Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planter's Guerilla 2015 avontuur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

    Na een extreem lange tijd ben ik terug, er is heel wat gebeurt maar eerst en vooral wil ik me excuseren voor de lange stilte. Dit is niet van mijn gewoonte maar wegens omstandigheden, familiaal en met zevers rond de planten heeft het zolang geduurd. In the meantime zijn ook de 3 semi-autoflowers geoogst en opgerookt . Beste weedje dat ik ooit heb gerookt, insta-stoned to the max. Ik heb er ook een cake van gebakken (van het plantafval) en heb me ng nooit zo verheven gevoeld. Deze 3 planten in totaal gaven me zo'n 90 gram droog. Jammer genoeg heb ik van niets ng foto's, van de oogst dan. Ik heb wel ng foto's van die 3 dames 1 week voor ze neergingen. Dit is intussen zeker al een maand of langer geleden.

    Bij deze: De 3 pineapple-express planten.
    IMG_3562.jpgIMG_3561.jpgIMG_3560.jpgIMG_3559.jpgIMG_3558.jpgIMG_3557.jpg

    Rond die tijd zagen mijn overige amnesia's er zo uit:
    IMG_3541.jpgIMG_3542.jpgIMG_3544.jpgIMG_3543.jpgIMG_3545.jpgIMG_3546.jpgIMG_3547.jpgIMG_3548.jpgIMG_3551.jpgIMG_3550.jpgIMG_3549.jpgIMG_3552.jpgIMG_3553.jpgIMG_3554.jpg

    En dan had ik ook ng deze 2 special queens
    IMG_3555.jpgIMG_3556.jpg

    Zo stonden de zaken er dus een maand geleden voor. Intussentijd staat enkel de plant van de laatste foto en mijn grote boom nog overeind. De rest is ook al geoogst en ook aan het drogen. Deze week weet ik hoeveel deze me opgeleverd zullen hebben

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Volgend weekend gaan dus mijn laatste amnesia en mijn laaste special queen om, tot nu toe egt een vruchtbaar jaar
    I'm high, but I'm grounded.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

    Comment


      Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

      Wauw planter, ferme guerilla heb je er op zitten! Heb het niet constant kunnen volgen, maar hoeveel planten heb jij nu in totaal gehad? Zou graag volgend jaar ook wat next level gaan en kan duidelijk nog wat leren van jouw guerilla! Rond welke periode begin jij opnieuw voor je volgende guerilla? En miss wat tips voor goede buitensoortjes? (Af/gewone?..)

      Geniet alvast van je (hoogstwss) hele goede oogst dit jaar!
      Grtz Sphoaxie

      Comment


        Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

        Beste sphoaxie, in totaal had ik nu denk ik 18 planten staan. Nu staat er ng 1 overeind, een special queen. En ik begin volgend jaar zo rond februari maart met voorbereidingen treffen. Goede buitensoortjes vind ik autoflowers omdat deze relatief klein en onopvallend blijven. Maar als je echt een grote oogst wilt moet je voor regular gaan, hiervan was ik erg verschoten dit jaar. DIe planten worden egt reusachtig, mijn top-amnees meette 3, 15 meter .
        I'm high, but I'm grounded.

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

        Comment


          Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

          Thanks! Ik had deze zomer 2 autoflowers staan en die gingen wel vrij goed. Ik probeer volgend jaar ook wat regs en nog meer autoflowers. Ik kan al niet meer wachten om terug te beginnen lol :p
          Plant jij gewoon in de grond of bewerk jij eerst je grond? En je doet wss ook aan voorgroeien en dan planten? Ik zou graag voorgroeien op de spot zelf maar is niet altijd even makkelijk..

          Comment


            Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

            Heb net je verslag volledig gelezen.
            Wil volgend jaar ook guerrilla, dus heb weer wat bijgeleerd.
            Bedankt planter, en laat het smaken.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

            Comment


              Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

              Oorspronkelijk geplaatst door sphoaxie View Post
              Thanks! Ik had deze zomer 2 autoflowers staan en die gingen wel vrij goed. Ik probeer volgend jaar ook wat regs en nog meer autoflowers. Ik kan al niet meer wachten om terug te beginnen lol :p
              Plant jij gewoon in de grond of bewerk jij eerst je grond? En je doet wss ook aan voorgroeien en dan planten? Ik zou graag voorgroeien op de spot zelf maar is niet altijd even makkelijk..
              Ik groei ze idd eerst thuis voor in een mini serre, dan breng ik ze naar de spot. En erg veel bewerken doe ik de grond eig niet. Enkel wat vruchtbare aarde inmengen en klaar. ik hou alles liefst zo natuurlijk mogelijk

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Ze zullen mij zeker smaken :p en ik ben blij dat ik je wat kunnen leren heb
              I'm high, but I'm grounded.

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

              Comment


                Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                Ik ben een beetje kwaad op mezelf dat ik dit verslag naar het einde toe niet meer goed behandelt en wat verwaarloosd heb . Maar ja, iedereen heeft wel eens een moeilijkere periode. Bon, aangezien ik ook niet echt veel oogst foto's heb genomen wordt dit een conclusie zonder foto's.

                In totaal heb ik zo een 450 gram droge weed kunnen oogst, van alle planten samen. Hier ben ik zeer blij mee, aangezien ik vorig jaar maar 40 gram heb kunnen oogsten . Van de 450 gram zijn er 60 gram afkomstig van de autoflowers De overige 390 is dus afkomstig van de regular planten. Dit betekent dat er volgend jaar zo goed als enkel regulars komen . Ik heb ook amper last gehad van toprot, het was echt een goed jaar. Ik ga dit verslag bijna afsluiten denk ik. Ik ga nu al wat rondneuzen voor welke soorten er in 2016 komen en rond februari kunnen jullie jullie aan een deftig en opgevolgd grondig planter verslag voor 2016

                En goede feesten aan iedereen toegewenst.
                I'm high, but I'm grounded.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                Comment


                  Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                  bedankt dat je de moeitenam om dit verslag af te maken , af sucks idd gheheheh veel suces in je volgende run

                  Comment


                    Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                    bedankt dat je de moeitenam om dit verslag af te maken , af sucks idd gheheheh veel suces in je volgende run
                    Vlgende run minder autoflower, that's for sure
                    I'm high, but I'm grounded.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                    Comment

                    Bezig...
                    X