Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

    @ megadonzie :

    De big devils zijn een maand oud en staan nu ondertussen al een weekje buiten.
    Hoe oud zijn de jouwe ? Die van mij staan op een open plek dus ik heb altijd zon , als ze schijnt tenminste
    De dames staan 8a10 dagen in bloei

    greeettzzz

    Comment


      #32
      Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

      beste moriskeuh

      mijn big devils zijn nu op twee weken van het einde dus 7 weken
      die van mij zijn echt wel pas na drie weken beginnen bloeien moet nu wel toegeven dat 1 ervan goe zijn best aant doen is kom maar eens kijken heb nieuwe foto's geplaatst
      idd van de groote is niks te bespeuren maar ik denk dat ze die groote aannemen in spanje aangezien ze van daar afkomstig zijn
      denk wel da ik van 1ne nog redelijk ga afhalen tis te hopen e
      grtzzz
      GrOeNe ViNgErS

      Comment


        #33
        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

        Hallo beste vrienden !

        Vandaag WOU ik gaan kijken naar mijn planten , maar kon er spijtig genoeg niet bij wegens omstandigheden !

        Hoe dan ook ga ik deze week nog kijken , en neem ik zeker mijn camera mee voor mijn foto's van mi lady's ! hehe

        De W-widow die in de frigo staat is al flink gegroeit ! voor de rest ni veel veranderd , is eigenlijk ma saai als ze niet echt aan bloeien is .

        Dit heeft wel niet veel met guerilla te maken , ma kom beter als niets ! Ik hoop wel dat ze niet te groot gaat worden voor mijne frigo !


        DSC01015.jpgDSC01016.jpg

        Peace

        Comment


          #34
          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

          ik heb ook Big Devil guerilla staan, eerste is nu in bloei gegaan en is net iets kleiner dan bij u op de fotos. de BIG is duidelijk verkooptruc

          Comment


            #35
            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

            Thehe mooie foto's blijf ik volge

            Comment


              #36
              Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

              @ mijl idd een verkoop truc al vind ik die van megadonzie wel goed uitzien maar nog lang niet 1.5m !!!!

              Hier zijn nieuwe foto's van de dure ?BIG? devil zaadjes !!

              Aan 2 BD planten hebben konijnen gegeten !! stom beesten !!!!

              Ik ben aant twijfelen om nieuwe zaadjes te kopen , aangezien het daarvoor al redelijk laat is denk ik dat ik zowiezo autoflowering zaadjes ga moeten nemen of niet ?? als iemand mij hierover raad kan geven is altijd welkom !! ik zoek een soortje om buiten te planten en wat geen speciaale voeding nodig heeft en natuurlijk goeie opbrengst !!


              royal queen outdoor mix :


              DSC01026.jpgDSC01022.jpgDSC01032.jpgDSC01024.jpgDSC01029.jpgDSC01028.jpgDSC01023.jpgDSC01033.jpg

              DE fruits spirit :DSC01031.jpgDSC01030.jpg

              de big devil 's :-s
              DSC01017.jpgDSC01019.jpgDSC01018.jpgDSC01021.jpgDSC01020.jpg

              Comment


                #37
                Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                @ mijl heb je daar foto's v&n ???
                greetttzzz

                Comment


                  #38
                  Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                  ik ga binnen week ongeveer terug gaan kijken, zal proberen fotos te nemen. kbeloof wel niets:p

                  Comment


                    #39
                    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                    btw geef jij ze voeding nog extra voeding zo in de volle grond?

                    Comment


                      #40
                      Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                      Ja die gewoon soortjes krijgen elke week 2 l water met tomatenvoeding en de AF's heb ik gisteren een beetje bloeivoeding gegeven

                      grttz

                      Comment


                        #41
                        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                        had je vorige vraag niet gelezen. ik denk dat een niet auto flower nog gaat, hoewel niet aan te raden.
                        ik heb vorige week nog een AMS en Big Devil zaadje geplant, zou in principe nog meer dan genoeg tijd moeten hebben. Dus nu een week later moet auto-flower geen prob zijn lijkt mij

                        Comment


                          #42
                          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                          @ mijl , de beslissing is gevallen ik heb zes AF zaadjes besteld via wietzaadjes.nl.


                          1 x BioDiesel Mass per stuk - Advanced zaden
                          1 x Top 69 per stuk - Advanced zaden
                          1 x Sweet Dwarf per stuk - Advanced zaden
                          1 x Auto kaya 47 per stuk - Advanced zaden
                          1 x Low Girl per stuk - Advanced zaden
                          1 x Number one autoflowering per stuk - Flash seeds de diehard fans kunnen deze eens opzoeken bv op de site van wietzaadjes.nl

                          nu maar wachten tot ze binnen komen . grrtttzzzz

                          Comment


                            #43
                            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                            Beste vrienden ! SLECHT nieuws !!
                            Ik ben vandaag naar mijn big devils gaan kijken en het grootste plantje is door een konijn aangevallen !!
                            Zeker 20 cm van de hoofdtak af !!

                            GVD klote konijnen die gaan me niet meer liggen hebben ------>


                            DSC01051.jpg Als deze op hun plaats staan ga ik een HELE lange tijd niet meer kijken ! sorry megadonzie

                            Nu ben ik vandaag ook nog gaan schoppen en heb me nog drie nieuwe zaadjes gekocht , en ik heb er ook nog zes nieuwe besteld --> DSC01047.jpg

                            Dat maakt een totaal van 4 gewone planten + 14 autoflowers waarvan er nog 6 moeten geplant worden.
                            De automazar's heb ik vandaag geplant .

                            En heb ook een stekje genomen van een plant om het verlies van de bigdevils te compenseren .

                            Maar of deze gaat lukken dat is een ander verhaal ! mijn eerste stekje ! heb ze in een potje met groeihormoon gedipt en dan zo in de redelijke vochtige potgrond gestoken met een halve fles over voor de luchtvochtigheid ! zodra de lampen aanspringen gaat ze daar onder .
                            TIPS ZIJN WELKOM !



                            Dit is een foto van de voeding die ik gebruik de rechtse fles had ik al de andere heb ik vandaag gekocht , ervoor gebruikte iik een soort tomatenvoeding lol DSC01049.jpg

                            GREEETTZZ
                            Attached Files
                            Last edited by moriskeuh; 15 June 2011, 15:56.

                            Comment


                              #44
                              Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                              zodra dat het stekje wat gaat hangen met een plantensproeier benevelen en ik zou er een beetje blad afknippe als ik dat zo zie

                              Comment


                                #45
                                Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                                thxs stiekel heb het toegepast hopelijk gaat ze het halen !

                                Comment

                                Bezig...
                                X