Mededeling

Collapse
No announcement yet.

industriële hennep & guerilla

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

industriële hennep & guerilla

Korting op 420shop
    Ongetwijfeld is hier al veel vaker over gepraat op het forum, maar ik heb het niet kunnen vinden helaas.
    mijn hoofdvraag is; In hoeverre wordt een guerilla grow beïnvloed door industriele hennepvelden (mannelijke planten uiteraard)?

AA) stel je plant 20x feminized zaailingen....en zo'n 3 km verderop ligt een industrieel hennepveld, vergroot dit de kans op herma's of oid?

BB) stel je plant 20x reguliere zaailingen...en hiervan haal je de mannetjes eruit nadat ze geslacht tonen en houdt 10x vrouwelijke planten over, is de kans groot dat deze alsnog bevrucht worden door de mannelijke planten van een industrieel hennepveld van tevens 3 km verderop?

CC) wat is zo ongeveer de minimale afstand van een industrieel hennepveld af tot je guerilla grow om er zeker te zijn dat je vrouwelijke planten NIET bevrucht worden door de mannelijke planten van het industriele veld?

Cheerio
    A guerilla army attacks where they are not expected, secures victory and vanishes without a trace.

Re: industriële hennep & guerilla

Mannelijk zaad legt in de wind makkelijk 50 km af, dus minstens 50 km zou ik zeggen...
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

gewoon proberen zou ik zeggen
      niet TE dicht bij het veld. maar als je 3 km verderop zon veld hebt en je zorgt dat er veel planten enzo om je spot staan dan kan je de bestuiving toch wel beperken.. en eventueel kijken hoe de wind meestal staat
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Plantos View Post
        Mannelijk zaad legt in de wind makkelijk 50 km af, dus minstens 50 km zou ik zeggen...
        Rolt dat zover in de wind en wat moet je er mee ?we zijn toch op zoek naar vrouwlijk zaad maar waarschijnlijk bedoel je stuifmeel

Bijna elke plant die buiten staat zal enkele zaden maken door dat er in heel Nederland en omtrekken wel ergens een mannetje staat , bewust of onbewust

Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ventje View Post
          Rolt dat zover in de wind en wat moet je er mee ?we zijn toch op zoek naar vrouwlijk zaad maar waarschijnlijk bedoel je stuifmeel

Bijna elke plant die buiten staat zal enkele zaden maken door dat er in heel Nederland en omtrekken wel ergens een mannetje staat , bewust of onbewust

Ajo
          Ventje
          ik had ook inderdaad 1 zaadje ontdekt bij het oogsten aan een van mijn planten.

Comment

the horror ..

zou het niet kunnen dat dat ene zaadje gewoon ontstaan is door 'zelfbevruchting' uit angst dat de soort zou vergaan?
            ik heb sterk mijn twijfels over het feit dat jou plantje waar je 1 zaadje uithaalde is bevrucht door een veld industriele mannelijke hennep ..
            moest dit toch op die manier zijn gebeurd dan had je vast meer zaden.

Comment

voeg me toe aan de uitspraak van El

ivm een fem plant bevruchten door rondvliegend stuifmeel !! dan heb je zaad , maar zekers geen herma !! tis maar dat je het verschil weet

en ivm de rest , test het gewoon , teveel zaad , mja dan maak je der tog ice of olie van !!
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Jamaar 1 zaadje..
                Lijkt me het meest waarschijnlijk dat de plant die zelf veroorzaakt heeft.
                Niet door angst ofzo, planten kennen geen angst he.. en ook niet om de soort te redden ofzo, zelfs een bevruchtte plant maakt wel eens banaantjes.
                't Zal wel iets genetisch zijn, misschien zat er even een gennetje klem ofzo
                Ik zie dat ook wel eens, vanaf begin bloei een klein rond dingetje in een top, en naarmate de bloei vordert blijft dat daar gewoon een beetje chillen.
                Tegen de tijd dat ik de plant oogstte heb ik die meteen uit elkaar geknipt natuurlijk en het was inderdaad een soort zaadje.
                Daar is geen banaantje of vreemd stuifmeel aan te pas gekomen, het was al zichtbaar vanaf begin bloei als een soort klein speldenknopje.

Oke, ontopic.

AA) Nee, het vergroot de kans dat je straks vogelvoer in je toppen hebt.
                BB) Ja, die kans is vrij groot, afhankelijk van het weer, windrichting, vochtigheid etc.
                CC) Als je absoluut geen zaden in je wiet wil kun je beter binnen kweken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

CC) 'n kilometer of 10 is voldoende. Ik zit hier op 7km en tel zo'n 20 'ongewenste' zaden per plant. Maar het kan ook dat er dichterbij, bij iemand in de tuin bijvoorbeeld, ieder jaar een man staat.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Over een km of 2 a 3 zou ik al gerust zijn! En zo erg is het niet enkele zaden tussen je toppen te hebben... Alleen zou ik deze niet gebruiken om verder te kweken.
                    Ik zit zelf te denken om los v mijn planten wat hennep te telen (alles op minder dan één km van elkaar) weet alleen nog niet goed hoe ik het zal aanpakken
                    succes

Comment

zet dan gewoon meer wiet joker
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

hmmm.... daar zit wat in

Comment

Daar gaat mijn briljante idee om te gaan kweken in het midden van zo'n plantage...

(groen achter m'n oren)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jojen Weed View Post
                            Daar gaat mijn briljante idee om te gaan kweken in het midden van zo'n plantage...
                            Hahaha, dat meen je niet? Was dit je lumineus idee?

Niet dat ik je uitlach hoor, vind het gewoon grappig!
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Je mag me gerust uitlachen hoor... Om een of andere reden dacht ik dat dit een andere soort was waartussen niet bevrucht kon worden. Heb geen PhD in biologie hoor...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Misschien een ideetje voor de politie: elke 50km een plantage met mannelijke planten

Comment

Bezig...
                              X