Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 zaadje met 2 plantjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 zaadje met 2 plantjes?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb vorige week 3 autoflower zaadjes ontkiemt en zitten ondertussen al 4 dagen in potgrond. Ze zijn al goed aan het groeien, maar uit 1 zaadje zijn er 2 stengels gekomen. De ene stengel is al veel groter en groeit ongeveer op het tempo van mijn andere zaadjes, de andere stengel groeit zeer langzaam maar is wel zeker nog aan het groeien.
    2015-04-11 16.00.33.jpg
    hebben jullie een idee hoe dit komt en wat ik best kan doen? Ik heb de zaadjes gewoon ontkiemt in vochtig keukenpapier, en ze zouden normaal gezien allemaal feminised zijn.

    groeten

    #2
    Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

    Hahahahahahaha bij amazing is dit ook het geval op de moment

    kijk maar eens ------> https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...hlight=amazing

    grtz dieseltj

    Comment


      #3
      Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

      Monsanto praktijken.
      Heb dat ook weleens gehad.
      Kleinste afgeknipt, opgelost.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

        Heyy grappig je hebt ook een tweeling haha heb ik toevallig ook gehad blijkt dus dat het vaker voorkomt haha.
        De kleinste deed bij mij niet veel heb hem erbij laten staan maar toen de rest 1,20 was en hij maar 15 cm was heb ik hem maar verwijderd ging niks meer worden .

        Comment


          #5
          Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

          Jammer dat jullie hem(haar) afgeknipt hebben, zou wel eens willen weten wat het eindresultaat was geworden. Maar ik begrijp het wel. Waarom overkomt mij nou zoiets niet.
          Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

          Comment


            #6
            Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

            Die kleine wordt nooit iets. Je zet ook geen twee zaadjes vlak naast elkaar in dezelfde pot.

            Comment


              #7
              Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

              2 plantjes 1 zaadje staat er, maar ik zou de kleine ook afknippen, heb je niks aan.
              Grow bitch! Grow!

              Comment


                #8
                Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

                vind dit super om te zien
                ik heb nu net het zelfde met een reg amnesia ( zoals dieseltj al vermeld heeft )
                ik weet niet wat jij ermee zal doen maar ik laat ze/hem staan tot het geslacht bekend geworden is.
                veel succes met je kweekje...
                zorg dat je aarde niet te nat word. op de foto is de aarde behoorlijk nat. ( geen water tegen stam geven! )

                - Grts Amazing
                Last edited by amazing; 12 April 2015, 09:47.

                Comment


                  #9
                  Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

                  Haha in mijn geval goldleaf had ik hem afgeknipt en een maatje van me heeft hem gerevegd en opnieuw afgebloeid .

                  Comment


                    #10
                    Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Giel View Post
                    2 plantjes 1 zaadje staat er, maar ik zou de kleine ook afknippen, heb je niks aan.
                    Mijn argument is dat je geen twee zaadjes in dezelfde pot zou doen, dus een tweeling proberen groot te brengen is ook niet aan te raden.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

                      Ik had dat vorig jaar in mijn buitenkweek. Ik heb ze uit elkaar gehaald en laten groeien. De kleine werd uiteindelijk rond de 15cm.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

                        Haze010,
                        Haha in mijn geval goldleaf had ik hem afgeknipt en een maatje van me heeft hem gerevegd en opnieuw afgebloeid .
                        je heb mijn gedachte.
                        Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                        Comment


                          #13
                          Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

                          Ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft. Dit gaat m'n eerste binnenkweek zijn dus ik wist zelfs niet dat dit kon gebeuren.
                          Ik zal de kleine wortel voorlopig ook nog even laten staan, maar aan de reacties te zien zal die niet veel meer groeien. Dit gaat de groei van de gezonde wortel toch niet beinvloeden hoop ik?

                          En ik heb geen idee wat bij jou (amazing) het geval is, maar mijn zaadjes zijn Jack 47 autoflowers en zouden normaal allemaal feminised moeten zijn, zou het dan toch kunnen dat er bij tweelingen 2 geslachten uit voortkomen?

                          groeten kiekendief

                          Comment


                            #14
                            Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

                            Gewoon proberen, de vuilniszak is groot genoeg. Doe er maar mee wat je wilt, wie weet wat het oplevert? Misschien verziek je de oogst of??? niemand kan het zeggen, tenzij er iemand is met een glazen bol. Lees de reacties door en adviezen en maak je keuze. Ik ga je In iedergeval volgen.
                            Last edited by Goldleaf; 13 April 2015, 22:58.
                            Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                            Comment


                              #15
                              Re: 1 zaadje met 2 plantjes?

                              Nou is het mij vanochtend ook overkomen, mijn 16 dagen oude Royaldwarf heeft een tweelingzus. De oudste doet het goed, en de jongste groeit als een tierelier. Komt mijn wens toch uit.
                              Attached Files
                              Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                              Comment

                              Bezig...
                              X