Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planter's Guerilla 2015 avontuur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

    Hooi, of stro bijvoorbeeld.
    Ik gebruik dat in de moestuin ook en bij de tomaten en pepers in de potten etc.
    Niet overdreven veel, een handje per 20L ofzo, puur om luchtigheid in de grond te hebben.

    Niet te veel, omdat het verteren ervan een beetje stikstof kost.
    Als je het als mulchlaag gebruikt, pakt het stikstof uit de lucht, maar door de grond heen, kan het wat stikstof uit de grond gebruiken.
    Da's dan natuurlijk ook weer op te lossen door een lepeltje extra bloedmeel ofzo als dat nodig blijkt te zijn.
    Het grote voordeel is dat je geen dingen in de natuur achterlaat die er niet horen.

    Goed dat je die kleintjes buiten hebt staan, dan hoef je ze niet af te harden voor ze op hun plek gaan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #47
      Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

      Ok, bedankt voor de tip, en ik laat inderdaad zoveel mogelijk groeien en bloeien in de echte natuur en weersomstandigheden, hoe het hoort
      I'm high, but I'm grounded.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

      Comment


        #48
        Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

        Zo, de balans opgemaakt na een week boven de grond te zijn: 1 amnesia haze, en 3 super skunks hebben het loodje gelegd. Niet getreurd, want ik heb 6 nieuwe zaden vandaag de grond in gepleurd en ng eens 5 pineapple auto en 3 orange buds tussen de watten gelegd. e mini-serre begint wat overbevolkt te raken
        de 5 amnesia haze:031.jpg
        de 3 special queens:032.jpg
        het zaadje uit het tientje:030.jpg
        de ontkiemde white widow autos:033.jpg
        en de bezig met kiemende pineapple en oranges:028.jpg
        Ik hoop ook morgen de 3 (grote) dames eens een bezoekje te brengen.
        I'm high, but I'm grounded.

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

        Comment


          #49
          Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

          Hier zijn nog wat foto's van 2 van de 3 oudere dames. Degene met de slakkenproblemen komt er langzaam weer door. 001.jpg
          En dan was ik wel aangenaam verrast door de 2e dame die het uitstekend doet, naar mijn mening, mooie volle groene bladeren, wel is ze wat gestrekt nar het licht. Heb de omliggende struiken bijgevolg ook wat bijgeknipt.002.jpg003.jpg
          I'm high, but I'm grounded.

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

          Comment


            #50
            Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

            die doet het goed tussen haar familieleden
            ze staat nog voor
            laat ze maar groeien

            Comment


              #51
              Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

              update?

              Comment


                #52
                Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                Jeps, die komt er, ben gewoon even druk bezig met alles te verplanten en shit, update volgt
                I'm high, but I'm grounded.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                Comment


                  #53
                  Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                  Ok, dames en heren, hier is er weer een update. Met goed en slecht nieuws. We beginnen met het slechte:
                  1- amper 3 van de 6 ww auto's zijn ontkiemd (vision seeds)
                  2- 1 van de pineapple express auto zaden is ook niet ontkiemd (barney's farm)
                  3- (persoonlijk het ergste nieuws) mijn derde amnesia haze die al op een spot stond was gewoonweg helemaal uitgegraven en ik vond de pant intact een halve meter verderop, ze was niet beschadigd maar ze had te lang al met haar wortels in de zon gelegen en bijgevolg heeft ook zij het loodje gelegd. Ik vermoed dat 1 of ander dier haar heeft uitgegraven 044.jpg

                  Ok, over naar het goede nieuws. Ondertussen staan al 6 amnesia haze fem op de spot + 2 special queens. Dit weekend ga ik daarheen met de rest van de planten en zal ik ook daar wat foto's trekken. Ik heb de plaatselijke grond daar met wat compost en hydrokorrels (ik weet dat ze niet ecologisch zijn, maar ik moet er vanaf) gemengd. Later ga ik wat beendermeel gaan inwerken als ik zie dat de planten meststoffen nodig hebben. En dan onze 2 overblijvende musketiers. De grootste, gestrekte dame meet nu zeker al 80-90 cm, deze schiet egt goed op. Ze blijft echter wel strekken dus heb ik haar ng wat meer zonlicht gegeven. door de omliggende takken wat schuin te leggen etc. 034.jpg035.jpg
                  En ook ons lelijke eendje heeft me verbaasd, ze is eindelijk wat gegroeid, wel zijn er nog steeds slakken, mijn hele maes pils was leeg, dus hier ga ik wat bier gaan bijvullen. 036.jpg037.jpg038.jpgVolgend weekend meer
                  I'm high, but I'm grounded.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                  Comment


                    #54
                    Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                    Dat zijn al mooie dames planter!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                    Comment


                      #55
                      Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                      **** iedereen zit hier al met pracht planten en bij mij willen die *** zaden amper ontkiemen.
                      Die van bijna 1m ziet er wel al een sereuze plant uit voor zo vroeg, goed bezig planter!

                      Comment


                        #56
                        Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                        ziet er goed uit

                        Comment


                          #57
                          Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                          mooie guerillakweek.
                          Kvind het alleen jammer van die amnesia planten.
                          Die moeten veel te lang bloeien dus die zijn eigenlijk gewoon weggegooid.

                          Comment


                            #58
                            Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                            ja, laten we hopen op het beste :p en het waren ook gratis zaden
                            I'm high, but I'm grounded.

                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                            Comment


                              #59
                              Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                              BIG UPDATE

                              Ik stel voor dat we beginnen bij het begin, De 2 van de 3 overblijvende grote amnesia hazes. Mijn top dame heeft zichzelf weer overtroffen, op een week kapt ze er even 20 cm bij. Meet nu al 1 meter en 10 cm. Ik denk om volgende keer wel te toppen, wil ook niet dat ze omwaait door haar grootte. eerst wat foto's: 005.jpg006.jpg007.jpgook krijgt het onderste deel van haar stam al een andere textuur, deze wordt harder en verkleurt ook wat. 008.jpg
                              Dan de tweede dame, ik had daar beter wat rapper bier gaan brengen. ze heeft weer erg geleden, ik heb de slakkenval nu met jupiler ipv maes gevuld, eens zien wat de slakken het liefst hebben. 003.jpg004.jpg
                              Verder ben ik ook op de grote spot geweest, deze dames doen het algemeen goed, wel is er 1 special queen gestorven. Ook heb ik bemerkt dat ik een fout heb gemaakt in mijn financieen :p Ik had nog maar 5 amnesia hazen over en ben er 6 op de spot gaan zetten 009.jpg010.jpg011.jpg012.jpg dat waren de amnesia hazes waar ik zeker van ben hier is de overblijvende queen 013.jpg en dan was er ook ng 1 plant met een enorme achterstand en rare groei, hiervan heb ik wel geen foto. Zo dit was het dan, volgende keer meer
                              I'm high, but I'm grounded.

                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                              Comment


                                #60
                                Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                                Blijkt dat ik er tog maar 7 was gaan zetten, geen probleem dus Deze maandag gaan de 9 autoflowers eindelijk op hun spot gaan. 3 orange buds, 3 pineapple express en 3 white widow) Ik hoop egt dat deze het goed gaan doen want zelf hoi ik wel van een weedje met wat smaak in :p. Ook het plantje uit het tientje en de andere special queen zullen maandag eindelijk met hun voeten in de aarde staan. Tot dan,

                                Planter
                                I'm high, but I'm grounded.

                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                                Comment

                                Bezig...
                                X