Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

    hey bori ziet er leuk uit kerel , beter kan je wel ze in aparte potjes planten , want als ze langere worteltjes beginnen krijgen als ze groter worden groeien die in elkaar en als je dan mannelijke er tussen hebt staan en een vrouwelijke zal je die mannelijke moeten verwijderen , maar ga je de wortels van de vrouwelijke beschadigen omdat deze hun wortels samen hebben verbonden hoop dat je men raad gaat opvolgen en ze in aparte potjes zult doen stuur me pb ofzo als je het gedaan hebt zo kan ik je blijven volgen

    veel suc6 met je kweek ! groeten shiningsilverhaze

    Comment


      #77
      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

      Ik zal erover na denken

      Comment


        #78

        Comment


          #79
          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

          Bedankt, Ja dat ga ik zekerweten volgend jaar doen!
          Ik hoop ook dat ze nog allemaal tevoorschijnkomen!!

          ---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 13:43 ----------

          Vandaag nog even de spots controleren, die ik samen met een vriend ga gebruiken voor de 8 Auto Northern Lights en de 8 Auto ak's
          Ze zagen er prima uit, in de volle zon, onmogelijk erbij te komen, we moesten door allemaal brandnetels en heel hoog onkruid, het gras erom heen stond al heen hoog, in de buurt een beekje zodat we water kunnen halen, helemaal topie!
          De 2e spot die we hadden bedacht gaan we vanavond nog even bekijken, want het was een behoorlijk lange wandeling hier in de zon in het warme Frankrijk

          Ik heb helaas geen foto's, ik had ze wel gemaakt maar me memory card was vol.. En daar kom ik pas thuis achter

          Nou dan word het nu tijd voor een paar mooie hash joints !

          Comment


            #80
            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

            al uitgekomen.......?

            Comment


              #81
              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

              Wat vinden jullie van de 2e spot? Er komtdaar echt nooit iemand, en er stroomt een klein watertje naast, alleen het enige nadeel is de zon, er staan wat bomen, wat vinden jullie?
              IMG00160-20120517-1918.jpgIMG00162-20120517-1918.jpgIMG00163-20120517-1920.jpg
              IMG00161-20120517-1918.jpg IMG00164-20120517-1920.jpg Dit zie je als je omhoog kijkt, wat denken jullie? Het is hier wel 30 graden in de zomer en heel droog, daarom vond ik dat beekje wel handig

              Comment


                #82
                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                @ Rebeletje, ik ben niet thuis nu, ik zal dit weekend even kijken bij lowryders

                Comment


                  #83
                  Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                  heee dnk dat de hoge bomen teveel zon stelen voor je plantjes

                  Comment


                    #84
                    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                    jep vind ik ook,denkelijk wordt het rek en strek plant en fluffie wiet,toch als men niks anders heeft of overhoud dan maar fluffie wiet,heb je toch nog wat te roken
                    jammer dat de bomen zo hoog zijn,als je ergens een plek hebt die2 meter bomen groeien dan kan je zon veld mooi gebruiken,je neemt een wietje die 3meter word of meer ,deze laat je onder tl lekker rekken en zet je plant van een meter er tussen,nu deed ik bij de 1keer alle zij takjes weg zodat ie alleen uit de top groeit,afijn bij de bloei periode staat het boven de bomen uit en vangt geheele dag zon,sommige mensen laten de plant als een plu groeien dan lijkt het veel op bereklauw van een afstandje

                    Comment


                      #85
                      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                      hey boriss je spots zien er goed uit maar ik denk wel dat die hoge bomen te veel zon gaan tegenhouden ik zelf weet ook dat het niet altijd even gemakkelijk is voor een goede spot te vinden waar grote bomen zijn die het licht stelen zonder dat iemand je spot ondekt ik zou nog even verder zoeken en suc6 kerel groetjes shiningsilverhaze

                      Comment


                        #86
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #87
                          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                          Oke bedankt voor alle reacties
                          Tjaa, dat word moeilijk want dat was een van de enige spots daar, en volgens mij waren er wel varens bedankt voor de tip!
                          Ik ga nog ff veder zoeken op google earth

                          Comment


                            #88
                            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                            Bravo LR2 mooi gezegd over de zomer... die 2de locatie gaat vol met bladeren zijn die de zonlicht niet, of amper, doorlaat. je kan veel autoootjes tot laat juli nog buiten zetten. Dus tijd zat om een betere locatie te zoeken..

                            Comment


                              #89
                              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                              Ik ben weer thuis, na 2 dagen dik gefeest! me voet gekneust helaas ghehe ;p
                              Maar ik ben even bij mijn lowryders wezen kijken, ikzie nog steeds 6 plantjes die er op lijken, hier wat foto's
                              IMG00169-20120519-0940.jpgIMG00170-20120519-0941.jpgIMG00172-20120519-0941.jpgIMG00171-20120519-0941.jpg
                              IMG00173-20120519-0942.jpgIMG00175-20120519-0942.jpg Zien jullie hier ook het geslacht of niet?

                              EDIT: DIT IS GEEN WIET, IK HEB ME VERGIST!
                              Attached Files
                              Last edited by b0riis; 1 June 2012, 21:08. Reden: edit

                              Comment


                                #90
                                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                                haha wat moooi he die kleine plantjess

                                Comment

                                Bezig...
                                X