Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

    Leuk verslag!
    Je hebt al een hoop pech gehad, maar ziet er wel goed uit! Veel succes

    Comment


      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

      echt leuk verslagjeu borris ik blijf je volgen begin ook volgende week met 3 ak-47 auto en 3super skunk auto
      1 ak en 1super skunk gaan thuis de tuin in en de andere 4 ga ik guerilla kweek zetten
      de aarde voor je guerilla kweek die heb je omgespit?is dit nodig?

      Veel succes verder
      Mijn eerste kweek: Super Skunk ( auto)

      Comment


        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

        Prachtig alle plantjes in je rugzakje. Gaan met die banaan!

        Comment


          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

          @Weedsmoker1 Ik had de grond wel omgespit ja, het is niet nodig maar wel handig !

          @LesTaTTim Hehe

          Ik ben vandaag 20km gelopen naar de winkel, daar 2 zakken 40L potgrond gekocht, weer terug gelopen, en dan kom ik er G*DVERDOMME achter dat het kompost is!!!!

          Wat moet ik met kompost --'?
          En dan vraag ik me af, is het wel kompost, of is het potgrond, er staat gewoon op " terreau de sol " Wat dus in het frans betekent potgrond, maar in andere talen staat er kompostt enzo

          " Ce terreau de sol est destine au ragreage des sols et a l'amelioration de la stucture de la terre
          Il convient pour le potager, les massifs et la plantation d'arbres, arbustes, rosiers et coniferes
          Son utiliations en pots ou en bacs est deconseillee
          Ne pas omettre apres la plantation d'arroser regulierement et d'apporter un engrais pour conforter l'enracinement et le bon developpement de la plante
          Support de culture NF U 44-551
          Composition:
          Terreau prepare a base d'ecorces compostees, compost vegetal matieres et fibgres vegetales
          Caracteristique:
          Matiere seche en % du produit brut 45
          Matiere organique en % 55 de la matiere seche
          Condcutivite electrique 50mS/m
          Capacite de retention d'eau en % (V/V) de support de culture: 50%
          PH(20):6.8
          Volume: 40 litres
          Masse nette: 12kg

          Wat moet ik hiermee? Mengen ofzo?
          Ik neem niet aan dat ik dit gewoon in een pot kan doen? Want ik dacht eigenlijk dat dit stekgrond was

          Comment


            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

            flikker het eens door een vertaler..

            Comment


              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

              Dit is vertaald door een site hea, dus niet op alle fouten letten ;p

              „Dit terreau van bodem is bestemt voor ragreage bodems en heeft de verbetering van stucture van de aarde
              hij past voor de moestuin, het massief en de aanplanting van bomen, struiken, rozestruiken en naaldbomen
              wordt Zijn utiliations in potten of in ponten
              niet na de aanplanting weglaten om te gieten en regelmatig meststoffen te brengen om enracinement en de goede ontwikkeling van de plant Steun van
              cultuur NF U 44-551 Samenstelling te versterken
              afgeraden:
              Terreau bereidt op basis van ecorces geknipt, plantaardig compost materie en plantaardige fibgres voor
              Kenmerk:
              Droge materie in % van het ruwe product 45
              organische Stof in % 55 van de elektrische droge
              materie Condcutivite 50mS/m
              Capaciteit van retentie van water in % (V/V) van steun van cultuur: 50%
              ph (20): 6.8
              volume: 40 liter
              netto Massa: 12kg

              Comment


                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                uhm... tsja

                Comment


                  Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                  Iemand enig idee wat ik hier mee moet doen?
                  Kan ik dit gewoon gebruiken als stekgrond? of later als grond in grotere potten?
                  Of moet ik dit mengen met iets anders?
                  Tell me

                  Comment


                    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                    Hi boriis, gelukig lees ik frans, Het is afgeraden om dit direct in potten te doen, dus je zal wel moeten mixen.

                    Je hebt opgewaardeerde tuinaarde gekocht.

                    In welke ration je precies moet mixen weet ik niet precies, maar ik zou het ong 60/40 - 30/70 mixen,Dus minder tuinaarde! meestal is tuinaarde erg potent, dan overdose jeje planten heel makkelijk.

                    Comment


                      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                      Dus dan moet ik nog een paar honderd liter gewone potgrond kopen? :p
                      Ik denk dat ik het gewoon bewaar, en dan rond januari me guerilla spot omspit en de compost door de grond meng

                      Comment


                        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                        hoe dan ook een goede investering

                        Comment


                          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                          Ja, maar wel waste of time ;p Moet ik weer terug voor potgrond, want:

                          Ik heb 5 xAk47 bij bestelt, bij Dutch-Headshop!

                          Die komen naast de guerilla spot

                          Nog wat foto's van mijn compost haha
                          IMG00504-20120626-1523.jpgMet moeite gingen ze me tas in hoor! IMG00522-20120627-1646.jpg

                          Hoelang kan ik mijn onbekende zaden in hun pot laten, wanneer moeten ze naar een grotere pot? Of kan ik ze altijd in zo'n kleine pot houden?
                          IMG00503-20120626-0947.jpgIMG00507-20120626-1850.jpgIMG00515-20120626-2142.jpgIMG00517-20120627-1313.jpgIMG00523-20120627-1646.jpgIMG00524-20120627-1647.jpgIMG00525-20120627-1647.jpgIMG00526-20120627-1647.jpgIMG00527-20120627-1647.jpgIMG00528-20120627-1647.jpg Wat oude en nieuwe foto's van mijn 3 onbekende zaden, het is hier nu 30 graden en veel zon dus ze hebben het wel naar hun zin!

                          Comment


                            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                            ik zou ze lekker overpotten, krijgen de wortel wat meer speling. Of je wilt een bonsai wietplantje

                            Voor de rest ziet het er allemaal cool uit

                            Comment


                              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                              In hoeveel liter potten moeten ze?
                              Is 12L pot genoeg?

                              Het is hier 31 graden in midden Frankrijk, zit hier lekker aan de rand van mijn zwembad en dikke te roken, komt hard aan! Geen wolkje aan de lucht en de dames, they love it!

                              Ik ga molshopen van het grasveld naast mijn huis, daar de aarde van pakken, die mengen met wat compost en daar mijn nieuwe 5x ak47 in zetten, totdat ze naar hun guerilla spot kunnen, kan dit?
                              En welke verhoudingen moet ik doen met de aarde en de compost?
                              Hoor het graag van jullie !

                              Comment


                                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                                31 graden daar houden de dames van!
                                1 dag.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X