Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro -> grote van pot(ten)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro -> grote van pot(ten)

    Korting op 420shop
    Dag hallooo iedereen!

    Nu de zomer voor bij is, en het ook te koud begint te worden in het kokshuusje (Waar 30jaar geleden gekookt en gewassen werd). Kan/wil ik daar niet meer bezig gaan.
    Nu heb ik natuurlijk genoeg om lekker door te roken/eten tot aan de zomer. Maar ik wil ook door blijven gaan binnen. En ik wil niet gelijk weer een tent aanschaffen.
    Wij hebben zelf een hokje gemaakt om ze in op te laten komen 60x60x120cm met een led paneel van 80watt er boven. Nu heb ik zitten denken en de knoop doorgehakt om daar maar eens wat in te zetten

    Dus wat ik heb gehaald is 5x Gorilla Glue Autoflowering (fastbuds). Wat zou de juiste manier van doen zijn?
    4 plantjes in kleinere potten of toch 1 in een grotere pot en dan een of andere techniek toepassen.
    De bedoeling is om op kokos te kweken want ik heb daar goede ervaringen mee. Of er moet een goede reden achter zitten dit niet te doen in een kleine ruimte.

    Ik hoor graag hoe jullie dit hadden gedaan.

    Peace out!


    p.s het is de bedoeling de complete kweek te presenteren hier op dit geweldige forum.
    Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

    #2
    Ik zou ten alle tijde aparte potten hanteren. Als er dan wat gebeurd, dan zijn er vaak nog planten over om die problemen op te vangen. Als alles in een grote kuip staat, dan krijg je 1 plant die sterker groeit dan de rest, en de rest die er achteraan sukkelt. Daarnaast, als het fout gaat in een grote bak, dan is alles aangedaan. In aparte potten heb je daar geen last van.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Ja, aparte potten.
      Liefst zo groot mogelijk qua inhoud, maar wel zo laag mogelijk ivm de beperkte hoogte van de kast.
      Misschien geen standaard potten omdat die meestal vrij hoog zijn, dus even een beetje creatief om je heen kijken
      Afhankelijk van die potten of je er 3, 4 of 5 in kwijt kan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Top! Ik zat zelf ook al te denken om er een even aantal in te zetten, inderdaad ook vanwege de problemen die eventueel voor kunnen komen.
        Heb het maar zo gedaan 3x Gorilla Glue en een 1x Afghan van Sensi. En de potten zal ik morgen eens na kijken heb al wel iets in gedachten.

        Ik zal een heads up doen wanneer ik de setup gereed heb. Dit zal als het even mee zit morgen zijn.
        Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Ja, aparte potten.
          Liefst zo groot mogelijk qua inhoud, maar wel zo laag mogelijk ivm de beperkte hoogte van de kast.
          Misschien geen standaard potten omdat die meestal vrij hoog zijn, dus even een beetje creatief om je heen kijken
          Afhankelijk van die potten of je er 3, 4 of 5 in kwijt kan.
          deze potten waren 12liter de bovenste rand zo goed als af gesneden met nog een klein randje over zodat deze zijn sterkte goed behoud.
          Last edited by Scantraxx; 7 November 2018, 10:32. Reden: comment op QnQ
          Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

          Comment


            #6
            Die vuistregel betreffende afstand gaat voor LED zeker niet op,
            hier wat richtlijnen voor COB's bijvoorbeeld
            https://www.todogrowled.com/gb/blog-...nces-led-guide
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment


            • Scantraxx
              Scantraxx commented
              Editing a comment
              Aah top dit geeft wel ietsjes duidelijkheid, zal morgen eens rond kijken! Hier op het forum bijvoorbeeld.

            #7
            Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Met 3 lobblaadjes krijg je ook meer zijtakken, ideaal voor scrog of lst.
          Bezig...
          X