Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag: guerilla firsttimer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

    ze zijn inderdaad wel erg gestrekt naar mijn mening. Ik zou ze proberen overpotten in grotere potten, en grond vullen tot net onder de lobblaadjes, en buiten zetten!

    Comment


      #17
      Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

      Zou die allang niet meer in de propagator zetten en ze strekken omdat ze te weinig licht krijgen...
      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
      Jack Herer in scrog
      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

      Comment


        #18
        Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

        Ik heb ze vandaag dan maar uit de propagator gehaald; heb ze ook wat ondersteund.
        Ik denk dat het allemaal ook wat te heet is geweest, want uiteindes van sommige blaadjes zijn bruin geworden. Ook van 2 plantjes zijn de blaadjes wat opgekruld.
        Ik heb ze nu permanent buiten staan; meer licht kan ik niet voorzien. Hoop dat ze wat herkomen.
        Als ze nog verder zouden strekken, dan plant ik ze dieper.

        Bedankt voor alle reacties.

        Comment


          #19
          Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

          Heb ze vanavond dan toch maar wat dieper in de grond gestoken. Hoop dat ze dit goed verdragen.
          Moet ik ze nu wat extra water geven?

          Comment


            #20
            kweekverslag: guerilla firsttimer

            Les nummer 1, die ik al geleerd heb bij deze eerste kweek. Oppassen met een propagator, temperatuur kan veel te hoog worden in de volle zo'n en houdt licht tegen. Hoge temperatuur en minder licht zorgen ervoor dat de plantjes te hard gaan strekken. Blaadjes hebben echt wel bruine uiteinden en zijn beetje dor. Verdomme...
            Last edited by diesel4666; 10 June 2014, 20:36.

            Comment


              #21
              Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

              Toch lijken ze er iets beter bij te staan dan bij de vorige foto's
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #22
                Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

                Ben eens benieuwd voor je Ak auto, ben namelijk van plan om die volgend jaar ook eens uit te proberen, eens zien wat het heeft bij jou
                I'm high, but I'm grounded.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                Comment


                  #23
                  Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

                  en hoe staan ze er al bij?
                  wanneer ga je ze naar buiten verplaatsen?

                  Grtz Gdog
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                  Comment


                    #24
                    Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

                    Hier nog eens een update.
                    Plantjes staan al lang buiten. Denk nog een week of 2 vooraleer ze in de volle grond kunnen.

                    Sinds 06/06 zijn ze allemaal boven komen piepen; ze zijn nu dus 12 dagen oud.
                    Ze hebben wel wat vertraging opgelopen door ze terug dieper in te graven, denk ik. (waren fel gestrekt)
                    Ze hebben ook geleden gehad van de te felle temperaturen tijdje terug. Buiten was het toen over de 30 graden; maar ik had ze toen in de propagator laten staan.


                    Eentje (Nadia) is ondertussen overleden. (laten we veronderstellen dat het een mannetje was, dat doet minder pijn)
                    En enkele hebben toch een serieuze achterstand ten op zichte van de rest. Meeste van deze hadden ook fel verbrande lobblaadjes.

                    Overzichtje van onder andere de mooie exemplaren:
                    mini-IMG_1083.jpg

                    Zijaanzicht. Je ziet al wat onderlinge verschillen in groei:
                    mini-IMG_1084.jpg

                    mini-IMG_1085.jpg


                    De echt zware achterblijvers.
                    mini-IMG_1086.jpg





                    Enkele vraagjes:
                    1) Die achterblijvers, komt hier nog wat van in huis, denken jullie? Of best al wegzwieren?

                    2) Ze zijn op 02/06 gezaaid; allemaal bovengekomen op 06/06 (zo'n 12 dagen oud dus). Ze zitten nog steeds in zaai- en stekgrond. Ik heb ze tot nu toe enkel regenwater gegeven. Hebben ze hier nog steeds voldoende aan? Of moet ik al voeding gaan geven? (binnen een weekje of twee gaan ze de volle grond in)

                    Comment


                      #25
                      Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

                      Ohh, ik dacht dat ik achter stond!
                      Ik heb op exact dezelfde dag gezaaid, en de mijne zijn ook nog maar zo groot!
                      Ik denk dat het komt door de overvloedige zon momenteel, dat ze niet zozeer boven de grond groeien om licht te vangen, maar hun energie steken in wortels aan te maken.

                      Hier steken ze wel in potjes (turf), ongeveer dezelfde grootte als de uwe, maar ze gaan morgen in het veld.
                      Vandaag nieuwe lading zaden gekregen, dus de deze zouden weg moeten. Gaan in het veld met een gesloten gaasje erover, en binnen een week of 2-3 open in het gaas, zodat deze nog bescherming biedt tegen dieren.


                      OT: Ik denk niet dat het al nodig is om voeding te geven. Gewoon in het zonnetje laten staan en lekker laten groeien, zodra de wortels vanonder komen piepen kan je denken aan overpotten.
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

                          Hoe gaat dat dan doen met nadia plantjes?? Ik bedoel mannetje/ vrouwtje. Als je man heb dan is het wel grote kans dat ze je andere planten gaat bestuiven. Kan al van ver bestoven worden hoor.
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            #28
                            Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

                            De bedoeling is om er de mannetjes tussenuit te halen.
                            Hier moet ik me nog meer in verdiepen.
                            Is er genoeg tijd tussen het moment dat het zichtbaar is en het moment dat er al bestuiving mogelijk is?
                            Rond hoeveel weken ongeveer kan de mannelijkheid zich tonen?

                            Vanavond ga ik trouwens planten.
                            Vorige week heb ik de spots wat omgespit en verrijkt met bio meststoffen.
                            Ik heb 2 grote locaties met elk 3 spots. Elke spot heeft plaats voor 2 tot 4 planten. Het is ook de bedoeling om te zien welke spot uiteindelijk de beste opbrengst gaat geven. Spots hebben elk hun specifieke eigenschappen: hele dag zon, wat minder zon, vochtige grond, drogere zandgrond, open weide, tussen de planten, ...
                            Ik was van plan om dan ook de 3 soorten op zo goed als elke spot te zetten. (Maar mss geen goed idee, met kans op mannelijke nadia's???)

                            Comment


                              #29
                              Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

                              Okay, als jij om de zoveel tijd naar je plekken terug gaat, dan kan je vanzelf zien wat voor geslacht het is. Mannen heb ballen en vrouwen hebben haren, maar daar zijn genoeg foto's van. De nadia's zullen ongeveer eind juli gaan bloeien.

                              succes
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Bezig...
                                X