Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2016 Planter-style

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla 2016 Planter-style

    Korting op 420shop
    Gegroet mede-Guerilla fanaten, Planter is back at it again !

    Na de kweek van vorig jaar: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-2015-avontuur , heeft planter de kriebels weer erg te pakken. Ik heb uit mijn 2 vorige kweken al enorm veel kennis geput, dit forum heeft daar ook zeker zijn steentje aan bijgedragen . DIt jaar ga ik voor iets meer regular en minder autoflower. Autoflower is leuk en snel en perfect om mee te beginnen, maar de echte kunst en verzorging en uitdaging komt wel bij het kweken van regular planten vind ik. Vorig jaar had ik een amnesia haze plant van +/- 3 meter . Ik ga wel ng een aantal auto's zetten ook zodat de oogst lekker verspreid is en ik heel het jaar lekkere weedjes heb. Anyway, dit zijn de soorten met welke planter dit jaar de aarde zal bevolken.

    AUTOFLOWER:

    1) Bubble Kush Automatic - Royal Queen Seeds
    IMG_0073.jpg

    2) Auto Super Skunk - Makka Seeds
    IMG_0070.jpg

    FEMINIZED/NON-AUTO:

    1) Sour Diesel - Royal Queen Seeds (hier heb ik de hoogste verwachtingen voor )
    IMG_0068.jpg

    2) Laughing Budda - Zaadbank vergeten
    IMG_0071.jpg

    3) Mixpack (Hollands Hope/Frisian Dew/Durban Poison) - Dutch Passion
    IMG_0072.jpg

    4) Kritikal Kush - Kannabia Seeds
    IMG_0069.jpg


    Al de zaden eens samen :

    IMG_0074.jpg

    Zo, all things considered zijn dit 23 zaden (iets minder als vorig jaar, maar ik wil er zeker evenveel kunnen uithalen). Qua grond en grondbewerking ga ik terug naar de roots. Vorig jaar heb ik bobo's samenstelling proberen gebruiken. Maar blijkt dat ik ook een paar non-natuurlijke dingen zo in de natuur heb vermengd, bijgevolg ga ik dit jaar weer 100% Natuurlijk. Op de zandspot waar ik vorig met enorme droogte en voedingstekorten te kampen had ga ik gewoon wat bentoniet onderwerken en thats that. Ook ga ik overal stro onderwerken om zo natuurlijke beluchting te genereren. Qua voeding gebruik ik hoogstuit wat beendermeel. Zo, ik ben alvast op sommige plekken de aarde en omliggende wortels al wat gaan bewerken, volgend weekend meng ik het stro onder. Ook heb ik al 3 Kritikal Kush zaadjes te kiemen gelegd, met deze ga ik extra vroeg beginnen en desnoods wat langer in de serre houden. Hier zijn wat foto's.
    IMG_0064.jpgIMG_0066.jpg

    Ook heb ik mezelf de belofte gemaakt om dit forum 2 wekelijks up te daten, 1 update met gewone informatie en verwachtingen en in het weekend een update met foto's. Let's grow some trees!!
    I'm high, but I'm grounded.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

    #2
    Re: Guerilla 2016 Planter-style

    me moeder heet Trees! ff tussendoor en daar gelaten
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #3
      Re: Guerilla 2016 Planter-style

      Zien er lekkere soortjes uit!
      Zo te zien een zonnige locatie, met uitstekende afwatering en lekkere leemgrond als ik mij niet vergis.

      Ik volg!
      A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

      Comment


        #4
        Re: Guerilla 2016 Planter-style

        Zooo lekker,
        go for it, lekker mooie spots maken en bomen kweken.
        succes.

        Comment


          #5
          Re: Guerilla 2016 Planter-style

          Bedankt voor alle commentaar . Vandaag ben ik om grond en meststoffen gereden die ik volgende week samen met het stro ga onderwerken. Ik heb nu 80 liter potgrond, 40 liter stekgrond en 3,5 kilo beendermeel. Het is het eerste jaar dat ik deze zaai- en stekgrond aanschaf (deze is iets duurder) en ben benieuwd of deze daadwerkelijk betere resultaten geeft in een vroeger stadium. Ik ga de stekgrond gebruiken hier thuis waar ik de plantjes tot 15-20 cm opgroei en de potgrond ga ik samn met het stro en een klein handje beendermeel op de spots gaan inwerken
          053.jpg

          Verder kwam er vandaag bij 2 van de 3 ontkiemende kritikal Kushes al een worteltje tevoorschijn, de derde zag er vitaal uit maar was nog niet helemaal uit de zaadlobben gekropen. Ik heb alle drie de zaden dan ook in een potje met stekgrond gedaan. De potjes heb ik niet helemaal gevuld, indien de plantjes nog zouden strekken kan ik deze dan nog wat bijvullen.
          054.jpg055.jpg

          Zo, dat was het dan weer, laat de tijd nu zijn werk maar doen
          I'm high, but I'm grounded.

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

          Comment


            #6
            Re: Guerilla 2016 Planter-style

            en veel geduld hebben !
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              #7
              Re: Guerilla 2016 Planter-style

              Eerste zaailingen al bezig, lekker.
              Mooi op tijd beginnen dus.

