Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planter's Guerilla 2015 avontuur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

    Ok, merci voor de informatie allebei
    I'm high, but I'm grounded.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

    Comment


      #77
      Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

      Voila, weer een kanjer van een update. Ik ben vandaag ook alle auto's nog inde grond gaan zetten, iedereen staat nu met de voetjes in de aarde. Ik begin met de regular planten. De amnesia haze met het slakkenprobleem001.jpg002.jpg


      Dan de 6 amnesia hazen op de grote spot003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg008.jpg009.jpg

      Dan de 2 overige special queens, op dezelfde spot en duidelijk met groeiachterstand, zou egt niet weten hoe het komt. 012.jpg011.jpg010.jpg013.jpg

      Dan the unknown uit het tientje, nog bijna niets gegroeid. Maar ik laat haar lekker staan014.jpg

      En for the first time on screen, mijn autoflowers Wel weet ik niet wie wie is, daar kom ik later qua vorm en geur wel achter.
      016.jpg017.jpg018.jpg019.jpg020.jpg021.jpg022.jpg023.jpg

      Zizo, dit was het dan maar eens weer
      I'm high, but I'm grounded.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

      Comment


        #78
        Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

        verassend vlot dat dat daar gaat planter en die amnezias gaan wel heel snel, ga je nog uitbrijden of wordt dut alles ?

        Comment


          #79
          Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

          hahaha, dit blijft alles , ik denk dat ik hiermee wel een paar joints ga kunnen rollen, als alles goed blijft gaan natuurlijk. En ik vind het ook, hoe goed dat die amnesias gaan. Koop ik mss volgend jaar weer als ik ze geoogst krijg tenminste.
          I'm high, but I'm grounded.

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

          Comment


            #80
            Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

            Gaat heel lekker hoor, amai proficiat!
            Mag ik vragen welke grond jij gebruikt? Ik had compacte cocos gebruikt maar blijkbaar is dat niet echt goed, heb je toevalig een voorstel?

            Comment


              #81
              Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

              Ik gebruik gewoon potgrond die je overal kan kopen gemengd met wat moeder natuur me schenkt op de plek waar ik mijn dames plant, heel basic dus. Volgend jaar ga ik omtrent grond wat meer info ed opzoeken
              I'm high, but I'm grounded.

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

              Comment


                #82
                Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                Gewone universele potgrond dus gemengd met wat aarde op de spot zelf?
                Thanks, ga dit ook proberen, want met die cocos alleen zal het nie echt goed lukken denk ik... Gebruik je ook nog voeding? Zoja welke? Had gedacht aan iets voor tomaten die je zo in tuincentra kan krijgen..

                Comment


                  #83
                  Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                  hey
                  leuk je verslagje tegen te komen jou volg ik al zeker
                  ik ben nu ook 3 special queen 1 special kush 1 powerflower van rqs buiten aan het groeien kom zeker eens langs.
                  ben ook benieuwd naar jou rqs planten veel zeggen dat je moet uitkijken voor herma tot nu toe heb ik daar nog geen last van gehad.
                  en je amnasia plantjes hebben tog en late bloei periode ? hoop dat het niet te slecht weer word als ze tot november moeten staan.
                  plantjes zien er wel allemaal mooi uit mss 1 tip smijt wat slakke korrels rond de planten en als te erg word kan je en pesticide spray kost niet veel hebt erook bio soorten in dan heb je beestvrij plantjes
                  greets ganjas
                  buitenkweek 2015

                  Comment


                    #84
                    Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                    Oorspronkelijk geplaatst door sphoaxie View Post
                    Gewone universele potgrond dus gemengd met wat aarde op de spot zelf?
                    Thanks, ga dit ook proberen, want met die cocos alleen zal het nie echt goed lukken denk ik... Gebruik je ook nog voeding? Zoja welke? Had gedacht aan iets voor tomaten die je zo in tuincentra kan krijgen..
                    Ik zou als beginner, net als mezelf, gewoon lekker grond gebruiken idd. Dan word een foutje met je voeding oid. nog vergeven

