Beste dames en heren,
Het begint de afgelopen dagen toch al wat te kriebelen.
Doordat het nederland is en de maïs er niet eeuwig blijft staan gebruik ik alleen maar feminised autoflowers.
De zaadjes van Royal Queen Seeds zijn er:
2013-02-07 17.09.01.jpg
Van links naar rechts:
En als extra nog zaadjes van Sweed Seeds:
(waarvan ik verwacht ongeveer 5 à 7 zullen uitkomen) uit mijn vorige kweek geplukt
Dus tijd voor een rondje verkenning
Stuk of 4 plakken gevonden waar maïs op stond dus even afwachten of dit jaar ook weer maïs tevoorschijn komt.
Maar nu had ik ook een mooi stukje bos om de 5 à 10m een slootje en paar open plekjes:
2013-02-14 14.05.54.jpg
Maar hier staan wel dennen maar ook loofbomen (berken als ik me niet vergis) en ik vroeg me af of die grond eigenlijk wel geschikt was want dennen is te zure grond maar met veel loofbomen er tussen begon ik te twijfelen.
(het is puur maïsvelden geworden met voornamelijk de slootjes ertussen als kweeklocatie)
Het begint de afgelopen dagen toch al wat te kriebelen.
De zaadjes van Royal Queen Seeds zijn er:
2013-02-07 17.09.01.jpg
Van links naar rechts:
| 3x Royal Bluematic | Info |
| 5x Royal AK Automatic | Info |
| 5x Jack Herer Automatic | Info |
| 5x Royal Haze Automatic | Info |
| En mijn nieuwste aanwinst dankje JD 5x La Blanca |
Info |
| 12x Cream Manderine (geen van allen uitgekomen) | Info van de Vorige kweek |
Dus tijd voor een rondje verkenning
Stuk of 4 plakken gevonden waar maïs op stond dus even afwachten of dit jaar ook weer maïs tevoorschijn komt.
Maar nu had ik ook een mooi stukje bos om de 5 à 10m een slootje en paar open plekjes:
2013-02-14 14.05.54.jpg
Maar hier staan wel dennen maar ook loofbomen (berken als ik me niet vergis) en ik vroeg me af of die grond eigenlijk wel geschikt was want dennen is te zure grond maar met veel loofbomen er tussen begon ik te twijfelen.
(het is puur maïsvelden geworden met voornamelijk de slootjes ertussen als kweeklocatie)

Comment