Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

    Haha bedankt Kinkydj en QnQ!

    Tjaa ik denk ook dat het bloei is, maar met mijn mobiel kan ik daar niet echt een goede foto van maken :/

    Comment


      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

      veel plezier met je kweek maar mannetjes sparen moet je nog oppassen voor je andere spots waar allen de vrouwtjes zitten is het best dat je altijd eerst je vrouwekijke oogsten eerst bezoek en dan je zaad spot, doe je dit andersom is het aangeraden eerst van kleren en te douchen om geen sporen van mannelijk zaad overtedragen.
      doe voor de moment nog maar allen indoor kweek secret jardin boxen maar hoop tegen volgend jaar buiten nog eens te kweken greets
      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

      Comment


        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

        Thx
        Ja alle mannetjes zijn weg, ze ontkiemde niet

        Comment


          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012


          Hehehehe gefeliciteerd kerel! Hier een nummertje om het te vieren

          Nu nog netjes afbloeien en knippen, niets waar je voor hoeft te lopen of op te staan.. Lekker! Succes!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

            Hahaha lolol!!

            Haha.. LR2 genial

            Comment


              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

              Hallo JD vrienden,

              Ten eerste wou ik jullie even zeggen dat ik het heb bijgelegd met mijn ouders, dus ik kan weer dagelijks naar de dames toe ! :mrgeen:

              Oke en dan nu de update:

              ----------------------------------------------------------------------------------

              Om te beginnen, het gaat niet al te best, ze stonden behoorlijk droog gister, hoewel ze er vandaag al stukke beter uit zien na een flinke emmer water
              Nu dan ook nog dit, er zijn 2 van de 3 planten aangevreten door schapen.... !!!! Een is alleen nog maar een stok gvd! En die ander heeft veel minder blaadjes.. K*T beesten!

              Die kleine Auto Northern Light die er al een paar maanden stond, is flink gaan bloeien, de trichomen zijn nog wel wit, ( heb geen microscoop dus kan niet heel goed zien)

              Nou nu de foto's

              IMG00765-20120818-1728.jpg De 4 nieuwe Auto Northern Light's
              IMG00773-20120819-1831.jpgIMG00766-20120819-1829.jpg Zo trof ik ze gisteren aan
              IMG00771-20120819-1831.jpgIMG00770-20120819-1831.jpg IMG00772-20120819-1831.jpg
              En zo trof ik ze vandaag aan


              IMG00774-20120819-1831.jpgIMG00775-20120819-1832.jpg Dit is die stam.. Veder zit er een mini blaadje aan, komen hier weer nieuwe blaadjes aan of kan ik deze weg flikkeren?
              IMG00768-20120819-1830.jpg IMG00769-20120819-1830.jpgDit is die Auto Northern light lol een topje en bruine blaadjes

              Grtz!
              Attached Files

              Comment


                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                beter ! niks is zo erg als met je ouders ruzie hebben !
                zolang er nieuwe blaadjes vormen zou ik hem gewoon laten staan al kan je er geen record meer van verwachten uiteraard
                de rest ziet er weer vrolijk uit toch ? ! ?
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment


                  Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                  Ja
                  Alleen de volgende keer dat ik dat rot schaap bij mijn planten zie!! Grrrr !

                  Hoelang moet dat kleine topje ding nog? Die auto Northern light, enig idee?

                  Comment


                    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                    dat kan ik echt niet zien gewoon even een loepje halen dan zie je het vele malen beter
                    en tja die schapen hou je zo niet ff tegen pff hekje bouwen ofzo
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment


                      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                      Ja maar zo'n hekje valt dan weer op hea.. Want daar lopen wandelaars langs.. :/
                      Ik zal deze week even kijken met een loep als het wat minder heet is want het is behoorlijk ver lopen..

                      Comment


                        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                        He, fijn dat t weer goed gaat tussen jou en je ouders. Met de plantjes gaat t een stuk minder goed zo te zien. Maar je band met ouders lijkt me vele malen belangrijker dan die met je plantjes.
                        En die schapen hahah wat ga je er mee doen? Broodjes shoarma??
                        Ik zou niks weg gooien van je "restantjes" het blijft onkruid dus you never know.
                        En van die top, wat audio zegt.
                        We lezen je later weer

                        Comment


                          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                          cola flessen
                          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                          :alienstoned:​← klik hier


                          sigpic

                          Comment


                            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                            Daar zal weinig van over zijn nu.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                              arme jonge.. kilo prijs van schaap is niet zo hoog.

                              Comment


                                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                                Zo terug van vakantie!Was gezellig!
                                Beetje kut weer maar maakt niet uit, heerlijk kunnen chillen aan het strand!

                                De dames zagen er goed uit, ze hadden een beetje dorst, maar veder gewoon goed, ik heb die kleine auto northern light geoogst, haha een mini topje

                                De andere planten moeten nog, ze bloeien al wel

                                Die ene waar alleen de stam nog van over was, krijgt nieuwe blaadjes

                                Foto's volgende morgen!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X