              Comment


                #8
                IMG_0078.jpg
                Hopelijk niet ten koste van het leven van een Kritikal Kush, de aarde rond het zaadje was ng vochtig en hing nog wat samen dus ik denk wel dat deze het zal overleven
                I'm high, but I'm grounded.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla 2016 Planter-style

                  Zo zo, weer eens aangetoond dat geduld een mooie deugd is. In deze swipe-maatschappij van vandaag de dag zou je dat wel eens beginnen vergeten. Begin vorige week kwam de eerste Kritikal K zijn koppie al boven steken, ik zei tegen mezelf: "GVD, maar eentje dat uitkomt, wat een buchtzaad!" Maar omdat ik vergeten was om de andere potjes weg te gooien en ik er gisteren voor de eerste keer weer naar kijk is er nu een tweede Kritikal boven . Bovenop is het dan nog degene die was omvergelopen, als de derde tegen volgend weekend niet boven is gooi ik deze wel weg. Hier zijn wat foto's

                  IMG_0157.jpgIMG_0158.jpg

                  Volgend weekend gaan deze onder de serre naar buiten en ga ik de volende drie Kritikals ontkiemen buiten al direct in de serre.
                  I'm high, but I'm grounded.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla 2016 Planter-style

                    We zijn een week verder en de plantjes zijn wel deftig gegroeid vind ik, deze week ga ik ze nog buiten onder een mini serre plaatsen en nog eens 3 Kritikal K's ontkiemen. Zo staan de dames er nu bij:

                    IMG_0160.jpgIMG_0161.jpg
                    I'm high, but I'm grounded.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerilla 2016 Planter-style

                      Vandaag ben ik 3 Sour Diesels, 1 frisan dew, 1 hollands hope en 1 Durban poison gaan planten op de spot. Aangezien dit allemaal non-auto's zijn en ze veel voeding en een stevige grond nodig hebben heb ik deze, unlike last year, op de spot gezet waar vorig jaar mijn auto's stonden. Deze spot bezit over een stikstofrijke kleigrond. Ik heb de grond steeds aangevuld met 8 liter potgrond en een handje beendermeel. Ook staat al 1 van de 2 kritikals op een andere spot waar vorig jaar mijn topdame van 2-3 meter stond .
                      De andere kritikal kush is jammer genoeg verorbert door een slak. Wat ik nu nog thuis onder mijn mini-serre heb staan zijn 2 Extra gekiemde Kritikal Kushes en 1 candy kush auto. ook ga ik vanavond nog 3 auto Skunk en de overige candy's ontkiemen, deze zou ik dan volgend weekend naar de zand-spot brengen. Voor deze spot heb ik een speciale grondmengeling gemaakt met bentoniet.

                      Ok, hier zijn wat foto's:

                      - De Kritikal kush plantjes:
                      12999637_987601847994591_60147838_o.jpg13036450_987601861327923_1235363181_o.jpg
                      - De Candy Auto:
                      13000697_987601824661260_1475087153_o.jpg
                      - De Sour Diesels:
                      13009702_987601841327925_931752170_o.jpg
                      - De Dutchpassion Mixpack (frisian, hope en durban):
                      13010206_987601831327926_86486886_o.jpg

                      En iedereen tesamen ook eens
                      13036378_987601814661261_690337009_o.jpg

                      We zijn eraan begonnen
                      I'm high, but I'm grounded.

                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                      Comment


                        #12
                        Re: Guerilla 2016 Planter-style

                        Interresant dat ik het eens op deze manier kan volgen, ik weet niet beter dan thuis in de achtertuin wat potten op de stenen hebben staan!
                        Groene vingers

                        Comment


                          #13
                          Re: Guerilla 2016 Planter-style

                          Eeey fijn om een landgenoot te zien. How man, da zijn veel planten zie ma da ge niet gepakt word. Ieder geval ben ik blij dat ik niet de enige ben die gaat planten. Veel succes

                          Comment


                            #14
                            Re: Guerilla 2016 Planter-style

                            Met de naderende examens en de lentekriebels heb ik vorige week niks kunnen uploaden. Niet getreurd, dit wordt een uitgebreide UPDATE. Ok, dus waar waren we gebleven? Ik was al 6 planten op de non-auto/zwaardere grond spot gaan plaatsen. Zezagen er allemaal hartstikke goed uit en de Guerilla Kriebels kwamen weer boven toen ze daar stonden. De dag erna ga ik nog eens terug om te gaan kijken hoe het met ze ging en geen enkel plantje was nog te bespeuren (3 sour diesels en de mixpack). De moed zakte me direct in de schoenen. Ik heb dan wat rondgeneusd en blijkbaar was een of ander klein dier mijn grond komen omwoelen, de planten zaten allemaal onder de grond. Sommigen hebben hier wel het loodje gelegd, maar ik heb nog een sour diesel en een hollands hope kunnen redden.
                            210.jpg211.jpg212.jpg213.jpg214.jpg

                            De rest van de zaden is ondertussen ook ontkiemd, alle zaadjes zijn ook goed uitgekomen. Hier zijn wat foto's van de ontkieming van het tweede deel van de mixpack
                            241.jpg242.jpg

                            Vandemorgen heb ik nog rap een foto sessie gehouden van de planten die nu onder de serre staan en dit weekend gaan ze allemaal naar de spots. Te beginnen met 2 kritikal kush planten (de grote), en de drie kleine ertussen zijn de laughing buddha's: 251.jpg

                            Dan de drie Skunk auto's:
                            252.jpg

                            Ook zijn er ng 2 Candy Kush auto's:
                            253.jpg

                            De Mixpack:
                            254.jpg

                            En iedereen Samen:
                            255.jpg


                            Rook ze
                            Last edited by planter; 4 May 2016, 14:30.
                            I'm high, but I'm grounded.

                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                            Comment


                              #15
                              Re: Guerilla 2016 Planter-style

                              Keep it growing
                              Groene vingers

                              Comment

                              Bezig...
                              X