Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wa Gek je Topic titel zegt Kweek Zonder lamp en wa leg je er boven op een Lamp.
Je zeg dat je al heel wat hebt gelezen dan weet je ook dat wat je nu aan het doen ben niet werkt
Wa Gek je Topic titel zegt Kweek Zonder lamp en wa leg je er boven op een Lamp.
Je zeg dat je al heel wat hebt gelezen dan weet je ook dat wat je nu aan het doen ben niet werkt
Neem dan een spaarlamp
daarmee doelde ik op een echte lamp ! misschien ga ik nog een lamp aanschaffen.. ik wil het eerst zo proberen. de opstelling heb ik zo staan omdat ik zo de duidelijkste foto kreeg !
hodjobb
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
kan iemand me vertellen of deze lamp geschikt is ?
als je het echt wilt proberen in het klein doe dan wat belladonna zegt, spaarlampen.
een 32w spaarlamp is het geld niet, zn stroomverbruik ook niet, er zijn al leuke kweekje's geweest met spaarlampen
en laat staan het wordt een succes...denk je niet dat het dan een beetje gaat ruiken, hoe wou je dat gaan oplossen ?
ik ga dit wel volgen want vind het altijd leuk als mensen experimenteren
Heb ik ooit geprobeerd, zonder lamp. Weggegooid geld. Echt zonde van de zaden.
Ben nu bezig met en lamp. Als je niet te veel wilt investeren en en beetje handig bent raad ik je aan om meer bij micro te lezen.
ik heb besloten over te gaan naar de spaarlampen dus vandaag gelijk maar naar de action gegaan en jahoor .. : image (27).jpg
calex 15 watt... 20 watt was uitverkocht... en deze 15 watt was ook al de laatste ... dus maar meegenomen..
is het met deze lamp ook goede tedoen? of moet je echt de 20 wat hebben ? ik hoor het van jully !
ik heb nu de lamp wel.. maar nog niet iets waar de lamp in kan .. zodat er ook daadwerkelijk licht af komt.. hier moet ik nog naar opzoek.. als iemand tips heeft? kom maar op !
Comment