Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken met of zonder voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken met of zonder voeding

    Korting op 420shop
    Paar klein vraagje betreft voeding

    1. is er een groot verschil tussen kweken met en zonder voeding?

    2. ook heb ik gelezen over een bepaalde "magic mix"(thnx to PcExpert) ...3 liter groene thee op 2 liter water..kan dat ook ipv voeding uit de winkel

    alvast bedankt
    Greetz,
    L00n3y

    #2
    Re: Kweken met of zonder voeding

    Ik zou zeggen probeer het en maak hier een verslag , vind het best leuk als je dat zou proberen , en ingrijpen kan altijd als je tekorten krijg .

    Veel suc6.

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: Kweken met of zonder voeding

      Oorspronkelijk geplaatst door Amneeshigh View Post
      Ik zou zeggen probeer het en maak hier een verslag , vind het best leuk als je dat zou proberen , en ingrijpen kan altijd als je tekorten krijg .
      het leek mij opzich wel een goedkope oplossing (aangezien we hier over microkweken praten). en pcexpert heeft het ong 22 dagen vol gehouden met die magic mix van m en daarna heeft ie water gegeven...nog een paar updates gegeven en daarna van t forum verdwenen

      en omdat ik her en der wat over thee gelezen had, vroeg ik me t af


      verdere tips omtrent voeding is ALTIJD welkom
      Greetz,
      L00n3y

      Comment


        #4
        Re: Kweken met of zonder voeding

        ik kweek zonder voeding. het is vast niet optimaal maar ze staan nu 3 weken in bloei en ze gaan nog steeds prima!
        mijn verslagje:
        2 Blue lyrics, 1e keer, kastkweek, envirolite

        kweek ze!
        nono
        Last edited by Jointjedraaien; 1 November 2010, 14:31.

        Comment


          #5
          Re: Kweken met of zonder voeding

          Oorspronkelijk geplaatst door nono View Post
          ik kweek zonder voeding. het is vast niet optimaal maar ze staan nu 3 weken in bloei en ze gaan nog steeds prima!
          mijn verslagje:
          2 Blue lyrics, 1e keer, kastkweek, envirolite

          kweek ze!
          nono
          k heb je verslag beetje doorgelezen...plantjes zien er leuk uit...(de link deed het niet, maar heb m gevonden)

          ik heb ook zitten rekenen:
          als de zaadjes ontkiemen gaan ze in stekgrond...2-3 weken water geven
          als ik ze overpoot in potgrond zit daar voeding in voor ongeveer 5-6 weken
          dus met de grond die ik heb zal ik het ongeveer 7-9 weken moeten uithouden zonder voeding(in theorie)
          als je voeding geeft...is het slim om 2 weken voor de oogst alleen maar water te geven
          de zaadjes die ik heb duren van zaad tot oogst 9-10 weken
          dus al met al, hoef ik dan geen voeding te geven...


          hoe denken jullie over mij berekeningen...
          TIPS ZIJN ALTIJD WELKOM !!

          rekenskillzz
          Last edited by Jointjedraaien; 1 November 2010, 14:31.
          Greetz,
          L00n3y

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Kweken met of zonder voeding

              Lepeltje stekpoeder, rottende houtsnippers....................................

              Pleuris, ik ben gestoord, maar dit...............................IS TE ERG.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Kweken met of zonder voeding

                ignorance is bliss
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Kweken met of zonder voeding

                  Als je vaak genoeg overpot, kun je best een eind komen, zeker als je potjes van 120L gebruikt.
                  De vraag is of het niet makkelijker is om een beetje voeding te gebruiken.

                  Vanaf week 5 bloei worden de behoeften anders en groter, dan hebben ze veel nodig.
                  Een beetje plant ga je dan niet meer overpotten.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweken met of zonder voeding

                      Als ik me niet vergis vindt dient fermenteren volgens het Bokashi-systeem onder zuurstof arme omstandigheden plaats te vinden en dient ook nog een soort katalysator te worden toegevoegd. Planten laten rotten in een open emmer lijkt daar volgens mij niet erg op, wat je overigens ook niet beweert. Het is gewoon een variant op brandnetelgier maken. Maar als je de vrijkomende stank voor lief neemt om een paar euro uit te sparen: doe je goddelijke best zou ik zeggen. En als je dit experiment zelf niet gek vindt, dan is dat prima toch en tevens je goed recht. En dat anderen daar wellicht anders over denken: dat is immers ook hun goed recht. Maar jij denkt daar kennelijk anders over, getuige je reactie. Voel je je soms op je pik getrapt?

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweken met of zonder voeding

                        Waarom al die moeite als er voedingslijnen zijn die erg klein en betaalbaar zijn maar die zich al wel hebben bewezen?

                        Comment

                        Bezig...
                        X