Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

    Hoewel Xtreme, ik kan me indenken; als *gore sarcastische shag-hoest* hardwerkende agent, tevens natuurliefhebber, zou ik het wel relaxed vinden om een campingstoeltje neer te zetten en in het bos te wachten op een guerillastrijder. Niet 24/7 maar zolang er betaald wordt en er koffie is, lijkt het me een prima taak. Tijd om te overdenken wie de volgende is die ik uit willekeur een kogel door zijn nek jaag omdat ik denk dat hij misschien een geweer zou kunnen hebben. Ook tijd om gewoon eens te genieten van de natuur. Komt die Thieme gids en de verrekijker ook eens van pas! Misschien valt er voor een agent nog wat te leren op zo'n plek.

    In gemeenten als bijvoorbeeld Panningen, waar vrienden -niet de mijne gelukkig- elkaar in een brandende (en gestolen) auto gebonden en gekneveld kunnen achterlaten en de politie pas na een maand vragen komt stellen (heren hadden hun verhalen al waterdicht uiteraard), daar zie ik zoiets best gebeuren. De politie heeft daar ook ooit 24/7 de bewaking van het jeugdhonk op zich genomen, om vervolgens openbaar (aan de verdachten) te verklappen dat het plan om diegene die de nieuwe LCD-TV zou stelen in de kraag te vatten, mislukt was. Een week later was de TV weg.. Politie balen natuurlijk, de jongeren ook, op eentje na. Die kwam een week later met een nieuwe scooter. Er werden geen vragen gesteld. Zulk soort achterlijke petten, zie ik best een guerillaspot bewaken. Zonde van de belasting, maar ach, er is zoveel zonde aan de wereld.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

      agent : "u rijdt te snel"
      verdachte : "nee hoor, u denkt te langzaam"

      guerillaspotbewaking. als dat er komt ga ik in de claymores
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Hoewel Xtreme, ik kan me indenken; als *gore sarcastische shag-hoest* hardwerkende agent, tevens natuurliefhebber, zou ik het wel relaxed vinden om een campingstoeltje neer te zetten en in het bos te wachten op een guerillastrijder. Niet 24/7 maar zolang er betaald wordt en er koffie is, lijkt het me een prima taak. Tijd om te overdenken wie de volgende is die ik uit willekeur een kogel door zijn nek jaag omdat ik denk dat hij misschien een geweer zou kunnen hebben. Ook tijd om gewoon eens te genieten van de natuur. Komt die Thieme gids en de verrekijker ook eens van pas! Misschien valt er voor een agent nog wat te leren op zo'n plek.

        In gemeenten als bijvoorbeeld Panningen, waar vrienden -niet de mijne gelukkig- elkaar in een brandende (en gestolen) auto gebonden en gekneveld kunnen achterlaten en de politie pas na een maand vragen komt stellen (heren hadden hun verhalen al waterdicht uiteraard), daar zie ik zoiets best gebeuren. De politie heeft daar ook ooit 24/7 de bewaking van het jeugdhonk op zich genomen, om vervolgens openbaar (aan de verdachten) te verklappen dat het plan om diegene die de nieuwe LCD-TV zou stelen in de kraag te vatten, mislukt was. Een week later was de TV weg.. Politie balen natuurlijk, de jongeren ook, op eentje na. Die kwam een week later met een nieuwe scooter. Er werden geen vragen gesteld. Zulk soort achterlijke petten, zie ik best een guerillaspot bewaken. Zonde van de belasting, maar ach, er is zoveel zonde aan de wereld.
        De Vogelgids van Thieme bezit al sinds mijn 15e jaar. Al het geld dat ik kreeg van ouders, ooms en tantes voor mijn 15e verjaardag is er aan opgegaan. Ik was en ben nog steeds amateur ornitholoog.

        Comment


          #19
          Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

          Ik ben amateur gynaecoloog, nooit wat voor betaald en het kost je nu ook niks dan eh..
          Puur voor de hobby..

          Comment


            #20
            Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

            @ Xtreme,
            geloof je het niet, ga dan ergens anders lezen ipv men topic te vervuilen....
            het is niet omdat ik hier de eerste keer kom dat je me niet moet geloven.
            check wf maar eens dan zie je dat ik al lang actief ben op dit gebied ...
            dus voor je begint te zeiken, kijk ff naar je eigen gelul!

