Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste guerillakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste guerillakweek

    Net het spotje met de 2 plantjes gaan checken, (ander spotje was nu beetje moeilijk te bereiken), en 1 van de 2 lag op de grond, en de stam was doorgebeten (dus ik vermoed konijnen?) maar het plantje er vlak naast groeit gewoon door, daar zijn ze vanaf gebleven. Heb onderweg wel nog 2 mooie spotjes ontdekt, dus tot nu toe gaat het goed.
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #32
      Re: Eerste guerillakweek

      Hoe zit het met het weer, plantjes geen last van gehad? want ik heb de komende week nog geen tijd om na de mijne te gaan checken .
      En het ziet er toch niet al te warm uit buiten!
      --------------------------------------------
      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
      ik voel me een geurillaboer

      Comment


        #33
        Re: Eerste guerillakweek

        Van het weer lijken ze geen last te hebben. Nu in me kastje staan nog 2 van SkunkMix die het goed doen, en een dezer dagen buiten mogen. Daarnaast staan er nog 8 in van de Seedsman Mix, maar wat een brol is dat! Van die 8 zijn er maar 2-3 plantjes die het goed doen, de rest blijft enorm klein, en heeft allemaal misvormde bladen. Dus straks nog zaden bestellen die ik nog snel kan voorgroeien. Iemand tips nog? Liefst outdoor mixje, dat ik niet maanden lang dezelfde wiet moet roken hehe.
        Irieeee
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #34
          Re: Eerste guerillakweek

          Hele kleine update:
          Ben vandaag nog enkele spotjes gaan checken (krijg een van dezer dagen nog enkele zaden aan). Ze zien er goed uit, en blijkt dat er niemand meer komt. Ben onderweg nog wel mijn plantjes gaan checken, het spotje dat ik nog niet was gaan controleren zag ik niks meer staan, geen plantje, geen gaas,... Dus ben zeker van dat ik er gewoon vlak voorbij ben gelopen, en ga binnen enkele weken die plek nog eens controleren mss dat ik hem dan beter zie staan. Het andere plantje dat vorige keer gelukkig niet was opgegeten gaat nog steeds goed, in een week is hij al dubbel zo groot geworden en het stammetje zeker dubbel zo dik!
          Spijtig genoeg kon ik geen foto's maken, want het regende echt wel te hard.
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #35
            Re: Eerste guerillakweek

            Hopelijk is ie niet weg! Maar dat zou je wel gezien hebben wss

            Keep it up man!

            Comment


              #36
              Re: Eerste guerillakweek

              Vandaag nog 5 plantjes gaan zetten, met de nodige neteloverlast als gevolg... Het gaat deze nacht regenen dus dat is goed . Ze staan alle 5 op zonnige plekjes waarvan ik stomverbaast zou zijn als iemand ze vind. Ben onderweg ook nog bij me 1 plantje gepasseerd om eens foto te nemen en nieuwe korrels te strooien (had aan een van de onderste blaadjes al iets geknabbelt, maar ze vonden het precies niet zo lekker dus hebben gelukkig niet verder gegeten. Ondertussen liggen er ook al 5x pDucky46 en 5x Danish Duck te ontkiemen, ik weet dat het nog een beetje laat is, maar beter laat dan nooit . De plantjes hebben onderweg wel wat schade opgelopen, maar dat komt wel goed . Heb ook de gaas zwart gespoten, want dat zilver valt een beetje fel op, en zoals je op sommige foto's ziet zie je dat zwart echt amper.
              Hierzo de foto's:
              DSC00903.jpgDSC00904.jpgDSC00905.jpgDSC00906.jpgDSC00908.jpgDSC00912.jpgDSC00913.jpg
              En dan nog het ander plantje extra korrels gaan geven:
              DSC00916.jpgDSC00915.jpgDSC00914.jpg
              Nog tips of commentaar? Ik hoor ze graag!
              Last edited by Modest; 20 June 2011, 20:04.
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                #37
                Re: Eerste guerillakweek

                Ziet er mooi uit , dat ene plantje wel wat lichter van kleur maar die vind wel nieuwe stoffen in de grond
                succes verder , I keep following

