Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

    We hebben een nieuwe spot gevonden! Dit is een open brandnetelveldje, en hier komt genoeg zon


    Wat denken jullie van deze spot?

    Foto:IMAG0004.jpg

    Comment


      #17
      Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

      Veel plezier met planten daar haha

      Als je dan naar je plant hebt zit je of onder de bultjes, of je maakt een leuk pad voor de volgende voorbijganger, en zo maak je het makkelijker voor de wietplant om wat vrienden uit te nodigen

      Comment


        #18
        Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

        Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
        Veel plezier met planten daar haha

        Als je dan naar je plant hebt zit je of onder de bultjes, of je maakt een leuk pad voor de volgende voorbijganger, en zo maak je het makkelijker voor de wietplant om wat vrienden uit te nodigen
        Het open veld zelf is heel moeilijk bereikbaar. Ookal maak ik daar een pad, ik denk niet dat iemand dat gaat zien. Ik ben er zelfs zeker van

        En wat die netels btreft, een lange broek aandoen!

        Comment


          #19
          Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

          Juist! Guerilla moet hardcore zijn! Pijn lijden, vechten met beren en everzwijnen, camouflage paint op je gezicht, vuur maken met houtjes, vissen vangen en levend opeten, het kuit mengen in je mond en terug uitzetten in de rivier, herten neerhalen met je blote handen en het bloed drinken (wel oppassen voor Lyme etc.), dat is guerilla! Prikken aan brandnetels hoort er ook bij! Gaaf! Goed veldje! Ik ben fan!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

            Ziet er een beter plekje uit dab de eerste , ik zou toch maar geen korte broek dragen ghehehe

            Comment


              #21
              Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

              Kleine update: De top69 is ook doorgekomen!

              Foto: IMG_20120529_171132.jpg (links: Top69. Rechts: LSD)

              Comment


                #22
                Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                ben vooral benieuwd naar de acid veel succes
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #23
                  Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                  Morgen nieuwe update over de LSD en top 69
                  Groeten, de 2 belgen
                  Last edited by nathandax; 31 May 2012, 21:36. Reden: Typfout

                  Comment


                    #24
                    De LSD groeit goed, hier zal ik straks een foto van uploaden.

                    De top69 daarentegen groeit ietsje trager, maar ook de randen van de blaadjes zijn wat bruin, en het 2e paar blaadjes dat er nu bijna doorkomt ziet er bruin uit... Weet iemand wat dit is? Hier is een foto:

                    Verstuurd van mijn HTC EVO 3D X515m met Tapatalk
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Hier een kleine update:



                      De bruine bladjes bij Top69 zijn aan het weggaan zoals je ziet, maar ik speel het toch liever op veilig en hou ze frequent in het oog.

                      Grtz, 2 belgen

                      Comment


                        #26
                        Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                        Hey goed bezig daar ben ook een belg dus ben alvast een supporter hup plantjes hup , wat ik jou wel nog wou melden ik zag op die foto vn die nieuwe foto dat daar de bomen nogal dicht tegen elkaar hangen in de lucht ? , komt daar wel voldoende licht zoja no worries maar hou rekening met de zon die draait ook met het uur mee , ik zou me niet al te veel zorgen maken over die paarse blaadjes ik heb hier ook ergens zo wel 1tje staan , komt wel goed als die 1 x meer bladeren gaat aanmaken wel geen voeding ofzo geven is het beste en ook niet de grond bemesten want dat zijn de meeste beginnersfouten heb ik zelf ook gedaan in begin
                        veel suc6 alvast en dat het bomen mogen worden !

                        Comment


                          #27
                          Update: ik heb de LSD al buitengezet omdat deze bijna niet meer groeide. Ik ben van plan om de TOP69 morgen buiten te zetten

                          LSD:



                          TOP69:


                          Edit: De TOP69 staat nu ook buiten.


                          Grtz, 2 belgen

                          Edit: Heeft er iemand een trukje om de kippengaas stevig vast te zetten? De gaatjes zijn te klein voor bamboe en dergelijke...
                          Last edited by nathandax; 12 June 2012, 11:49.

                          Comment


                            #28
                            Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                            met pikketen van een tent en btw ik denk dat ik jullie spot weet zijn maar wees gerust kom er niet aan

                            Comment


                              #29
                              Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                              Kippegaas vast genoeg zetten doe ik ;
                              1 van de 2 uiteindes in de vierkantjes knippen zodat je deze kan ombuigen aan de andere uiteinde zodat de cirkel vast blijft.

                              rond het plantje ter grootte van de cirkelomtrek van de gaas je vinger halverwege diep in de grond ploeren zodat je je gaas erin kunt zetten,
                              aanvullen met zand en wat op de grond erop kloppen zodat het stevig zit.

                              chrs
                              --------------------------------------------
                              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                              ik voel me een geurillaboer

                              Comment


                                #30
                                Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                                Hahaaa nice ;D Zelf van Belgie hier en mijn vriend is in zijn vorige guerilla kweek alles kwijt geraakt aan slakken xD

                                Comment

                                Bezig...
                                X