Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De beste Guerilla Spots

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: De beste Guerilla Spots

    Verplaatst naar onze nieuwe sectie; buiten wiet kweken / guerilla

    Grtz

    Comment


      #17
      Re: De beste Guerilla Spots

      allemaal leuk en aardig maar ik vindt dat je ook niet elke keer een uur bezig moet zijn om het water te geven. teminste die tijd heb ik niet

      Maar ik ga ze aan de rand van kleine bossen zetten in mijn stad. Ik ben nu aan het uitzoeken welke plekken niet worden gesnoeid ect.

      Comment


        #18
        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

        Comment


          #19
          Re: De beste Guerilla Spots

          drassige grond, terrein dat al jaren ''vergeten'' is en niet meer gebruikt word, vol met mijn grote vrienden bramen, brandnetels en distels. Oh en berenklauwen. (als jij zelf er al niet meer wilt komen door al die rot planten zou iemand die geen idee heeft wat er wel staat er niet eens een poging tot wagen

          Comment


            #20
            Re: De beste Guerilla Spots

            Belangerijk is, natuurlijk afhankelijk van het aantal zeg meer dan honderd, de bereikbaarheid; inladen in auto of boot liefts binnen 5 min vanaf de plek, in je grote, welkoop 100/50 liter tuinafval zakken, wel te verstaan.

            1) Locatie ^ Snel en redelijk anoniem inladen is een must! Zoek vooral naar de brandnetels liefst achter hekken enzo.
            2) Genetica van het plantje voor october klaar is mooi genoeg.
            3)Een hoop geluk, en goeie maten.
            4)Eerst drogen dan pas bijwerken van de toppen werkt voor mij het best en snelst.
            5)Watergeven en al die onzin doen we niet aan, laat maar gaan gaat wel goed, of het moet een byzonderkutjaar zijn. Uiteraard wel dik zeizen en roundup erop van tevoren anders vindt je niks weer.
            mgv,
            Last edited by BackThe FuckUps; 19 July 2010, 17:23.

            Comment


              #21
              Re: De beste Guerilla Spots

              langs snelweg raad ik zeker af.
              gras bijvoorbeeld langs de snelweg is verschrikkelijk slecht.
              dus ik denk dat je een goede oogst wel kan vergete bij snelweg.
              of denk ik nu helemaal verkeerd?

              Comment


                #22
                Last edited by member10463; 24 October 2010, 02:26. Reden: spellling

                Comment


                  #23
                  Re: De beste Guerilla Spots

                  Even een beste bump maar goed..
                  Oorspronkelijk geplaatst door BackThe FuckUps View Post
                  ...Uiteraard wel dik zeizen en roundup erop van tevoren anders vindt je niks weer...
                  Komen de planten niet gigantisch te leiden als je de grond van te voren chemisch behandeld tegen de onkruid?
                  - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                  - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                  Comment


                    #24
                    Re: De beste Guerilla Spots

                    Roundup is een groeimiddel dat via het blad opgenomen wordt. De bestaande vegetatie groeit zich gewoon dood. Niet te zwaar spuiten, omdat dan alleen het blad verbrandt. Roundup moet de tijd hebben om door te dringen tot de wortels. Meestentijds mix ik het met MCPA (of MCPP), omdat dan ook heermoes (kattenstaart/paardenstaart) zich doodgroeit. Heermoes (en zevenblad) gaan zelfs met roundup moeilijk dood.

                    Comment


                      #25
                      Re: De beste Guerilla Spots

                      Als je roundup gebruikt is de grond na 2 weken terug bewerkbaar, das zonder nawerking. Goedkoop alternatief: panic. Zelfde werking (zelfde produkt eigenlijk), op basis van glyfosaat, maar goedkoper.
                      Normaal gezien gaan kattenstaarten er niet van kapot. Best is nog altijd manueel verwijderen.

                      Comment


                        #26
                        Re: De beste Guerilla Spots

                        De werkzame stof in roundup is inderdaad glyfosaat. De uitvinder/producent heeft gedurende 20 tot 30 jaar patent op zijn product. Daarna mogen goedkopere parallel producten met de zelfde werkzame stof op de markt worden gebracht. Net zoals met het merkproduct valium. Thans is dat goedkoop te verkrijgen onder de naam diazepam. Beowolf: kattenstaarten handmatig verwijderen is echt een apewerk. Een minuscuul zwart haarworteltje wat achterblijft wordt gewoon weer een gezonde plant. M'n zevenblad is overigens door de kippen weggevreten. Die zijn er dol op: een nadeel -of je het gelooft of niet- de eieren van kippen die zevenblad hebben gevreten zijn echt niet te pruimen.

                        Comment


                          #27
                          Re: De beste Guerilla Spots

                          Kunt silvanet nog gebruiken tegen kattestaarten. (heb nog paar maand in een tuincentrum gewerkt) Maar weet niet meer of dat zonder nawerking is of niet. Dacht van niet. Kattestaarten trekken heb ek al genoeg moeten doen, ge hebt idd nooit de hele wortel mee en 2 weken later staat er terug een kattenstaart. Maja, zo'n ramp is dat nu ook weer niet.

                          Comment


                            #28
                            Re: De beste Guerilla Spots

                            thanks voor de tip van roundup, wist ik nog niet

                            Comment


                              #29
                              Re: De beste Guerilla Spots

                              waarom al die chemische brol gebruiken, zoek gewoon een goede plek waar geen planten, of kruid groeit die je planten belemeren. kattenstaarten groeien wel snel terug maar normaal niet zo dicht op elkaar dat het je planten verstikt. je kan het zo uittrekken idem als brandnetels. Dichtgegroeit plekje gras is dan wel zeer verstikkend voor de jonge wortels bij wild gras en moeilijker met de hand te verwijderen. bovendien geeft wat onkruid rondom je planten camouflage en zijn ze bijna onmogelijk te spotten vanuit de lucht. gtzz
                              Last edited by janleuri; 13 February 2011, 20:26.

                              Comment


                                #30
                                Re: De beste Guerilla Spots

                                Dat is me dan al weer een stuk duidelijker.
                                Nu weet ik ook dat men uit de buurt moet blijven van straatverlichting, maar wat is ver genoeg?
                                Zo heb ik enkele spots gevonden, maar hier bevindt de straatverlichting zich op zo'n 200 a 300 meter.
                                Brengt de straatverlichting op deze afstand nog (de bekende) problemen met zich mee?
                                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                                Comment

                                Bezig...
                                X