Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

T-Neon kweekkast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: T-Neon kweekkast

    De kweekkast is klaar!
    En we gaan binnenkort beginnen

    Hier wat fotos:

    15102239_1201873689878065_520259428_o.jpg15139680_1201873713211396_436471993_n.jpg15139730_1201873683211399_427804925_n.jpg

    Max temperatuur zit tussen de 28 en 29 graden, zo'n 7cm onder de lamp.
    Luchtvochtigheid zit op 40%, een beetje laag..
    Tijdens het zaaien, zal ik een plastic flesje boven de zaailingen plaatsen, zodat deze een hogere LV binnen krijgen

    Comment


      #17
      Re: T-Neon kweekkast

      En hoe staat het ermee?
      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

      Comment


        #18
        Re: T-Neon kweekkast

        Wacht tegenslagen gehad helaas :/
        Had er in eerste instantie Blue Kush (nr. 1) in gedaan en die kwam niet boven, liet zijn eigen wortel knakken
        Had er naast een Critical +2 zaadje van Dinafem in gedaan, die ontkiemde erg traag en die staat nu stil.. Gebeurt weinig. Ziet er ook niet gezond uit. Zie hier plaatje:


        Die andere had ik dan vervangen door een nieuwe blue kush, en die gaat echt onwijs goed



        Groeide ook zijn andere blaadjes heel snel, binnen enkele uren. Vergeleken met die andere die er nu al 5 dagen zo bij staat. Ik ben bang dat er wortelrot is... Ik had hem in het begin erg nat, en daarnaast te diep gegraven. Hoe herken ik wortel rot? Is de wortel dan bruinig?

        Moi

        Comment


          #19
          Re: T-Neon kweekkast

          Wortelrot herken je doordat de wortel verschrompeld en zompig uitziet.
          Bruin, paars, groen en geel zijn kleuren die je kunt verwachten in het begin. Maar als je wortelrot hebt, dan zie je dat wel. Soms doen plantjes wat rustig aan in het begin, dat is gewoon normaal. Al helemaal in natte aarde.

          Wel een heikel punt: ik zie licht onder je kast uit komen. Dat betekent dat er ook licht in kan komen. Je donkerperiode is dus niet 100% donker, dat gaat tijdens de bloei problemen geven.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: T-Neon kweekkast

            Thanks voor de feedback!
            Ik zal de kast in gaan en kijken of het echt heel licht wordt. Ik had zelf als iets in gedachte om het op te lossen.
            Maanlicht lumen zou maximaal mogen zijn toch? Daarnaast dacht ik als eerste aan een zwart stuk materiaal eronder te plaatsen, maar dit zal tijdens de lichtperiode extra warmte geven, en misschien dampen kunnen veroorzaken die niet gewenst zijn. Maar ik had iets anders in gedachte dat ook moet werken.
            Achter de kast zijn ook kleine gaten die de lucht van achter meenemen, maar daar is het al in de schaduw, dus helemaal donker onder de kast.
            Ik ga voor de gein vanavond even de kast in (haha), en kijken of er veel licht door de gaten heen komt..

            Wanneer moet ik mij zorgen maken, na hoeveel dagen? Hij staat er nu 5 dagen zo bij. Ik wil namelijk niet dat hij te veel achterstand gaat oplopen. Uiteindelijk wil ik gaan soggen, maar dan zal de Blue Kush duidelijk de green screen voornamelijk bedekken.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ben erin en eruit gegaan.
            De lampen gaven nog een beetje licht, maar verder was er heel weinig licht!
            Inderdaad, je zag jezelf nog wel een beetje, maar dat zie je ook met maanlicht. Ik zag ook wel een klein beetje licht vanaf die gaten komen, maar niet dat het fel was. Erg dim. Moet het echt pik donker zijn? Anders ga ik wat laten lasersnijden als oplossing.
            Last edited by BlazeCake; 5 December 2016, 16:16.

            Comment


              #21
              Re: T-Neon kweekkast

              Jeetje wat doet ze het goed! Ze heeft wel een paarse steel, maar de blaadjes zien er goed uit!
              De andere heb ik opgegeven. Zou te veel achterstand hebben. Moby dick is aan het ontkiemen. Als die het goed doet start ik een verslagje

              20161207_203732.jpg20161207_203736.jpg

              Comment

              Bezig...
              X