Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

    En hoe staan de plantjes er al bij ? groeten
    shining

    Comment


      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

      Even een korte update

      Die 3 onbekende zaden hebben inmiddels allemaal een eigen pot, maar 2 van hun zijn geel aan het worden en de bladeren worden bruin :/
      Het heeft een paar dagen heel hard geregent toen ik er niet was dus dat kan het misschien zijn, maar het is nu al weer een tijdje mooi weer
      Toen ik het zag heb ik ze een mini beetje voeding gegeven, de voeding was voor alle planten dus moet kunnen lijkt me

      IMG00401-20120614-2004.jpgIMG00400-20120614-2003.jpgIMG00361-20120606-1709.jpgZo was hij net voordat ik een paar dagen weg ging en het gestormt had
      IMG00399-20120614-1956.jpgIMG00398-20120614-1955.jpgIMG00404-20120615-1057.jpg
      IMG00402-20120615-1031.jpgIMG00403-20120615-1057.jpgIMG00405-20120615-1057.jpg Iemand enig idee wat het probleem is?
      IMG00406-20120615-1057.jpgookl zijn er een paar opgegeten door beestjes toen ze een weekje op een andere plek moesten staan wegens bezoek..
      Ik vind wel dat ze behoorlijk langzaam groeien.. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik nog geen grotere potten voor ze heb, want mijn vriend die samen met mij voor de guerilla planten zou zorgen heeft zijn hand zwaar gekneust en onze alibi om de planten water te geven was quad rijden, en dat kan hij toch zeker nog een maand niet doen, dus misschien hou ik ze wel allemaal zelf

      IMG00389-20120613-0900.jpg En dit is een foto van mijn Auto NL op mijn oude lowryder1 spot, die doet het prima

      Ik hoop dat jullie weten wat het probleem is met die gele/ bruine bladeren!
      Grtz

      Comment


        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

        Oke 1 van de 3 onbekende zaden, heeft nu inmiddels een blad verloren..En op de 2 andere zie ik het zelfde, het blad word geel, dan aan de zeikante en aan het eind word het langzaam bruin, en dan ook in het middenHoe komt dit? En nog belangrijker wat kan ik eraan doen?

        Comment


          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

          hee boriiss ik denk dat je veel te scherp bemeste grond hebt voor de kleintjes

          wat voor grond gebruik je?

          later

          Comment


            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

            als ze ng klein zijn de plantjes kan je ze beter in zaai en stekgrond groot brengen , en daarna pas in potgrond zetten als ze veels groter zijn , ik doe het altijd op die manier en heb nog geen last gehad met plantjes die kapot gaan ofzo , als je plantjes klein zijn willen ze nog geen voeding en als ze dat dan toch krijgen jha dan gaat ze dat laten merken ook grtz shining

            Comment


              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

              Ik heb beetje lopen kijken op internet en met behulpvan monty's bladprobleem oplosser en ik denk dat het een kalium tekort is, dus heb ff wat er bij gedaan met houtasWe zullen wel zien wat er gaat gebeurenIk had gewoon potgrond gebruikt en dat ging prima hoor, kijk die 10 andere maar die staan er allemaal mooi bijMaar volgend jaar ga ik dat zeker doen eerst stekgrond

              Comment


                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                het kan ook een teveel aan water zijn. mijn plantjes stonden ook buiten tijdens een storm en zagen de dag erna ook wat gelig uit, maar dit is nu al bijna helemaal weg!

                Comment


                  Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                  Ja ik ben ook even gestopt met water geven, ik wacht het wel even af, alle ak's en nl's staan er nog goed bij, die gaan vandaag als ik tijd heb bij de andere nl op de oude lowryder spot

                  Comment


                    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                    Water was het probleem. Ze hebben geen zwemdiploma.
                    Wiet staat liever droog dan nat.
                    Als ze te nat staan krijg je allerlei random voedingstekorten doordat de wortels verstikken.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                      klopt , en kleine weedplantjes zoals de jouwe die houden totaal niet van voeding dus als je ze dan voeding gaat geven is het niet moeilijk dat ze verkleuren geel worden of blaadjes verlieze ...ik begin pas voeding te geven als ze 5 tot 10 x groter zijn dan jou plantjes dan kunnen ze het wel hebben en zaai en stekgrond is altijd wel beter hoor voor kleine plantjes zoals ik al zij in men vorig bericht , maar volgens mij is jou potgrond veel te hard bemest =D En vandaar die gele kleur , maar als jij zegt dat het kan no problemo ik kom af en toe wel eens kijken
                      grtz shining

                      Comment


                        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                        Oke ik zal geen voeding meer geven! Weer wat geleerd! Ik heb alle ak's en nl's inmiddels op de guerilla spot geplantF*cking veel mieren! Ik had in de lente alles omgespit daar, en die mieren vonden het zo tezien wel een leuke plek om te gaan wonen, alle auto nl's staan in een rode mieren nest, en de ak's in een normaal mieren nest gheheDe ene die er al stond doet het ook prima! Ik heb wel foto's gemaakt maar mijn pc doet het nog steeds niet, ( dit is vanaf mijn mobiel)Dus ik post foto's zodra ik mijn pc terug heb!Even een leuk weetje, mijn ouders hebben het EINDELIJK geacepteert dat ik wiet rook en kweek!

                        Comment


                          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                          Ow yeaah da is goed nieuws he , ghehehehehhe =D , suc6 kerel

                          Comment


                            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                            Nou ik hoop dat het nou eindelijk is goed weer gaat worden hier in Frankrijk... Die onbekende zaden die ik had geplant zijn inmiddels al een maand oud maar ze willen niet groeien..
                            Het regent hier ook nog wel veel en niet echt veel zon, maar laten we hopen op beter weer!
                            Een van de onbekende zaden is wel al iets gegroeit
                            Nog wat foto's van toen ik de Ak's en Nl'snaar de guerilla spot had gebracht IMG00449-20120618-1150.jpg
                            Klaar voor transport!transport.jpg






                            Dit zijn mijn 3 onbekende zaden: IMG00470-20120620-1653.jpg IMG00469-20120620-1653.jpgIMG00467-20120620-1653.jpgIMG00466-20120620-1132.jpgIMG00468-20120620-1653.jpg
                            Ze willen maar niet groeien, alleen die 2 laatse foto's is van eentje die weer veder gaat met groeien



                            Dit is op de Guerilla spot: IMG00456-20120618-1320.jpgIMG00453-20120618-1319.jpg
                            Aan de andere kant staan de ak's maar met mijn mobiel kan je niet echt veel zien van de foto's, dus die krijgen jullie te zien als ze grooter zijn!

                            En laten we hopen op mooi weer!


                            P.s. Nu mijn ouders het niet erg meer vinden kan ik zo veel planten als ik maar wil, dus mocht iemand nog wat zaden kwijt willen gheheh, pm me maar!
                            Groeten vanuit het koude Frankrijk!

                            Comment


                              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                              leuk verslag, hopelijk trekken de plantjes nog bij, ze kunnen aardig wat hebben heb ik gemerkt
                              sigpic

                              Comment


                                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                                Hoop het ook inti! Het is nu eindelijk lekker weer en ik hoop dat dat zo blijft!De 3 onbekende zaden zijn weer helemaal gezond en groeien weer veder!

                                Comment

                                Bezig...
                                X