Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste guerillakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Eerste guerillakweek

    Daarnet gaan checken. Gaan goed, me 3 dwergjes (jaja, heb er nog 1tje al die tijd over het hoofd gezien, eentje met een geschatte waarde van wel 2 gram!) zijn beetje gegroeit, achja 1 jonko per plantje? Dan naar men goed groeiend plantje gegaan, met een bang hart. Dacht een dode plant te verwachten vol toprot. Kom ik aan, me plantjes knopjes zijn goed gegroeit, hier en daar een klein stipje grijs (toprot) die ik zo goed mogelijk heb weggehaald. De 2 onderste knopjes die beide ongeveer 3 mg waren was beide ongeveer de helft rot (zaten ver weg van andere toppen), dus die heb ik er helemaal afgehaald. Tot ik me bedacht dat ik eigenlijk dat rot zou kunnen wegkrijgen en die 3 mg dan als proever kon gebruiken. Dus nu ben ik die 3 mg beetje geforceerd aan het drogen, zodat ik misschien vanavond eens kan proeven. Ik weet het, geforceerd is niet goed, en zeker niet op 1 dag, maar kan niet wachten voor eens te proeven . Morgenvroeg proefverslag!
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #92
      Re: Eerste guerillakweek

      Ben aan het twijfelen, ik kan morgen gaan oogsten, en dan ben ik zeker dat ik iets oogst, oftewel wacht ik nog een weekje met de kans op veel rot (of zelfs geen oogst), maar wel nog betere wiet. Moeilijke keuze! Allesinds weet ik nu dat ik het volgend jaar veel beter moet aanpakken
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #93
        Re: Eerste guerillakweek

        zet er een paraplu boven elke dag effe checen en waar rot in zit mee nemen de rest laten staan zo doe ik het nu zie ik rot dan elimineer ik heel de tak
        pluk rot weg en droog de rest .
        En zo oogst ik elke dag paar takken en hebben sommige takken tijd om door tegaan.

        groetjes Bella die zin heb in pepernoten
        God was never on your side..

        Comment


          #94
          Re: Eerste guerillakweek

          Hey bella, heb hier nog pepernoten liggen, je mag ze allemaal hebben, bah
          En ik kan niet dagelijks gaan controleren, anders valt het een beetje fel op. Wel vandaag kan ik niet meer gaan oogsten wegens omstandigheden, maar de eerste dag dat ik enkele uurtjes vrij heb ga ik oogsten. 2 Weekjes te vroeg, maar dan weet ik wel al zeker dat ik niet teveel rot ga hebben (als ik zo rot blijf uitplukken blijft er niets meer over ) maar wel een leuke uphigh wietje ga hebben (hoop ik toch).
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #95
            Re: Eerste guerillakweek

            Jammer dat je zoveel rot hebt... Ik heb er ook last van en zoals Belladonna elimeer ik het gevaar... ongeveer. Ik gooi niet de hele tak weg maar de top met rot gooi ik wel volledig weg. Ik ben nu al drie dagen aan het oogsten en hier en daar zitten er stukjes rot in. Mijn Ice plant die het haalde is volledig binnen zonder rot. Das wel leuk!

            veel succes met het drogen! Ps: mijn vooroogst was ook wel lekker...

            Comment


              #96
              Re: Eerste guerillakweek

              Net terug van oogst. Is enorm tegengeslagen. Heb 1/4e nog over, de rest is rot. Heb alles samen nog 20 gram nat (me paars plantje en dan nog dat 1 "testertje" die 4 gram nat is... Is dus zeker geen geslaagd jaar, maar wel mijn eerste. Heb enorm veel bijgeleerd, veel kennis opgedaan en al doende leert men! Ben wel natuurlijk blij met mijn 20 natte grammetjes (ging ervanuit van 0 gram te oogsten). Volgend jaar doen we het terug opnieuw, maar dan planten we optijd, en doen we het tegoei. Vond het nodig om mijn topic af te sluiten, want de helft doet dat niet (wat zeer ergerlijk is). Dit was het dus voor dit jaar, rot jaar, rotte oogst! Tot next jaar folks!
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                #97
                Re: Eerste guerillakweek

                op naar een beter jaar dan en
                doe dat dan langs de mais
                dan is je succes ook al wat meer verzekerd
                plaats genoeg en tijd zat nu nog

                heb nog een leuke tijd verder
                en c ya next year

                Comment


                  #98
                  Re: Eerste guerillakweek

                  Ben wel natuurlijk blij met mijn 20 natte grammetjes (ging ervanuit van 0 gram te oogsten)
                  Goede instelling voor guerrilla. Jammer volgend maal meer succes.

                  Comment


                    #99
                    Re: Eerste guerillakweek

                    @ B2N:
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      Re: Eerste guerillakweek

                      Wat klote voor je! Volgend jaar zul je vast en zeker meer oogsten met je opgedane kennis. Mijn eerste keer is verlopen zoals ik het verwachtte (gedeeltelijk). Volgend jaar volg ik je opnieuw! Kijk er naar uit!

                      Comment

                      Bezig...
                      X