Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnen.

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb een aantal vraagjes aangezien ik een beginner ben met het kweken van wiet.
    Als ik mn zaadje ontkiem en vervolgens in een potje doe en hij is boven? Wat daarna?
    Moet ik hem dan buiten neerzetten? Of moet ik hem dan nog een tijdje binnenhouden vanwegen
    de tempratuur enzo? En voeding is dat nodig voor buiten? Zo ja dan wil ik vloeibare voeding nemen.
    Ik gebruik Kera White Thunder zaadjes voor de mensen die het willen weten. Ben ik nog iets vergeten voor mijn kweek?

    Groeten
    Don't kill my high, because you're too low!

    #2
    Re: Beginnen.

    Je kunt beter nog wachten en je zaadje planten na 15 mei (ijsheiligen).
    Nu heb je nog kans op nachtvorst dan vriest je plantje dood.
    Eeuwige zonde, toch ? In de tussentijd kun je hier veel informatie gaan lezen.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Beginnen.

      Je bent inderdaad nogal wat vergeten. Om gezeur van mij en andere forummers te voorkomen raad ik je aan om eens lekker te gaan lezen.
      Kijk wat kweekverslagjes door, en doe het precies zoals zij, of op je eigen manier. Maar de meeste mensen hebben wel een reden waarom ze iets op een bepaalde manier doen, die schrijven ze alleen niet meer altijd op.

      Vermijd vragen als:
      - wanneer beginnen (geldt voor alle tuinen: na 15 mei)
      - hoe je moet kiemen (dat doet dat plantje al miljoenen jaren zonder hulp, de mens doet er pas 2000 jaar (met name de afgelopen 20 jaar) ontzettend moeilijk over)
      - Alle andere vragen op het 'welke vraag heb je teveel gehoord' topic
      - vragen over temperaturen (minimaal 3, maximaal 30)
      - of er voeding nodig is, en welke voeding dan de beste zou zijn (Zoveel mensen, zoveel wensen; vraag maar eens aan hondenbezitters)

      En dan heb je een super leuke tijd! Open lekker vast een kweekverslag, doe je verhaaltje en binnen no-time krijg je tips op maat.

      Veel succes!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Beginnen.

        Geduld. Je hebt nog tijd genoeg.

        * Over honden gesproken, welke hond kan ik het beste nemen ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Beginnen.

          Over honden gesproken, welke hond kan ik het beste nemen ?
          Wil je een autoflower of een reguliere bloeier? Kas, HPS of buiten? Ach, zolang het boven de knie uit komt is het toch goed. Alles daar onder kun je beter verruilen voor een hamster.
          Check anders even de meest gestelde vragen op www.hondjedraaien.nl
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Beginnen.

            Ik zou gaan voor een boven de knie uitkomende hermafrodiet, maar wel eerst op hondencursus.
            Baas in eigen brein.

            Comment


              #7
              Re: Beginnen.

              Nice! Hermafrodiete honden. De enige hond-achtige (of valt die onder de katten? Nee toch?) die ik daarvan ken is de hyena. Die wil ik wel eentje, met een muilkorf!
              Dan heb je geen ballen meer nodig, geen testosteron, geen baard of zware piratenstem, want veel stoerder dan een hyena aan een touwtje wordt het niet.


              Muilkorf of niet, ik zou hier met een boog omheen lopen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Beginnen.

                Zie je wel.. vlekken.. herma zelfbevlekking :p
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  #9
                  Re: Beginnen.

                  Ach eens over zijn hoofdje strelen en een koekje geven en het is je beste vriend..
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment

                  Bezig...
                  X