is dat eigenlijk de methode van onze meest geliefde plantensoort.
                            Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

                            Comment


                              #89
                              Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

                              aaaaaaaaaaaaaah
                              kan niet meer wachten op een update
                              as it was in the beginning,
                              so shall it be in the end
                              -BM-

                              Comment


                                #90
                                Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sjille View Post
                                in de natuur gebeurt dit door bijen,en allerande andere vliegende insecten(zeker niet opgelet bij biologieles).
                                Nou, ik het wel goed opgelet bij bio. Wat jij zegt is zeker waar bij de meeste bloemen, maar cannabis is een windplant en heeft dus in principe geen hulp nodig voor het bevruchten, want dat doet de wind voor ze. StonedRocks zei het al, en hij heeft helemaal gelijk!

                                We wachten allemaal geduldig op update's

                                Comment

                                Bezig...
                                X