Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla lokaties : Bos ? Maisveld ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla lokaties : Bos ? Maisveld ?

    Korting op 420shop
    Hello.
    ik heb een vraag voor jullie
    ik woon dicht bij een BOS en niet ver van MAISVELDEN

    maar als ik in het bos plant krijgen de plantjes dan genoeg licht?
    of zal de boswachter deze niet vinden?

    en maisvelden moet ik dan potgrond gebruiken ookal doe ik ze in volle grond kan iemand me helpen ik heb overal al gezocht
    mvg

    #2
    "ik heb overal gezocht" is wel een beetje een dooddoener he...want dit soort dingen kun je best vinden.
    Krijgen de plantjes in dat bos voldoende licht ?
    Ik weet het niet, ik ben geen helderziende en weet niet of er zon is of dat het een dicht bladerdek is straks.
    Plantjes moeten minimaal wel een uur of 3-4 per dag directe zon hebben anders blijven ze erg mager.
    Midden in een bos gaat meestal niet als er geen open plek is. Vaak kun je aan de rand van een bos wel wat leuks vinden als je er een keer omheen wandelt/fietst.

    In een maisveld planten raad ik niet aan.
    Ik ben voorstander van figuren van het forum verwijderen die stukken maisveld van een boer vernielen.
    Als dat maisveld niet van jou is dan blijf je eruit. Simpel zat.
    Sterker nog, ook veiliger voor jezelf, want als die boer je ziet heb je straks een schot hagel in je achterkant zitten of een hond aan je been hangen.
    Een boer zal ook altijd de politie bellen als hij een wietplant tegenkomt tussen z'n mais.
    (of zelf in de gaten houden wie er op bezoek komt, ik weet niet of dat beter is dan politie)

    Wil je er toch gebruik van maken zoek dan plaatsen naast het maisveld.
    Er lopen vaak mooie niet al te diepe sloten rondom velden en weilanden die 's zomers leeg staan.
    Dat zijn bijvoorbeeld mooie plekken voor een plantje.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      1- nee
      2- kans is groot
      3- bij AH naast het wc-papier...



      Ooo, Q was me net voor met een lang duidelijk
      verhaal. Ik ben een beetje kort van stuk..........

      Comment


        #4
        Bedankt Q weet je toevallig nog plaatsen voor guerilla?
        mvg

        Comment


        • smoked bud
          smoked bud commented
          Editing a comment
          In de tuin van je buur.lekker dichtbij en kan je ook makkelijk water geven met zijn tuinslang xD
          Last edited by smoked bud; 16 March 2020, 09:14.

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Gemeentelijke bloembakken.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          (ik heb dit even verplaatst. We hebben namelijk een guerilla-forum Check het uit, heel veel info te vinden)

        #5
        In de voortuin van de politieagent.

        Comment


        • smoked bud
          smoked bud commented
          Editing a comment
          Perfect.dat is een plek waar ze het nooit verwachten dus ook niet gaan zoeken xD

        #6
        Hallo is dit een goeie spot?
        mvg dreetn
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #7
          En is deze spot ook ok voor 1 plantje?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #8
            Voldoende licht, goede grond
            dan moet het lukken toch?

            Comment


              #9
              Was je jouw vorige topic hierover even kwijt?
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-bos-maisveld
              QnQ had 'm verplaatst voor je namelijk

              Die eerste plek zou ik niet doen, daar staat al iemand anders te kijken (kidding)

              Aan je foto's is het moeilijk beoordelen, er zou bijvoorbeeld een boom overheen kunnen hangen met de kruin.. Maar goed, je wil de locatie natuurlijk ook niet prijsgeven met guerrilla kweken!

              Heb je de GPS data van je foto's wel uitgeschakeld?!

              Uiteindelijk kan je zelf het beste bepalen of de plek geschikt is. Over guerrilla kweken zijn ook twee mooie stickys:Daar heb je meer aan als een gokje van ons, aan de hand van die foto's
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


                #10
                Ik snap ook niet waarom je dit in het forum kweken voor beginners zet terwijl er een speciaal forum over guerillakweken is waar inderdaad je vorige post ook staat.

                Ik zal deze straks even #samenvoegen met je vorige topic.

                * Oke, alles staat weer bij elkaar.

                Die eerste plek lijkt goed, behalve dat jouw schoenafdrukken er staan natuurlijk.
                Dat maakt nu niet zoveel uit, maar als er plantjes staan zorg je beter dat je geen duidelijke sporen achterlaat.
                Ik zou misschien iets zoeken met "rugdekking". Die eerste plek lijkt vrij open.
                Als je in een open veld staat ben je veel beter zichtbaar dan dat je zorgt dat er iets achter je is.
                Wietplanten herken je op 10tallen meters afstand, maar veel moeilijker als er een bos hout, een omgevallen boom, of een berg brandnetels achter staat.

                Die plek bij dat stroompje ziet er veelbelovend uit.
                Als je die volgt, kun je wel wat plantjes kwijt, verspreid over een paar100 meter ofzo.
                Het is al weken vrij droog, dus de kans bestaat dat dat watertje wel iets hoger staat na een paar stortbuien.
                Niet te dicht op het water planten dus. Meestal kan je aan de grond langs de kant wel zien hoe hoog het water is gekomen

                Last edited by QnQ; 19 March 2020, 22:54.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #11
                  QnQ

                  Comment


                    #12
                    Water geven doe je eigenlijk nooit bij een guerilla, want je komt er maar eens in de 2-3 weken ofzo,anders ga je een pad maken naar je planten.
                    Alleen bij een hittegolf ofzo, bij uitzonderlijk weer kan het nodig zijn dat je gaat kijken.
                    De grond in een bos is meestal vrij zuur, afhankelijk van welke bomen er staan.
                    Je kunt ook veel aan de begroeiing zien, ik heb daar weleens een topic over gemaakt : Hoe herken je goeie grond op je Guerillaplek
                    Dat is handig als je weet welke planten er vorig jaar stonden Er zal nu nog niet zoveel staan waar je wat aan kunt zien.

                    Je zou de grond eventueel kunnen meten als je een schep grond meeneemt naar huis, in een kom met demi-water droppen, en de volgende dag je EC en pH meter erin.
                    Dan weet je al heel veel.
                    Als je geen meters hebt, kijk naar de grond. Is het vooral zand, of echt al een soort compost met veel dode bladeren enzo...(goed)
                    Als het echt heel zanderig is zou je grond kunnen storten (zonder perliet!), of een plek zoeken met betere grond.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #13
                      Ik heb net uw toppic gezien Q top man je helpt heel veel mensen hiermee bedankt voor alles ik denk dat ik de gepaste locatie heb gevonden

                      Comment

                      Bezig...
                      X