                Comment


                  #38
                  Re: Eerste guerillakweek

                  Daarnet iets vreslijks grappig meegemaakt. Dus, een vriend van me woont in een gekraakte caravan in het midden van een bos, en naast zijn caravan kweekt hij elk jaar wat plantjes. Maar omdat hij dit jaar te voet door Europa trekt, mag ik dit jaar daar enkele plantjes zetten (er is toch niemand aanwezig daar). Dus ik ga daarnet naar dat bosje, maar voor in dat bosje te geraken moet je door een voetpad, achter tuinen van huizen (is dus een heel klein wegje enkel bedoeld voor te stappen, maar daar komt eigenlijk niemand, enkel hij, daarom is dat wegje ook helemaal verwildert). Dus ik stap er door, ga eens kijken naar de spot om te zien of ze ok is, en ik ga terug door het wegje op weg naar me fiets (die aan de bushalte stond 200 meter verder) en inneens hoor ik een enorm gepiep! Ik verschiet, kijk rond me en zie iemand zich verschuilen achter zijn tuinhuis, en heel de tijd hard lachen en PIEEEEEEP roepen, maar hij heeft niet door dat ik hem zie. Dus ik zit onderweg naar de guerillaspot met iemand die een Mosquito in zijn tuin heeft, ook al is dit illegaal in Belgie! Ik heb me wel kreupel gelachen, want welke aap houd zich nu bezig met "jongeren" weg te houden uit een weg achter zijn tuin?
                  Grtz!
                  Stap voor stap geraken we er wel.

                  Comment


                    #39
                    Re: Eerste guerillakweek

                    he did what where now?

                    Comment


                      #40
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #41
                        Re: Eerste guerillakweek

                        Die muggen kun je nog dood slagen, deze muggen zijn nog 1000 keer zo irritant! In nederland hangt het schijnt op veel pleinen, ocharme!
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment


                          #42
                          Re: Eerste guerillakweek

                          bedoeld ie camera?

                          Comment


                            #43
                            Re: Eerste guerillakweek

                            Alsjeblieft eefenkevin!
                            Ondertussen kleine update: Vandaag waren de buren even niet thuis en het regende dus heb ik me plantjes wel even buiten lekker gezet, en het deed hun zichtbaar deugd! Van die 4 plantjes die momenteel staan groeiden belachelijk slecht (ze zijn nu allemaal ongeveer maand oud ofzo, zouden al veel groter moeten zijn, en dat terwijl hun bondgenoten lekker voortgroeien). Maar sinds vandaag zie ik wel enig verschil, 2 beginnen nu wel te groeien, en 1tje dat niet uit de dop wou komen is er nu ook uit. Maar ik heb dan ook nog een misvormd plantje. Dus heb lobblaadje kwam boven, en daaruit kwamen 2 rare bladen (zie foto). Heb dit maar weekje of 2 laten staan onder de lamp er nu komt er naast het stammetje waar die 2 rare bladen aan zitten 2 mini wietblaadjes uitgekropen! Is heel moeilijk om uit te leggen, maar zie foto's maar voor een beter idee. Ondertussen liggen ook nog me laatste zaadjes voor dit jaar te ontkiemen (5x pDucky46 & 5x Danish Duck) (Dankje Vale!) te ontkiemen, en die begonnen vandaag stilletjes aan open te komen, dus ik verwacht dat ik morgenavond daar wel de eerste van zal kunnen planten. Die ga ik dan nog weekje of 2 voorgroeien en dan snel snel het bos in! Heb wel al een belangrijke les geleerd voor volgend jaar: vroeger beginnen!
                            Hier de foto's van m'n 4 zorgekindjes:
                            DSC00918.jpgDSC00919.jpgDSC00921.jpg
                            En dan Frankenstone(d)
                            DSC00925.jpgDSC00926.jpg
                            Last edited by Modest; 22 June 2011, 18:01.
                            Stap voor stap geraken we er wel.

                            Comment


                              #44
                              Re: Eerste guerillakweek

                              Pas op met water geven. Ze staan te nat.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #45
                                Re: Eerste guerillakweek

                                Of de foto is gegeven net nadat de plant bewaterd werd

                                Comment

                                Bezig...
                                X