Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweek belgië 2012 ( voorbereiding )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

guerilla kweek belgië 2012 ( voorbereiding )

Korting op 420shop
    graag had ik even jullie mening gehad over deze spotjes ( welke zien er het best uit ):
    1.P1000221.jpg 2.P1000217.jpg3.P1000219.jpg
    4.P1000220.jpg
    Attached Files
    Last edited by rastajunkie; 23 February 2012, 21:52.

Re: guerilla kweek belgië 2012 ( voorbereiding )

Welkom,

Dit gedeelte van het forum is om jezelf voor te stellen. Ik heb je topic verplaatst naar de Guerrilla sectie en stel je ff opnieuw voor in Member Introduction.

Succes met de guerrilla en veel plezier op het forum!

Lees de belangrijke topics van het forum nog even door:
    F.A.Q.-helpdesk

M.v.g.
    vale

Comment

De spots zelf zien er heerlijk uit. Vraag mij alleen af hoe afgelegen ze zijn ?
      Eigen gekweekte zaden

Comment

ze zijn redelijk afgelegen , maar 200 verder is er wel een wandelpad , maar je kan de spotjes niet zien omdat er een ander stukje bos voor ligt.

Comment

Ze doen me heel sterk denken aan mijn eigen spotjes. Ik hoop alleen dat jij niet in de buurt zit dan, want de mijne zijn ook in BE.
          In elk geval: Foto 1 denk ik dat niet zo geschikt is, dat stuk begroeiing groeit op veel water, dus van het moment dat het hard regent, zullen je plantjes daar verdrinken vrees ik.
          Foto 2 is veel beter, maar geen optimaal licht. Zo tussen de bomen zullen je plantjes ook meer opvallen. Als er, bijvoorbeeld om even te gaan plassen, iemand van het wandelpad afwijkt, zullen je planten in het oog springen.
          De derde ziet er beter uit, maar de vierde lijkt me het beste. Als die vierde dan nog eens uitkijkt over het zuiden, dan zit je optimaal.

In elk geval: veel plezier met je guerillakweek. Mogen de goden je gunstg zijn.

Tip: In wandelgebieden zitten soms ook dieren. Weet jij welke dieren er rondlopen? Je kan hiervoor eens kijkan naar patronen in de natuur. Soms kan je dan natuurlijke wegjes vinden. Als die er zijn: zet je plant niet op of vlak naast deze weg! Ik kan me bvb voorstellen dat er uit dat bos herten komen. Herten lusten cannabis. Of kippen, die ook.
          Let ook op: in het zuidelijkste deel van vlaanderen kan je af en toe een everzwijn aantreffen. Deze heeft in mijn eerste kweek een paar van mijn planten opgegeten.
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Ziet er nat uit met die moerasplanten, riet of wat het ook is! Ik denk dat je beter andere spots kunt nemen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

als het er nat is zet ze dan gewoon in een grote pot, al deels opgelost
              & als ik van jou was zou gewoon op elke spot er 1 zetten
              5 spots, 5 slaagkansen

Comment

zal ik waarschijnlijk ook doen, vanmiddag nog eens gaan zoeken naar nieuwe spotjes.

Comment

Alvast een goede voorbereiding gedaan. veel suc6 met verder zoeken naar plekjes

Comment

Let op voor stilstaand water: Dit verpest je pH waarden in de buurt en errond.
                    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

vandaag teruggeweest , en heet was helemaal overwoekerd door netels , wilt dat nu niet zeggen dat de ph waardes hier goed zijn , het is wel redelijke natte grond , ik weet nu alleen niet of het door de zware regenval van de laatste dagen is of omdat de beek het allemaal vochtig maakt ?

Comment

Maak anders een ophoging/ heuvel van pakweg twintig centimeter,
                        houden ze hun voetjes iets droger.
                        Als de grond drassig en zompig aanvoelt is het imho een no-go.

Everzwijnen.. brr, linke beesten.

Comment

nou jou spots zijn mijn spots zo als er nu geen water staat,is het goed zat foto 1 deze is waarschijnlijk kleigrond deze had ik eerst met gips en kalk behandeld later bemest en ik hoefde nooit water te geven idiaal,het riet is ook perfect,de 1 vind het niks maar ik heb goede oogst gedraaid op dit soort spots ik kies juist voor vochtigheid ik kom alleen eind jullie september op mijn spots en vaak van afstand zodat ik geen pad maak.

Comment

Welke soort ga je planten en hoeveel?

Comment

4 easy savita
                              4 purple maroc
                              4 purple widow
                              en dan wss ng 5 ak automatic
                              en 5 dutchbleu autoflower

---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:30 ----------

zaadjes vorige week donderdag besteld en nu nog niet aangekomen , is dit normaal ?

Comment

Bezig...
                              X