Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IS dit goed?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    IS dit goed?

    Korting op 420shop
    Ik ben recent begonnen met een Microgrow.
    hier is het resultaat. eerste vier bakken vanaf Links Lowryders auto. drie keer Shiva Shanti II (vanuit zaad) en nog een keer PP vanuit stek. verder heb ik nog 7 X PP stek op me vensterbank staan. waar ik eigelijk nog niet echt een plekje voor heb gevonden. staan in 5 x 6.5L potten. woon in een appartement.



    Attached Files
    Last edited by triplesix09; 22 September 2010, 15:14.

    #2
    Re: IS dit goed?

    en als er geen afzuiging en koolstoffilter boven hangt niet lang meerkoop gewoon een tentje van 120 bij 240 bij 2meter en een goed filter en softbox en je ken een jaar voorruit

    Comment


      #3
      Re: IS dit goed?

      probeer je spaarlampen horizontaal te hangen, geeft meer lichtopvang aan je plantjes.

      Comment


        #4
        Re: IS dit goed?

        heb zelf ook een pc gehad goed ventieleeren want het word heel snel warm daar binnen en je lampen idd vlak

        Comment


          #5
          Re: IS dit goed?

          ik heb me lampen nu twee dagen horizontaal gezet alleen merk ik toch wel dat het een te kleine ruimte is voor al die zaadjes die nu aan het groeien zijn.

          Comment


            #6
            Re: IS dit goed?

            Zoals het er naar uit ziet is het een te kleine ruimte ja.
            ik weet niet hoe hoog de kast is en hoe hoog de planten worden, maar ik denk dat je er 1 of 2 lowryders in kan zetten.
            Ik weet niet hoe anderen er over denken die meer ervaring hebben met kweken?
            Last edited by Smiths; 26 August 2010, 22:03.

            Comment


              #7
              Re: IS dit goed?

              Inderdaad, 't is een hele bult planten voor in een pc kastje!
              Dat hoeft geen probleem te zijn natuurlijk, maar je zal ze goed moeten begeleiden.

              - Bij het uitkiezen van de zaden (soort), heb je rekening gehouden met de gemiddelde lengte van de plant?
              - Wat voor lichtcyclus hou je aan?
              Als je nog geen 12/12 gebruikt wil ik je dit echt aanraden, zoek maar eens op 't forum naar dwarfen.
              Hier kan je ook enorm veel vinden: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-een-lijst
              Last edited by kroket; 27 August 2010, 10:03. Reden: Linkje toegevoegd.
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


                #8
                Re: IS dit goed?

                ik zat er aan te denken om LST toe te passen. ik moet maar eens een hok gaan ombouwen,
                ik ging er vanuit als ik hem vol met lowryders zet dat het wel goed komt. op dit moment 12 planten.
                lichtcyclus is op dit moment nog steeds 18/6 onder twee tornado spaarlampen. bij nader in zien ga ik toch dwarfen maar moet ik daarbij groei of bloei voeding gebruiken want daar ben ik niet achter gekomen na het lezen.
                Last edited by triplesix09; 28 August 2010, 12:28.

                Comment


                  #9
                  Re: IS dit goed?

                  ze beginnen nu wel wat te groeien gebruik nu alleen nog maar wortel stimu. maar ga vanaf maandag
                  ook terra vegas geven van canna.
                  IMG00023-20100828-1303.jpgIMG00024-20100828-1304.jpgIMG00025-20100828-1304.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: IS dit goed?

                    Ga maar weer eens reageren..
                    Ik zie dat je nog niet zoveel ervaring hebt, ik zal je er eerst op wijzen dat dit best lastig kan worden. Om niet met alle planten op de vensterbank te eindigen moet je er echt wat minder in de kast stoppen.
                    Ik zou voor dit kastje alleen de lowryders gebruiken, volgensmijn kan je de pc op dit moment niet zodanig dichtdoen dat ze 12 uur donker hebben zodat de andere planten in de bloei gaan(dat is nog een hele klus).
                    Als het fem. lowryders zijn zou ik ze in een bak zetten die goed past in je ruimte, hebben ze net iets meer ruimte met de wortels. Als het reg. zaden zijn zou ik eerst wachten op het geslacht.



                    PS: Voeding is voorlopig je laatste zorg, geef voorlopig iig maar niet zoveel(welke aarde heb je gebruikt?).
                    Correct me if i'm wrong

                    Comment


                      #11
                      Re: IS dit goed?

                      Plagron Grow-mix is de gebruikte aarde. dus waar ik net dus achter ben gekomen is dat me setup niet al te goed is. ik ga mijn Ikea kast type annebone

                      Comment


                        #12
                        Re: IS dit goed?

                        hoe staat het met de dames?
                        ʁɚɩɊ ♂

                        Comment


                          #13
                          Re: IS dit goed?

                          ik zou vandaag even foto;s maken maar ze staan er niet meer goed bij. zij overgepot in 6.5 liter potten

                          Comment


                            #14
                            Re: IS dit goed?

                            ik heb ze sinds vandaag in de 12/12 gezet. en hoop dat het nu goed zal gaan ik heb een paar keer 42 graden gehad omdat ik nog geen ventilatie in de tent had. maar verwacht over twee dagen me tent (Darkroom Wide 240x120x200cm) plus spulllen binnen te hebben alvast wat plaatjes van mij dames

                            Comment


                              #15
                              Re: IS dit goed?

                              CIMG1318.jpgCIMG1319.jpgCIMG1321.jpgCIMG1320.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X