Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2016 Planter-style

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Guerilla 2016 Planter-style

    Heey planter!! Ik zet me er terug bij dit jaar, heel erg benieuwd naar je kweekje deze keer


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      #17
      Re: Guerilla 2016 Planter-style

      Ik kom er ook even bij zitten!
      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

      Comment


        #18
        Re: Guerilla 2016 Planter-style

        Straks komt er een grootse update, hou jullie maar al vast
        I'm high, but I'm grounded.

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

        Comment


          #19
          Re: Guerilla 2016 Planter-style

          Ik zit er helemaal klaar voor! Leuk!
          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

          Comment


            #20
            Re: Guerilla 2016 Planter-style

            ja, onverwachts toch een kleinere update dan verwacht . Ik wou namelijk naar de spot waar ik zoveel last had van ongedierte en waar er dus nog maar 1 hollands hope en sour diesel stond. Die nu echt wel wat extra aandacht verdienen. Dus, ik ging naar de spot, lekker casual, niks aan de hand. Opeens hoor ik in de verte een raar geluid. Ik stop meteen en spits mijn oren, terwijl het geluid steeds dichter en dichter kwam. Je moet weten dat het wegje naar de spot een auto breed is en dat je je dus niet kan verstoppen. Ik was al halverwege en opeens verscheen er een boer op een tractor. En ik had een schop en een fles water vast. Even paniek en ik wist niet wat doen dus ben ik maar in snelle vaart terug gestapt/gelopen naar mijn auto. Achteraf gezien is dit wel echt zeer verdacht gedrag maar op de moment zelf kon ik niet helder denken. Ik heb de auto genomen en weg was ik . Daarmee heb ik die spot niet kunnen bezoeken en ga ik dit in de nabije toekomst best ook niet doen. EN de andere spot, waar de auto's staan is daar in de buurt dus die heb ik enkel bezocht om deze drie dames te gaan planten:
            IMG_0639.jpg Dit zijn drie Laughing buddha's, die echt zeer dringend (kijk naar de vergeelde onderste bladeren) op de spot moesten. Ook zag ik al wat spint op de blaadjes ik hoop dat dit weg gaat nu ze in de natuur staan. En omdat ik zo paranoia was op de spot om weer gezien te worden ben ik vergeten foto's te nemen . Nu staan er thuis enkel nog de planten uit de mixpack (de laatste drie: een Hollands hope, Durban poison en frissian dew.) Deze moeten ook wel echt soon vertrekken want deze zijn echt uit hun potjes aan het groeien: IMG_0640.jpg.

            Dan ben ik maar rustig met mijn fietsje, lekker lowkey, naar de spot in de buurt van mij gefietst. Hier staat een Kritikal Kush, deze staat er zo bij (wat last van slakken, maar het biertje zit al in de grond)
            IMG_0641.jpgIMG_0642.jpgIMG_0643.jpg


            Hopelijk volgende update wat foto's van de andere 2 spots!!
            I'm high, but I'm grounded.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

            Comment


              #21
              Re: Guerilla 2016 Planter-style

              Hij gaat goed zo man!

              Vet balen van die fucking kut boer op zijn tractor!
              Screenshot_2016-05-19-11-49-34-1.png

              Doe voorzichtig
              Groene vingers

              Comment


                #22
                Re: Guerilla 2016 Planter-style

                Allright mooie update planter, benieuwd naar je andere 2 spots.
                Hoe heb je dat biervalletje gemaakt of hoe daje dat juist? Werkt dat goed met bier? Zou ik misschien ook wel doen ipv slakkenkorrels..

                Comment


                  #23
                  Re: Guerilla 2016 Planter-style

                  Oorspronkelijk geplaatst door sphoaxie View Post
                  Allright mooie update planter, benieuwd naar je andere 2 spots.
                  Hoe heb je dat biervalletje gemaakt of hoe daje dat juist? Werkt dat goed met bier? Zou ik misschien ook wel doen ipv slakkenkorrels..
                  gewoon een blikje bier in de grond gaan stampen, zeer eenvoudig :p Niks dat beter werkt dan een frisse pint!!
                  I'm high, but I'm grounded.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                  Comment


                    #24
                    Re: Guerilla 2016 Planter-style

                    Kijk eens aan, de guerilla life is moeilijker dan ik dacht . Ik heb wel al 2 jaar ervaring op zak. Maar je leert steeds weer bij. Ik ben wel naar de spot geraakt waar de boer was, hier heb ik ook foto's kunnen trekken. Maar als ik naar de andere spot wou gaan reed er een auto langs en die vertraagde, reed even naast me, tuterde en reed vervolgens keisnel door. En ik had die man me al eens zien waarnemen. ik koos het zekere voor het onzekere en ben gewoon flink naar huis gefietst. Verder heb ik ook de laatste drie planten die nog thuis onder de mini-serre stonden op hun definitieve plek gezet. Iedereen staat nu waar hij/zij hoort. STraks geef ik wat foto's vrij van de reg-spot. Voor foto's van de autoflowers zal het wel nog even wachten worden, kwestie van veiligheid! Het is en blijft een gevaarlijke hobby/ hobby met mogelijke gevolgen!

