Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

    Ik denk echt niet dat het wietplanten zijn hoor.
    Resident in Tenerife, Spanje.
    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

    Comment


      #92
      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

      Waarom niet? Het zijn lowryder1's dus die blijfen klein hea

      Comment


        #93
        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

        echt doe is normaal,dit zijn brandnetels,sorry hoor,low ryder heb ik zo vaak gezien.
        nou heb je thuis de plantjes en nu denk je dat dit wiet plantjes worden die je in het bos, voor alle eer en bekendheid kennis endergelijke,haal op dit forum eens een lowryder en vergelijk die eens met je brandnetel ben benieuwd,nou ja zie maar.

        Comment


          #94
          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

          Dat zijn zekerweten geen brandnetels slady, ik heb op die plek lowryders geplant, dus wat moet het anders zijn? Het lijkt me sterk dat 9 zaadjes allemaal niet uitkomen ofwel..?

          ---------- Post added at 16:02 ---------- Previous post was at 15:47 ----------

          Er zijn blijkbaar nogal veel mensen die denken dat het geen wiet is, ik wil niet slim doen, maar waar zijn die 9 zaadjes dan gebleven, daar moet toch iets uit komen lijkt me? De zaden zagen er namelijk prima uit
          En kan iemand mij anders even een tip geven, hoe ik kan controleren of het wiet is?
          Want het lijkt er toch wel behoorlijk op vind ik hoor..

          ---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 16:02 ----------

          De Auto Ak's en de Auto Northern Lights zijn geplant, ze staan op mijn balkon om voor te groeien, rond half juni gaan ze naar de guerilla's spots

          Heeft iemand enig idee hoe ik kan zien of die lowryder1 planten, nou echt wiet is of dat het onkruid is?
          Last edited by b0riis; 19 May 2012, 14:58. Reden: Onbeleefd

          Comment


            #95
            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

            ik weet niet waar de moderaters zijn maar normaal gesproken hadden ze ja allang verteld wat ik je zeg,er is nu maar 1 soort die niet meteen op wiet lijkt en dat is de duck foot,mocht jij een low ryder hebben met de duck fariatia nou dan wil ik je er graag voor betalen,maar goed ik bedoel het vriendelijk,waarschijnlijk heb je nog niet alle kennis in huis,immers geloof je nog steeds dat je low ryders in het bos kweek.

            Comment


              #96
              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

              Ik vind het gewoon raar, als dat geen wiet is, dan voel ik me toch wel genaaid met de zaden aankoop...

              Comment


                #97
                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                als k nog eens goud kijk lijkt met me idd geeen wiet!!

                hier een foto van 3 kleine lowriders verglijk maar eens

                lowlowlow.jpg

                Comment


                  #98
                  Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                  Lijkt er idd niet op, hier heb ik zelf nog wat foto's net gemaakt:
                  IMG00181-20120520-1330.jpgIMG00183-20120520-1331.jpgIMG00182-20120520-1330.jpg Het lijkt er idd niet op
                  Nou dat tjaa kut
                  Hopen dat de andere zaden wel iets word..

                  EDIT: DIT IS GEEN WIET, IK HEB ME VERGIST!
                  Last edited by b0riis; 1 June 2012, 21:09. Reden: edit

                  Comment


                    #99
                    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                    hee jammmmer man niks aan te doen.. heb jenog wel moooi zaaad over

                    anders omdat het zo kut is wil ik je wel 10 royale dane zaden regulier zaden doneren

                    laterr

                    Comment


                      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                      Heel erg bedankt voor het aanbod supersilverhaze maar ik heb nog Auto AK's en Auto Northern Lights dus ik ga het met die gewoon proberen
                      Toch heel erg bedankt, kan het waarderen

                      Comment


                        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                        okjokj misschien de rest eerst thuis ontkieme en als ze wat groter zijn uitplanten suc6

                        Comment


                          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                          Ja idd,ze zitten nu al in mini potjes, zodra ze groot genoegzijn gaan ze naar buiten

                          Comment


                            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                            B0riis met alle respect kerel, maar ik heb je uitgelegd waar je op moet letten qua bladeren. Dat je daar nu over twijfelt, begrijpelijk. Maar onduidelijk ben ik niet geweest Maar een wijze les voor de volgende keer: kiemen in een potje (desnoods op je spot), en daarna pas in het wild plaatsen.
                            Je kunt ook andere kweekverslagen bekijken om te weten waarnaar je moet zoeken. Lijkt mij ook gek dat 9 zaden spoorloos en niet uitgekomen zijn..

                            Succes!
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                              Bedankt LR2
                              Ik heb mijn lesje geleert,voortaan altijd eerst in potten

                              Comment


                                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                                heeee en de nieuwe zaadjes al aan het ontkieme???

                                Comment

                                Bezig...
                                X