                    Over de voeding wat ik begreep, maar ben ook geen expert, je hebt twee soorten voeding... groei en bloei. Je ziet altijd op de verpakking NPK waardes: N=Stikstof P=Fosfor K=Kalium. In de groeifase heb je een hoge N waarde nodig, daar word het blad groen van. En in de bloei een hoge K waarde, schijnt een bloei stimulator te zijn wat weer zorgt voor grotere toppen. Zelf gebruik ik, omdat dit bij ons in de schuur staat, nu voor de groei culterra mestkorrels NPK=10+4+6. Voor de bloei heb ik nog DCM Mix 6 NPK=6+3+18 staan. Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd of ik een beetje in de goede richting zit...
                    2015 - Autoflower buitenkweek + Hollands Hope guerilla

                    Comment


                      #85
                      Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                      Ik gebruik geen voeding voor de planten, probeer zo het natuurlijk mogelijk te houden. Als ik zie dat ze egt te weinig voeding hebben meng ik wat koeienmest ofzo in de grond rond de plant.
                      I'm high, but I'm grounded.

                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                      Comment


                        #86
                        Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                        Oorspronkelijk geplaatst door Heisenbergg View Post
                        Ik zou als beginner, net als mezelf, gewoon lekker grond gebruiken idd. Dan word een foutje met je voeding oid. nog vergeven

                        Over de voeding wat ik begreep, maar ben ook geen expert, je hebt twee soorten voeding... groei en bloei. Je ziet altijd op de verpakking NPK waardes: N=Stikstof P=Fosfor K=Kalium. In de groeifase heb je een hoge N waarde nodig, daar word het blad groen van. En in de bloei een hoge K waarde, schijnt een bloei stimulator te zijn wat weer zorgt voor grotere toppen. Zelf gebruik ik, omdat dit bij ons in de schuur staat, nu voor de groei culterra mestkorrels NPK=10+4+6. Voor de bloei heb ik nog DCM Mix 6 NPK=6+3+18 staan. Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd of ik een beetje in de goede richting zit...
                        Allright bedankt! Zeer duidelijk uitgelegd! hopelijk klopt het nu ook.. haha :p
                        Ik ga vnvd eens kijken naar mijn voeding wat er opstaat van NPK waarde.

                        Ik moet eerst en vooral er in slagen op mijn spot plantjes te laten voorgroeien.. Lukte tot nu toe niet echt goed..

                        Comment


                          #87
                          Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                          Even Weer een korte update van de 2 amnesia hazen. De ene met het slakken probleem lijkt er nu egt wel door te komen, ik heb ze ook eens getopt. Dit was de eerste keer in mijn 'kweekcarriere' en ben egt benieuwd naar hoe de plant zal verder groeien.
                          005.jpg004.jpg006.jpg007.jpg

                          En dan onze main attraction !! Ze ziet er egt goed uit, deze ga ik gewoon laten doorgroeien, ben benieuwd hoe groot ze kan worden. Wel was ik enorm verrast hoe hard de plant nu al geur verspreidt. Ze meet nu al een dikke meter 70, wel maakt ze niet zoveel zijdelingse takken aan, mss komt dit nog. Ik was zeker ng een 5 meter van haar verwijdert en ik kan ze al ruiken, weet niet hoe dit zal uitdraaien eens ze in bloei komt. Maarja, het dichtsbijzijnde huis staat op 200 meter, daar zal de geur hopelijk niet geraken. Geniet van de foto's
                          001.jpg002.jpg003.jpg
                          I'm high, but I'm grounded.

                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                          Comment


                            #88
                            Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                            Ziet er goed uit planter.
                            Voor je slakken probleem heb ik een mooie oplossing gevonden bij de "concurent"

                            http://www.wietforum.nl/topic/102913...ken-oplossing/
                            Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                            Verslag:
                            1e n00b binnen kweek...
                            Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

                            Comment


                              #89
                              Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ariebombarie View Post
                              Ziet er goed uit planter.
                              Voor je slakken probleem heb ik een mooie oplossing gevonden bij de "concurent"

                              http://www.wietforum.nl/topic/102913...ken-oplossing/
                              Heb er ook last van op mn spot, heb het op deze manier proberen op te lossen


                              IMG_20150610_125828.jpg IMG_20150610_172903.jpg
                              2015 - Autoflower buitenkweek + Hollands Hope guerilla

                              Comment


                                #90
                                Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                                Ziet er verdomd mooi uit hier, ga zo door!

                                Comment

                                Bezig...
                                X