Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag: guerilla firsttimer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

    Aaah, zou kut zijn. Nog mensen die dit kunnen bevestigen?

    Comment


      #47
      Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

      Fuck, heb de foto ook nog eens ingezoomd, en ik vrees ervoor.
      Ach ja, leergeld kan duur zijn...
      Zal me geen tweede keer meer overkomen. (hoop ik )

      man_vrouw.jpg

      Comment


        #48
        Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

        In het mannetje/vrouwtje topic had ik deze foto ook geplaatst, en ze zijn het er unaniem eens: 't is een man!
        Oef...

        Comment


          #49
          Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

          Hello diesel4666
          Probeer volgend jaar deze eens of maakt een keuze uit : White Widow , Hollands Hope , Pamir gold en Jorge's Diamonds of neem
          een soort die Indian en sativa bevat !
          Je zal verbaast zijn tegenover wat je nu hebt in die zelfde omstandigheden .
          Natuurlijk bij storm of felle wind zal altijd een grote rol spelen bij guerilla kweek dus goed uitkijken een beetje beschutting geven .
          Wat ik niet gedaan heb en over het hoofd gezien heb .
          Wihte widow

          Comment


            #50
            Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

            Ik kan je fruit spirit en haze berry van RQS aanbevelen. Die van mij zijn bijna fail proof en hebben weer en wind overleeft. Check maar.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ad.php?t=35606

            Comment


              #51
              Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

              @Ruben: Merci voor de tips! Worden genoteerd; ga ik wat verder onderzoeken. We hebben natuurlijk nog tijd tot volgend jaar.

              @Dirk: Jouw planten zien er heel goed uit. Wel nog afwachten of ze toprotgevoelig gaan zijn of niet. Dat is toch ook belangrijk voor een outdoor plant. Succes ermee!

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Na een week drogen, heb ik de magere oogst van de ak47 automatics in een weckpot gestopt. Toch keertje snel gewogen: 7g in totaal. (wel met crappy keukenweegschaal)
              Wel al heel mooi gedroogd, zonder verder last van rot te hebben. Geur is niet echt overweldigend. (was wel een heel goed geventileerde ruimte)

              Gisteren lekker bbq'tje gedaan met wat vrienden, en dan toch al een paar joints gerold. Zeer goed meegevallen.
              Ben verder geen kenner, dus smaak en dergelijke kan ik weinig over vertellen. Hadden ook niet teveel in de joints gedraaid.

              Wie het kleine niet eert, ...

              Comment


                #52
                Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

                Afgelopen weekend nog eens naar spots gaan kijken...


                Ai...


                mini-IMG_1269.jpg


                (kippengaas is 60cm hoog)

                Comment


                  #53
                  Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

                  Tekort aan water zulle ze niet hebben! Spijtig man
                  Onthouden voor volgend jaar! En hopen dat ze het redden!

                  Sent from my C2105 using Tapatalk
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                  Comment


                    #54
                    Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

                    wauw dat is wel heel kut zeg maar idd nu maar vast zoeken naar betere spots zodat je kan zien hoe het erbij ligt in natte tijden. hoop dat ze het redden maar vrees dat het lastig wordt..

                    Sterkte verder!
                    Grtz bigbud
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                    Comment


                      #55
                      Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

                      Het zijn gelukkig maar 2 vd 6 spots die zo volledig ondergelopen zijn. De beken zijn daar uit hun oevers getreden. De weken ervoor had het nochtans vele harder geregend en was er nog geen groot probleem. Misschien hebben ze het opzettelijk laten overstromen.
                      De spot op de foto was toch al opgegeven. Dacht toen ik begon dat dat de beste spot van allemaal zou zijn, planten staan hele dag in volle zon. Maar al snel bleek dat de planten daar niet goed groeiden, waarschijnlijk door te natte grond.

                      Een andere spot, daar ben ik helemaal niet meer geraakt. Langs 3 zijdes geprobeerd, maar telkens zat ik tot aan mijn knieen in het water.
                      Daar stond nog 1 Nadia, de beste van allemaal natuurlijk. Helaas...

                      Ik heb nu in totaal nog 3 Nadia's en 3 Easy Sativa's over in het wild. Allemaal in beginnende bloei.
                      Thuis in de tuin staat ook nog 1 vd 3 Nadia's. (2 mannetjes uitgetrokken.
                      Al de planten zijn ook niet echt groot en vol.
                      Conclusie: als ik volgend jaar nog guerilla wil doen, dan moet ik droge spots zoeken.
                      Mijn spots zijn op alle andere vlakken echt wel goed bevallen. Geen enkele ontdekt, niet te ver van huis, veel zon, ...
                      Alleen dat verdomde water.

                      Comment


                        #56
                        Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

                        Das idd een slim idee IlikeBigBuds. In natte tijden naar een plek zoeken.

                        Jammer dat ze mislukt zijn maar je hebt wel mijn beeld vorming betreft in het wild planten aangepast. Mij lijkt het ook leuk om volgend jaar her en der planten uit te zetten in het wild. Ik zal dan vroeg beginnen met zaadje thuis en flink stekken maken. Denk dat ik er dan toch minstens 20 moet planten ivm slechte plekken. En om het gemakkelijk te maken tijdens regenachtige periode gaan planten.

                        Comment


                          #57
                          Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)

                          En volgend jaar is dan waarschijnlijk weer een totaal ander jaar...

                          Ik had redelijk wat guerilla verslagen gelezen. Op alle 6 spots had ik middelen voorzien om makkelijk water te voorzien. (Emmertjes en altijd wel een beek in de buurt)
                          Ik dacht dus goed voorbereid te zijn.
                          Geen enkele keer water moeten geven.

                          Maar toch veel geleerd. Ervaring is toch echt wel het beste om een goede guerilla te hebben.
                          Ik ben idd al nieuwe spots aant zoeken voor volgend jaar. Je gaat zien, het gaat dan een heel droge zomer worden.

                          Comment


                            #58
                            Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

                            @diesel, mocht je plekken hebben waar je ver van watertoevoer zit.. rij dan een keer met de auto richting je spot en graaf een aantal volle jerrycans in zodat je daar water uit kunt halen gedurende de groeifase van je kweek. En wat betreft stekken maken is een goed idee maar je moet op tijd beginnen om de sterke en zwakkere stekjes te kunnen scheiden, en natuurlijk even laten voorgroeien
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                            Comment


                              #59

                              Comment


                                #60
                                Re: kweekverslag: guerilla firsttimer

                                dat was het zeker , erg mooie maand
                                goed dat je nog een plant thuis hebt staan
                                en van deze guerillia zal wel iets afkomen
                                succes er verder mee
                                grtz
                                B2N

                                Comment

                                Bezig...
                                X