Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • L00n3y
    Advanced Stoner
    Member
    • Feb 2010
    • 66

    #91
    Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

    hey pcfanboii

    vette kweek, heb je je plantjes alleen je "magix mix" gegeven of heb je ook nog voeding in de tussentijd gegeven?
    Greetz,
    L00n3y

    Comment

    • Bodahir
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 163

      #92
      Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

      Stuifmeel bij deze plant is heel erg fijn en de mannelijke ballen springen open zodra ze wind kunnen vangen zo vliegt het zo je ruimte (of buiten) door en kan het stuifmeel opgevangen worden door de witte pistels... zo zie je maar weer, alles is voor elkaar gemaakt... in ieder wapen past een kogel

      Bodahir

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #93
        Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

        Hey Pc heb je de weg hier heen kunne vinden hoor niks meer van je ?
        God was never on your side..

        Comment

        • Ready Set Grow
          Retired
          • Jan 2010
          • 796

          #94
          Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
          Hey Pc heb je de weg hier heen kunne vinden hoor niks meer van je ?
          ja inderdaad al lang niet meer gehoord..
          pc kapot? xd

          Comment

          • Skafe
            Retired
            • Aug 2009
            • 349

            #95
            Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

            ik heb hem een paar dagen geleden nog een PM gestuurd en nog geen reactie..

            Comment

            • Jah Selah
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 226

              #96
              Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

              aaaaaaaaaaaaah
              we are doomed
              as it was in the beginning,
              so shall it be in the end
              -BM-

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #97
                Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

                Misschien de site verloren ik had hem ok vast staan en toen het over ging naar het nieuwe forum ging het bij mij ook mis
                Maar laten we hopen dat we hem nog tegen komen
                Ik zal hem en msn berichtje sturen

                groetjes Bella
                God was never on your side..

                Comment

                • Jah Selah
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 226

                  #98
                  Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x

                  where wert himNhim?
                  as it was in the beginning,
                  so shall it be in the end
                  -BM-

                  Comment

                  Bezig...