Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toprot hoe te herkennen

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Toprot hoe te herkennen

    Das nu al 2 de keer dat je die lijst met foto post? wat verwacht je dat wij al die foto's gaan bekijken
    God was never on your side..

    Comment


      Re: Toprot hoe te herkennen

      Mijn excuses, zo beter?

























      Comment


        Re: Toprot hoe te herkennen

        ja en allemaal bijna dezelfde..

        Comment


          Re: Toprot hoe te herkennen

          En wat denken jullie?
          En ja sorry, voor de foto's die soms hetzelfde eruit zien, de focus lag daar ergens anders, en dat is om de rijpheid te tonen/vragen....

          Comment


            Re: Toprot hoe te herkennen

            zien er redelijk rijp uit, kon wel iets groter de foto's

            Comment


              Re: Toprot hoe te herkennen

              ja, nu heb ik echt last van toprot... Ik ga moeten kappen dit weekend. Heb alle toprot eruit gehaald, maar komt voor op verschillende toppen op verschillende takken...

              Comment


                Re: Toprot hoe te herkennen

                Nou als beginner hou ik elke dag mijn plantje in de gaten, twee a drie weken geleden begonnen de toppen te komen. Ik weet niet wat voor soort het is maar hij ruikt iig goed
                Sinds ik mij heb verdiept in het kweken ben ik erg alert op toprot. Ik vind het persoonlijk alleen erg moeilijk vast te stellen of het nu toprot is of niet. De plant is langzaam aan het aftakelen en dat hoort zo begrijp ik uit diverse verslagen. Er zijn een paar pistels bruin maar ook en hier komen de zorgen een paar met een bruin puntje die een beetje (na mijn idee) verschrompeld is. Zie foto's. Kan iemand mij vertellen of dit top rot is mocht het zo zijn niet alle toppen hebben het maar kan ik dan het beste alles oogsten en zou ik deze toprot als het zo is dan kunnen roken

                20131007_090340.jpg20131007_090348.jpg20131007_085450.jpg20131007_085355.jpg

                Comment


                  Re: Toprot hoe te herkennen

                  Niks mis mee hoor met jou toppen
                  God was never on your side..

                  Comment


                    Re: Toprot hoe te herkennen

                    @speedball: Die hebben nog wel ff te gaan..

                    Comment


                      Re: Toprot hoe te herkennen

                      Oorspronkelijk geplaatst door HarryvG View Post
                      @speedball: Die hebben nog wel ff te gaan..
                      Denk dat de plant na anderhalf jaar wel klaar is
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: Toprot hoe te herkennen

                        wat denken jullie, het begin van toprot? WP_20150716_003.jpg vanbinnenuit is het zo wat bruinig.. :/
                        ik wil ze vanavond 3 dagen verduisteren, maar is dit dan nog wel aan te raden als er toprot inzit??
                        pls need help

                        Mvg Droned
                        Last edited by Droned; 16 July 2015, 05:19.
                        A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                        Comment


                          Re: Toprot hoe te herkennen

                          Ik zie wa blad en wat bloei meer niet
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Re: Toprot hoe te herkennen

                            uiteindelijk was/is het wel toprot, ik heb zachtjes aan de blaadjes getrokken en die kwamen vanzelf los, een heel gedeelte kwam makkelijk los en het uiterst binnenste was vrij tot zeer slijmerig..
                            ik heb het hele gedeelte en plant gecontroleerd en heb juist dat gevonden dus ik was er vrij optijd bij.
                            vervolgens het rotte gedeelte, tot zo diep mogelijk, verwijderd met een proper fijn schaartje.
                            goed in de gaten houden en hopen dat het niet verder spreid.
                            WP_20150716_007.jpgWP_20150716_004.jpg

                            Maar dus! is het verstandig om haar te verduisteren in een koele(re) kamer mits genoeg verluchting?
                            anyways thx!
                            A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                            Comment


                              Re: Toprot hoe te herkennen

                              tot hiertoe niet meer verspreid, heel de nacht de ventilator op het gapend gat laten blazen zodat die toprot kan uitdrogen!! this-is-sparta.jpg
                              She's in the dark room now ^^
                              A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                              Comment


                                Re: Toprot hoe te herkennen

                                Hmm als je schimmelpluis met sporen hebt dan blaas je die dus door de hele tent. Bij toprot alles heel ruim wegknippen en meteen in een plastic zak en ver weg ermee. Je wil de sporendruk niet verhogen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X