            @ de andere
            het ging zo, toen ik van een nogal grote (wat wsl de grootste fout was) spot terug naar de rijbaan liep bleef ik zoals altijd ff aan de rand van het bos staan kijken voor ik de weg opstapte.
            toen kwam er een anonieme auto traag voorbij gereden terwijl de bestuurder opzij keek, recht in het bos en mij dus kon zien staan (een beetje toch)
            waarna ik van uit een verdoken positie kon zien dat hij 50m verder terug draaide, hij had mij dus gezien.
            toen ben ik snel langs de andere kan van het bos ontkomen, daarna kon ik van ver zien dat er nog enkele niet anonieme wagens opgeroepen waren en rond reden

            toen ik na een half uur niets gezien te hebbe mijn fiets oppikte en wegfietste hebben ze mij nog tegen gehouden maar mits dat ik al mijn spullen verstopt had en alles bleef ontkennen hebbe ze me na een half uurtje verder laten fietsen.
            bleek de agent in de anonieme wagen de wijkagent van die buurt te zijn die in zijn vrije tijd nog snel ff langs daar reed om nog is te gaan kijken :/
            hij was gelukkig al aan de oudere kant en ik stond half achter een boom dus gelukkig kon hij mij niet met 100% zekerheid herkennen
            maar ik had beter nog wat langer verstopt blijve zitte natuurlijk

            mijn beste spot is nu dus onbruikbaar geworden
            Last edited by Pure; 12 December 2012, 13:24.

            Comment


              #21
              Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

              Jij je zin, ik geloof je op je woord. En mocht het nu nog niet gebeurd zijn dan zal het in de toekomst wellicht gaan gebeuren. Terzijde: is je shifttoets kapot of heb je een hekel aan hoofdletters?
              Last edited by Xtreme; 12 December 2012, 14:18.

              Comment


                #22
                Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                stoners zij lui
                en zoals ik het doe lees je het niet als 1 grote zin, want anders zou het idd heel vervelend zijn...

                Comment


                  #23
                  Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                  Raar die verhaal.
                  Ik begrijp bijna niets.
                  Wie doet nu nog guerilla kweek,bijna midden in December.

                  Is dat een binnen guerilla kweek?

                  Comment


                    #24
                    Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                    niemand...
                    dit was in juli ofzo...

                    Comment


                      #25
                      Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                      We geloven je inmiddels allemaal. Neem daar toch genoegen mee! Volgens mij lijdt je aan "confabulation". Dat houdt in: "unconsciously replace fact with fantasy in one's memory". Toen onze kinderen 5 jaar oud waren, geloofden ze immers ook in sprookjes. Hoe meer je toevoegt, hoe ongeloofwaardiger je verhaal wordt. Trouwens, volgens mij zijn niet alle stoners lui. Vooralsnog, probeer ik uit respect richting lezers me te houden aan spellingsvoorschriften. Het is maar waar je je prioriteiten legt. Bij jou is het kennelijk luiheid, bij mij voert respect de boventoon.
                      Last edited by Xtreme; 13 December 2012, 09:30.

                      Comment


                        #26
                        Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                        Luiheid en n succesvol guerilla gaan sowiezo niet samen eh.

                        Comment


                          #27
                          Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                          Vooralsnog, probeer ik uit respect richting lezers me te houden aan spellingsvoorschriften
                          Dank daarvoor! Dat kan ik niet vaak genoeg benadrukken.

                          Of is het spellingvoorschriften? Zonder de 's'?
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #28
                            Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                            Het een cannabisforum, niet de website van het Groot Dictee der Nederlandse Taal... Ga toch niet zeuren over hoofdletters of kleine spellingsfoutjes
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                            Comment


                              #29
                              Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                              Zodra ik over cannabis spreek, zou ik dus alle regels die met communicatie vandoen hebben aan mijn laars moeten lappen? Als ik tegen LR2 zeg, dat het gebruikelijk is om tussen twee persoonsvormen een komma te plaatsen, neemt hij dit ter harte. (tussen plaatsen en neemt, beiden persoonsvormen hoort nu eenmaal een komma). LR2 vraagt me nadien of het spellingvoorschriften of spellingsvoorschriften zijn. Ook daarover zal ik me beraden. En dan kunnen we verder delibereren of de juiste spelling beide of beiden is. Bij tijd en wijle vindt er nu eenmaal enige interactie plaats tussen participanten op dit forum, die niet door een ieder gedeeld wordt.
                              Last edited by Xtreme; 13 December 2012, 11:48.

                              Comment


                                #30
                                Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                                mja op zich geen al te ongeloofwaardig verhaal, wijkagent kan het al gemerkt hebben en het kan dat ie net dan langsreed en het kan dat die 'anonieme' patrouilles op het laatste moment zijn opgeroepen en je net niet hebben onderschept. net zoals in het echte leven kom je shit tegen. op zich geen probleem. je hebt er niks aan over gehouden, behalve het trauma dat je veld(je) onbruikbaar is. als het enige troost mag wezen .. zowat iedereen ziet wel eens een veldje in rook opgaan (zelf geen ervaring vooralsnog dus ik spreek enkel over wat ik las totzover over het thema). reken er vanaf nu op dat 1 op de 3 plaatsen ontdekt en dus ook onbruikbaar zal worden. meer spots met minder planten helpen je ook vooruit. enkel goed onthouden waar .. uiteraard hoop ik zelf nooit in jouw situatie terecht te komen en hoop ik dat je het vanaf nu ook niet meer ziet gebeuren.. succes nog

                                Comment

                                Bezig...
                                X