Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De beste Guerilla Spots

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: De beste Guerilla Spots

    Ik denk van niet... 200 + 300m is al een grote afstand

    -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan! Grtz (West)-
    Last edited by westport; 8 March 2011, 22:11. Reden: Quote
    Guerilla 2012

    Comment


      #32
      Re: De beste Guerilla Spots

      Inderdaad, dat is 500 meter..

      Nee geintje, bedankt voor je antwoord ..

      -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan! Grtz (West)-
      Last edited by westport; 8 March 2011, 22:12. Reden: Quote
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #33
        Re: De beste Guerilla Spots

        De beste plek:

        De biesbosch 1001 plekken waar nooit iemand komt
        Bootje huren in drimmelen voor een tientje, mooie spot uitzoeken en planten maar
        "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

        Comment


          #34
          Re: De beste Guerilla Spots

          leuk om te weten dat we jouw plantjes daar kunnen vinden...

          Industrie tereinen zijn een goede plek...
          Last edited by janleuri; 23 February 2011, 17:31.

          Comment


            #35
            Re: De beste Guerilla Spots

            Eensch industrie terreinen zijn top, maar voor de snelle buitenkwekert: is de snij mais - het Helemaal, het geen round up meer, geen peentjes zweten, geen creepy crawlers meer, a.i. tic tacs.
            Een goede timing, een goede strain of 2, en natuurlijk http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...3&tx=111&ty=49

            Een guerilla gold, dubbeldikke lowrydert, misschien een lolland kruising.

            Comment


              #36
              Re: De beste Guerilla Spots

              Het politiebureau van Apeldoorn heeft trouwens een hardstikke leuk en weinig bezocht tuintje ....
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #37
                Re: De beste Guerilla Spots

                @ backthe: zal ik eens even je planten 1 maand voor de oogst komen omhakken met een machette? Kijken of je dat zou leuk gaat vinden. Doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wilt worden. De boeren hebben het al moeilijk genoeg. Getuig van een klein beetje creativiteit en zoek een eerlijke plaats in de natuur of naast een akker.


                gtzz

                Comment


                  #38
                  Re: De beste Guerilla Spots

                  Jep helemaal mee eens. Maar dan vanuit plant-perspectief : plantaardig blijkt maar weer eens totaal plantonvriendelijk!

                  Ik ben voor uithongeren, waterdieet, dan omhakken, uit laten drogen, en vervolgens keihard in de fik steken.

                  Zou watercuring afgeleid van waterboarding ?
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #39
                    Re: De beste Guerilla Spots

                    Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                    @ backthe: zal ik eens even je planten 1 maand voor de oogst komen omhakken met een machette? Kijken of je dat zou leuk gaat vinden. Doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wilt worden. De boeren hebben het al moeilijk genoeg. Getuig van een klein beetje creativiteit en zoek een eerlijke plaats in de natuur of naast een akker.


                    gtzz
                    Last edited by BackThe FuckUps; 8 March 2011, 17:30.

                    Comment


                      #40
                      Re: De beste Guerilla Spots

                      Had al een hele reactie getypt maar als je zo bot in de kop bent is het de moeite niet eens waard te posten..
                      Leef je uit en zet overal je planten neer, maar heb gewoon respect voor andermans terrein en eigendom..
                      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                      Comment


                        #41
                        Re: De beste Guerilla Spots

                        Ben dr helemaal mee eens, boeren hebben t al niet makkelijk genoeg, en is een maisveld wel zo ideaal? zit daar niet tonnen met beesten en troep..?

                        mij lijkt lowriders in de slootgeul het beste.. daarnaast kan je in bossen zoeken wanneer t al wat groener wordt.. dan zie je precies de groene plekken tussen de bomen (waar dus licht komt) dat ff omspitte..

                        iemand zette laatst een fototje op forum, dat iemand een pot in de boom had gehangen.. mss leuk idee maar lijkt mij erg riskant??

                        langs bosranden is t ook goed, alleen ik denk nog dat de beste tip is,, niet te gretig zijn! je kan beter verspreid 10-20 planten hebben die net een maand groei hebben gehad zodat ze 1-1.5 metertje zijn wann ze klaar zijn, dan hele bossen volplanten met bomen van 2-3 meter

                        persoonlijk denk ik stekken te nemen en pas te planten bij 30-50 cm zodat ze al wat sterker zijn,, en dan pas eind juni zodat ze niet te lang groei hebben, ze hoeven niet overal boven uit te steke zolang dr maar wat te roke valt is t genoeg! ik rook tog geen kilos weg..

                        Comment


                          #42
                          Re: De beste Guerilla Spots

                          Dat van die plant in de boom zat ik ook te bedenken gisteren.
                          Het zou prerfect mogelijk moeten zijn.

                          Ik ga ze in een natuurreservaat zetten naast een grote put water van zeker 1kmx800m oppervlakte.

                          Comment


                            #43
                            Re: De beste Guerilla Spots

                            TIP: Als je een ultieme spot denkt gevonden te hebben laat er dan iets achter wat heel erg opvalt. Waarschijnlijk als er mensen in de buurt zijn wordt het verplaatst en hier kun je mee aantonen dat de plek wel of niet veilig is om te kweken. Maak wel een foto van de spot voor de zekerheid. Het voorwerp wat ik voor een guerilla kweek in het bos zou gebruiken is denk ik een lege koffer want dat valt enorm op in een bos. Ik denk dat je wel bij 99% van de mensen die daar langs loopt en het ziet. Wel even wil kijken wat erin dat koffertje zit.

                            De periode tussen dat je het voorwerp plaatst en het voorwerp weer opzoekt om te kijken of het bewogen is, moet je zelf bepalen. Het enige wat misschien je resultaten kan vervalsen is dat dieren het verplaatsen. Denk daarom goed na hoe en waar je het voorwerp neerzet.

                            Groet -F.

                            Comment


                              #44
                              Re: De beste Guerilla Spots

                              Ik ben op zoek naar een "GPS pinpoint" apparaat (let op, geen gps navigatie systeem zoals tomtom en het is ook geen pinautomaat).

                              Ik wil iedere lokatie waar ik een plant uitzet deze kunnen 'pinpointen' (pinpointen is zoiets als de punaise op een landkaart).
                              Voordeel van pinpointen is dat ik iedere lokatie tot op de meter kan terug vinden.

                              Hoef ik in ieder geval niet steeds een kiezelsteentje uit mijn broekzak te laten vallen (zoals in het sprookje) om de weg terug te vinden

                              Wie weet wat ik bedoel en waar je die dingen kunt bestellen?

                              Comment


                                #45

                                Comment

                                Bezig...
                                X