hps lampen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dellskovic
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2016
    • 78

    #1

    hps lampen

    Korting op 420shop
    kan iemand me vertellen waar ik een complete set kan vinden voor hps lampen
    want ik kan het niet zelf in elkaar zetten ik heb geen verstand van elektriciteit
  • dellskovic
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2016
    • 78

    #2
    of kan iemand me helpen met tenminste een goeie lamp voor mijn 40x40x80 tentje

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      40x40 is te klein voor zowel een plug and grow spaarlamp (afrader) als ook een T-neon (aanrader).
      Wil je op zulke oppervlakken HPS gebruiken, dan zit je maximaal op 150W. Dat wordt waarschijnlijk nog ontzettend veel te heet.

      Je zou eventueel TL-balken ofzo kunnen zoeken, die (+ armatuur) wel zouden passen. Anders zou ik persoonlijk toch minstens een 60x60x60 hokje aanraden. Dan heb je in ieder geval ruimte voor een lamp en wat planten.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • dellskovic
        dellskovic commented
        Editing a comment
        ja klopt ik zag dat heel veel van die hamerslagreflectors 43 to 50 cm zijn. Ik zat zelf te denken om dan een paar spaarlampen te gebruiken of een ufo led lamp
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Misschien is een 'Hanspanel' wat ?
      Kost wel wat, maar is vrijwel plug&play.
      Alle uitvoeringen (70W, 100W, 180W en de 'Noisefree') passen in 40x40.
      Even googelen voor de beste prijs, er is nogal wat verschil tussen de verschillende shops.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • dellskovic
        dellskovic commented
        Editing a comment
        ik zal even kijken bedankt voor de info!!!
    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #5
      Ik zat zelf te denken om dan een paar spaarlampen te gebruiken of een ufo led lamp
      Doe maar geen spaarlampen. Dan geef je nu bijna 100 euro uit aan spaarlampen, om vervolgens te doen wat wij allemaal doen: upgraden voor nog eens dat bedrag.
      Dan is het beter om niet te kweken, en dat geld te sparen voor een echte lamp met een echt kastje.
      Je kunt elke dag een paar liter tanken, of aan het drie keer per week de hele tank volgooien. Op de lange termijn is die volle tank toch prettiger; je hoeft minder te stoppen, minder moeite te doen, minder gezeik. Zo werkt het kweken ook..

      LED ufo's daar weet ik niets van.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • Ronthebudman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2015
        • 916

        #6
        Voor een oppervlakte van 40X40 is dit een perfecte optie.

        https://www.todogrowled.com/gb/led-g...ar-603590.html

        Comment


        • dellskovic
          dellskovic commented
          Editing a comment
          ziet er goed uit verzend die site ook naar Nederland want die zie ik niet staan in de verzendlijst

        • dellskovic
          dellskovic commented
          Editing a comment
          oowh laat maar ik kan hem ook vinden op nederlandse sites
      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #7
        Al aan led kantoor_armatuur gedacht 6000k, Lumen weet ik niet zo.

        kijk ook eens op het forum onder diy led.
        Die had 3000 k meen ik mij te herinneren
        Leuk, maar ik had het zelf anders gedaan

        Comment

        • Cleargreen
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 528

          #8
          Wat is het uiteindelijk geworden dellskovic ?
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment

          • Thedoctor
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Jun 2017
            • 302

            #9
            Kijk hier eens
            Welkom bij Rubol groothandel in led verlichting voor horticultuur. Wij zijn gespecialiseerd in led DIY kits en led Plug and Play spots voor horticultuur op basis van de beste C.O.B. leds verkrijgbaar. Enkel en alleen het beste is goed genoeg, wij kiezen altijd voor kwaliteit boven kwantiteit. Door bij het telen gebruik te maken vanLees meer overHome[…]
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

            Comment

            Bezig...