Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

    sorry jongens , foto's volgen meteen grrttz

    Comment


      #92
      Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

      Dit is maar een deel van de opbrengst een stuk heb ik al opgesmoord +- 50 g en een ander deel +-300 g is weg
      Hopelijk ga ik nog toe komen tot volgend jaar november , ik vrees ervoor
      Ik had beter meteen foto's gemaakt maar de oplader van mijn camera is verdwenen
      enfin dan maar met de gsm :

      Photo0122.jpg

      Comment


        #93
        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

        Ik heb juist mijn eigen verslag even nagelezen en er zijn toch een aantal dingen die ik niet vermeld heb !!!!

        Zo zijn de autoflowring soorten ''bijna'' volledig de mist in gegaan ! Heel veel last van toprot en die planten hebben al niet veel opbrengst dus = veel kleinere opbrengst als verwacht !!
        Autoflowering soorten zijn voor mij persoonlijk : ''nog niet op punt'' en zeker niet voor buiten !! + veel te duur MAN !!

        De volledige opbrengst zal rond de 450 a 500 gr gelegen hebben in plaats van 700 + zoals ik optimistische had gehoopt.

        De fruit spirit was de beste van allemaal , de toppen waren goed ontwikkeld en de smaak is zeer aanwezig (geen buitenkweek smaak) !
        Ook zeer goed schimmelbestendig de enigste plant waar ik niets van toprot in gevonden heb !
        Dit is zeker een soortje waar ik in de toekomst mee ga verder werken !
        Alle soorten met een korte bloeiperiode van 6 tot 8 weken zijn volgens mij perfect geschikt voor ons klimaat .

        Enfin dit was een super leuke ervaring , ik heb veel bij geleerd ! Op naar de volgende zomer en ondertussen al nadenken hoe ik kan verbeteren hopla

        Comment


          #94
          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

          Mooi dat je het nog even afsluit.
          Volgend jaar allemaal goeie planten en dan heb je twee keer zoveel
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #95
            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

            toch mooie opbrengst hoor,zou al blij zijn met 1 zon zakje
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            Bezig...
            X