Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

    Wortels aanmaken en groeien is een proces dat simultaan verloopt. Het is echt niet zo dat een plant denkt: ik ga van de week wortels aanmaken en volgende week groeien. Waar haal je dat soort "wijsheden" eigenlijk vandaan? Kun je me een literatuurverwijzing geven of verzin je die zelf?

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

        Afwachten is de boodschap denk ik...
        Ze krijgen alle 5 evenveel licht , spijtig dat ze niet kunnen praten

        Anyway , als je kijkt naar de blaren van de plantjes die binnen 2 maanden hebben voorgegroeit zie je dat die beduidend donkerder zijn als de andere.
        De geur is ook scherper en meer aanwezig dan de andere .

        Ik ben van plan elke zondag te gaan kijken hopelijk is dat plantje gegroeit , en ik verwacht ook dat nieuwe plantje zich gesetteld hebben.
        Miss ga ik dan ook de 5 big devils buiten planten want deze groeien als kool ! ! !
        grrttzzz

        Comment


          #19
          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

          laat ons hopen dat ze groeien als kool
          bij mij gaan ze nu toch goe vooruit
          voor de rest goe bezig jong
          keep up the good work
          GrOeNe ViNgErS

          Comment


            #20
            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

            @ megadonzie : Die van jouw zien er gezond uit maar ik heb nog altijd zeer zware twijfels over die 1.5 meter , ik ga u zeker volgen !
            Die van mij zijn heel fel gestrecht toen ze boven kwamen ! zo erg zelfs dat ze neervielen !
            Toen heb ik ze direct verpot en dieper geplant very strange !!!! ze stonde zeker niet te ver van de lampen ofzo ...
            De kleinste is een ww zaadje wat ik ga scroggen ! eerste scrog !

            hier zijn de foto's

            DSC00993.jpgDSC00994.jpg

            peace

            Comment


              #21
              Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

              thx voor je reactie op mijn verslag
              heb ook mijn twijfels ma bon we zien wel
              dat er maar genoeg dikke toppen op komen ja
              zoals ik al vermelde in mijn verslag ken ik nog iemand met dezelfde soort maar een week vooruit op de mijn en die zen toch al redelijk groot dus
              hij heeft wel de ganse dag zon ik maar vanaf 13u tot als ze ondergaat zal ook wel een groote rol spelen
              maar toch vind ik dat de mijn nu goed vooruitgaan ondertss in bloei
              ga jij ze onder een lamp kweken of buiten?

              we keep in touch

              grtzzz
              GrOeNe ViNgErS

              Comment


                #22
                Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                buiten megadonzie
                ik ga hier snel even foto's op zetten want ik heb weinig tijd !
                je ziet dat ze wel al goed gegroeit zijn als je vergelijk met de andere foto's !
                De big devils zijn binnen nog aant voorgroeien !

                DSC01000.jpgDSC00999.jpgDSC00995.jpgDSC00998.jpgDSC00997.jpgDSC00996.jpg

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                  ziet er allemaal netjes uit,ben benieuwd wat de big devils gaan doen.Ik wil nu 3x big bang auto paar weken voorgroeien en dan guerilla zetten. 2 laat ik er op mijn balkon staan.

                  Ik blijf je verslag volgen

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                    mooie planten hoor
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                      jaaaa ziet er goed uit
                      als je al is wil zien hoe een big devil verder in bloei eruit ziet
                      heb een tijdje geleden op men post eenpaar foto's gezet
                      je kan gerust is kijken zo heb je al een idee hoe het eruit ziet
                      het eenige verschil met onze big devils is dat de jouwe mooi is srtak toe gegroeid terwijl de mijne meer een struikje zijn maar herken wel de vorm van bladeren
                      grtzzzzz

                      ja man
                      GrOeNe ViNgErS

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                        dank jullie voor de leuke reactie's !
                        De big devils heb ik eergisteren buiten geplant op een guerilla spot , deze hebben ongeveer 2 a 3 weken binnen voor gegroeit .
                        Op 1 big devil plantje was er zelfs al duidelijk de eerste tekenen van de bloei te zien !

                        @ megadonzie : De foto's die ik laatst gepost heb zijn 4 zaadjes outdoor mix en 1 fruit spririt die getopt is . ik weet het is verwarrend daarom nog eens voor de duidelijkheid :


                        DE FRUIT SPIRIT : (getopt) als je goed kijkt zie je 3 hoofdbuds takjes
                        DSC00996.jpg

                        DE 4 outdoormix zaadjes : (3de foto gaat echt ne booooooommm worde !!!! )
                        DSC00997.jpgDSC00998.jpgDSC00999.jpgDSC00995.jpg


                        FOTOS van de big devils ga ik er morgen op zetten

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                          Hahaa en ik ma denken dat die fruit spirit een big devil was
                          Maar een maat van mij heeft een big devil en echt die lijkt daarop
                          Die staan ook anders dan de mijne bizzar
                          Enfin ja die 1,5m is dus niet gelukt dat er nu ma e wa op komt zou ook al leuk zijn
                          Bedankt voor de verduidelijking twas idd vo mij verwarrend
                          Ben benieuwd naar u foto's van u big devil

                          Peace
                          GrOeNe ViNgErS

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                            @ everybody

                            Vandaag staan de Big Devils 1 week buiten !
                            Morgen Foto's ervan , ik was vorige keer mijne camera vergeten

                            De white widow die binnen staat vertoont vandaag haar eerste bloeitekenen !! Sta nu +1,5 weekske op 8/24
                            Geen donkergroene bladeren , damm !!

                            Wite Widow (sweet seeds)

                            DSC01001.jpgDSC01002.jpgDSC01003.jpg

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                              Hier zijn we dan weer deze keer MET foto's van de Big Devils !
                              Die toch maar klein blijven naar mijn mening !
                              De ene is al groter dan de andere , er is ook eentje bij waar duidelijk aan geknabbeld is , wss e konijn ofzo !
                              DSC01007.jpgDSC01004.jpgDSC01013.jpgDSC01005.jpgDSC01010.jpgDSC01014.jpgDSC01008.jpgDSC01012.jpgDSC01009.jpgDSC01011.jpg


                              Ik ben ook nog gaan kijken naar de ander planten , die zijn weer erg gegroeit !!!
                              Van die planten ben ik wreed content !!
                              Het was dan toch de juiste beslissing om die 2 ook nog buiten te planten , de fruit spirit en die erlangs
                              Last edited by moriskeuh; 2 June 2011, 12:00.

                              Comment


                                #30
                                Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                                Ja jevbig devils zijn idd klein
                                De mijn zijn nu ongeveer allebei 45cm geworden
                                1van dees zet ik nog is de mojn erop
                                Hoelang staan die van u nu in bloei en hoelang hebben ze nog te gaan
                                Succes

                                Grtzzzz
                                GrOeNe ViNgErS

                                Comment

                                Bezig...
                                X