Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste guerillakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Eerste guerillakweek

    Idd Alfa, ze zijn getrokken net nadat ze in een mooi regenbuitje hebben gestaan. Ondertussen zijn de 5 Danish Ducks al goed ontkiemt en in de grond gestopt, maar de pDucky46's laten nog op zich wachten... De plantjes die 4 weken stil hebben gestaan groeien als kool nu, dus ik denk ze eind volgende week wel in het bos te kunnen droppen. Morgen of overmorgen ga ik ook nog eens lang bij me plantjes om te zien of ze hopelijk niet teveel last hebben gehad van de belachelijk veel regen van de laatste dagen, en slakkenkorrels aanvullen.
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #47
      DSC00928.jpgDSC00930.jpgDSC00931.jpgDSC00932.jpg
      Zo helemaal alleen in een bos is ook maar saai, dus hebben ze al vriendjes gemaakt! Ik noem hem Mr. Kermit, niet echt origineel, maar wel passend!
      DSC00929.jpg
      Grtz, Musk
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #48
        Re: Eerste guerillakweek

        lees verder

        Comment


          #49
          Re: Eerste guerillakweek

          Ondertussen zijn van de 5 Danish Duck en de 5 pDucky46 zaden de al 8 uitgekomen en boven de grond gekomen. Van de Danish Duck zijn ze alle 5 ontkiemt en al boven de grond, en de pDucky46 zijn er al 3 ontkiemt en uit de grond komen. De Danish Duck groeit echt als kool, want ik moet paar keer per dag gaan controleren of ik me lamp niet nog hoger moet hangen hehe. Hopelijk kan ik ze eind volgende week buiten zetten, het zullen geen reuzen worden, maar hopelijk zit er toch een leuk rokertje aan, en weet ik al aan wat ik me volgend jaar kan verwachten (heb hier nog van elk 10 zaden in de frigo liggen).
          Grtz!
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #50
            Re: Eerste guerillakweek

            Kleine fotoupdate van m'n amateuristisch voorgroeihok, maar het doet z'n werk, dus ben er tevreden mee.
            DSC00933.jpgDSC00934.jpgDSC00935.jpgDSC00936.jpg
            Hier ook nu nog beter foto van m'n Frankenstein! Iemand een idee hoe dit word, want het is echt wel de eerste keer dat ik het zie..
            DSC00937.jpg
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              #51
              Re: Eerste guerillakweek

              Thehe leuke foto's wat is er met die mongoloide wordt het een krop sla ofzo thaha?
              mooi kweekje

              Comment


                #52
                Re: Eerste guerillakweek

                Weet het niet, maar daarnaast groeien wel normale mini wietplantjes, dus ga hem hopelijk in het bos kunnen zetten, ben zeker benieuwd wat ervan komt.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #53
                  Re: Eerste guerillakweek

                  Hey, ik had in begin ook zo eentje... is nog altijd gehandicapt hoor...
                  maar die is bij mij lekker vol en vol zijtakken met daarop ook al zijtakjes (en ie is ocharme 15cm groot!) dus ik hoop dat die in oktober gewoon weedbollen worden...
                  kost je nix om hem te laten leven e

                  Comment


                    #54
                    Re: Eerste guerillakweek

                    Idd, gaat gewoon bos in.
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #55
                      Re: Eerste guerillakweek

                      Vandaag tijdens wandeling was ik dicht bij spotje waar er 1tje staat, dus dacht, ga maar eens fototje trekken.
                      Hierzo:
                      DSC00938.jpgDSC00939.jpg
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #56
                        Re: Eerste guerillakweek

                        ziet er tch goed uit

                        Comment


                          #57
                          Re: Eerste guerillakweek

                          altijd leuk je plantjes nog eens zien eh !
                          --------------------------------------------
                          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                          ik voel me een geurillaboer

                          Comment


                            #58
                            Re: Eerste guerillakweek

                            Heb vandaag een beetje zitten zoeken bij me thuis naar een goeie ruimte om te drogen. Zolder is hier al geen mogelijkheid, want daar is een slaapkamer van gemaakt. Dus vroeg ik me af welke ruimte wel. En toen dacht ik aan ons vals plafond, daarom heb ik er even fotos van genomen. Zoals je zult zien is dat een ruimte tussen het plafond en het daadwerkelijke dak (golfplaten). Op de grond ligt isolatiemateriaal, en langs de rand zijn er dus gaten naar buiten (verluchting dat het hopelijk niet te hard gaat stinken) dat zijn dus de golven van de platen. Heb geprobeert toch deftige fotos te nemen, want je geraakt er niet makkelijk.
                            DSC00942.jpgDSC00940.jpgDSC00941.jpg
                            Zou deze ruimte geschikt zijn?
                            Grtz, Musk.
                            Stap voor stap geraken we er wel.

                            Comment


                              #59
                              Re: Eerste guerillakweek

                              kan je wel gebruike, maar zo open , wat met beestjes? spinrag rookt niet zo fijn.

                              groetjes

                              Comment


                                #60
                                Re: Eerste guerillakweek

                                Ik had ook nog 2 bedenkingen
                                Nu zal het daar lekker warm en droog zijn maar gaat het daar in de winter niet te koud en te vochtig worden?
                                Bevroren weed lijkt me ook niet zo...

                                Comment

                                Bezig...
                                X