                    Keep it tight
                    I'm high, but I'm grounded.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                    Comment


                      #25
                      Re: Guerilla 2016 Planter-style

                      Neem een boek mee over wilde medicinale kruiden en een camera. Knip wat andere soorten kruiden en hang die als bosje aan je fiets en ga vervolgens naar je cannabis planten. Je hebt dan altijd het excuus dat je onderzoek doet en zoekt naar medicinale kruiden. Doe uiteraard alsof je die wietplanten niet eens hebt zien staan. Jij weet van niks en fluit vrolijk verder de dag door. Succes en enjoy!
                      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                      Comment


                        #26
                        Re: Guerilla 2016 Planter-style

                        @Dkuttekop, ja, dat kan ik evt wel doen maar het zou me sterk verbazen indien ze dat zouden geloven . En ok, we gaan het weer met een halve foto-bundel moeten doen, ik heb nu foto's van de spot met de boze, achterdochtige boer. Dit is de spot waar de regular planten staan, foto's zijn wel aan paar dagen oud, maar beter iets dan niets. Het was lang geleden dat ik nog op de spot geraakt was ook ivm de boer enzo, dus was het wel even zoeken naar mijn planten. zo zag de spot er uit als ik toekwam, zoek de planten .
                        IMG_0661.jpg

                        Na wat zoekwerk heb ik al mijn dames gezond en wel teruggevonden, wat een heerlijk gevoel als je ziet dat ze lekker goed gegroeid zijn, niemand zorgt beter voor de dames dan onze eigenste moeder natuur!

                        De sour diesel had erg dikke en vette bladeren ontwikkeld, en met die druppels was dat een prachtig zicht .
                        IMG_0662.jpgIMG_0667.jpg


                        Mijn 2 Kritikal kush planten stonden ook nog overeind, deze hadden een typische sativa gekenmerkte groei meegemaakt, oordeel vooral zelf.
                        IMG_0663.jpgIMG_0664.jpgIMG_0666.jpg


                        En ook de Hollands Hope, waarvan ik dacht dat ze het niet ging halen stond nog overeind, deze was wel het minst gegroeid, maar ik geef haar alle tijd dat ze nodig heeft, dit is ook duidelijk een indica-plant met korte, dikke bladeren.
                        IMG_0665.jpg


                        En dan heb ik iedereen nog eens in 1 frame proberen krijgen
                        IMG_0668.jpg

                        Volgende update is gegarandeerd met alle planten!!
                        I'm high, but I'm grounded.

                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                        Comment


                          #27
                          Re: Guerilla 2016 Planter-style

                          Of ze je geloven is niet relevant, waar het om gaat is dat je niet vervolgd wordt. Een coververhaal is hierbij een beproefde methode en helpt vele malen effectiever dan zenuwachtig snel de benen nemen als er een voorbijganger is.

                          En je hebt veelal te maken met onwetende voorbijgangers zonder bevoegdheden he, niet de politie. Als jij hooguit 30min op je locatie blijft zul je de cops niet gauw treffen als die voorbijgangers de politie bellen.. En dan nog, als je je dan aan je verhaal houdt, en je zorgt dat je geen directe aanleiding bij je draagt voor verdachtmaking, zoals een schep oid, kunnen ze je niks maken.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Verder staat het er prachtig bij, geniet er van!
                          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                          Comment


                            #28
                            Re: Guerilla 2016 Planter-style

                            Als je maar niet routinematig word gezien is er niets aan de hand. De meeste mensen vergeten het als ze je zien.
                            Ze wandelen gewoon in het bos en gaan dan savonds weer lekker slapen, na een dag of een week weten ze niet
                            wie die onbelangrijke persoon in het bos was. Ten zij je je erg verdacht gedraag. Gewoon altijd vrolijk hoi zeggen.
                            -De Perfecte Guerilla Kweek
                            -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                            Comment


                              #29
                              Re: Guerilla 2016 Planter-style

                              Ik was met me mobieltje de tuin van me ouders aant fotograferen, aan de staratkant. uur later stond ik als verdacht persoon met signalement op buurt.nl. ghehehehe

                              Comment


                                #30
                                Re: Guerilla 2016 Planter-style

                                Ja maar jij bent er ook eentje he hahah
                                Moet je wel eerst ff je kleren aantrekken

                                Blijft een bijzondere ontwikkeling dat buurt.nl.
                                Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                                Comment

                                Bezig...
                                X