Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2016 Planter-style

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Guerilla 2016 Planter-style

    dat is een veldje waar je eventueel nog jaren kunt telen

    je kunt nog altijd wat afjes ontkiemen in jiffys of andere cocospellets en er is nog plaats zat voor dat grut , kun je tot in oktober oogsten
    want die netels zullen wel een dikke meter hoog worden en volgend jaar weer meer netels ....

    nieuw gat kun je opwaarderen met wormenhumus bijvoorbeeld en de rest aan moeder natuur overlaten of ze wat verwennen van tijd tot tijd met compostthee

    goed bezig , planter , nu op naar enkele onsjes in je derde jaar

    Comment


      #32
      Re: Guerilla 2016 Planter-style

      Doet echt deugd om vast te stellen dat jullie mijn verslag volgen . Ik probeer inderdaad niet te vaak naar de spots te gaan, en ook altijd er voor te zorgen dat ik andere kleren aan heb en met een ander vervoersmiddel ga. Ik zou inderdaad dat "veldje" nog een paar jaar gebruiken ja. Wel, omdat ik niet zo vaak ga, en ik deze keer een volledige update van alle spots heb beloofd kan ik pas dit weekend een foto update posten. Maar omdat ik toch wel enige interesse voel kan ik nu alvast zeggen dat de auto's het erg goed doen, ik was er enorm van verschoten. de foto's zullen er niet over liegen, maar dat is nog even wachten tot zaterdag .

      Planter
      I'm high, but I'm grounded.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

      Comment


        #33
        Re: Guerilla 2016 Planter-style

        Jaja, het is zover, de GROTE update is er. Ik heb alle planten op foto staan dus kan ik een lekker uitgebreide update schrijven. Het is er 1 vol ups and downs, maar dat hoort bij het guerilla farmen. In deze update ga ik eens de balans opmaken van hoeveel planten er nu staan, verwachtingen, hoeveel dat het niet gehaald hebben, etc. Maar eerst beginnen natuurlijk met de foto's van de dames zelf. We beginnen deze foto reeks met de planten op de "zand-spot", hier staan 3 regular Laughing Buddha's, 2 Candy kush Auto en 3 Super Skunk auto.

        - Regular Laughing Buddha


        Deze 3 staan nu reeds 3 weken op de spot, ik vind echter dat ze niet echt denderend gegroeid zijn.

        - Candy Kush Auto
        13410446_1020538188034290_1010438602_o.jpg13453179_1020538214700954_504368188_o.jpg

        Deze 2 doen het echt formidabel, ik durf nu al zeggen dat dit de beste auto's zijn die ik al gekweekt heb, zeer veel zijtakken en een overvloedige groei. Ik kan niet wachten! De zandspot is echt ideaal voor auto's te kweken, zoals ik in mijn vorig verslag voorspelde .

        - Super Skunk Auto
        13405255_1020538158034293_799710427_o.jpg13405281_1020538141367628_1114788500_o.jpg13441533_1020538111367631_611484509_o.jpg

        De eerste gaat ook echt hard, de andere twee waren wat overgroeid, op de derde foto kan je de plant amper zien, ik heb de netels enzo rond hun weggedaan dat ze hun groei achterstand kunnen inhalen.
        Dit was de zandspot, so far so good, geen major problems, maar doordat ik enige tijd niet ben gaan kijken waren sommige planten wel overgroeid.


        Dan, de boerspot, vanaf nu noem ik die spot zo :p. Dit was weer 1 grote groene weeldernis als ik toekwam, zoek de planten.
        13442083_1020537968034312_898598322_o.jpg

        Na enige tijd vond ik de dames. Op deze spot staan enkel regular planten, mijn liefde voor regular planten is vorig jaar ontstaan. Hier staat 1 Sour Diesel, 1 Hollands Hope en 2 Kritikal Kush.

        - Sour Diesel (ruikt formidabel)
        13396842_1020537958034313_329123632_o.jpg

        - Hollands Hope
        13410823_1020537911367651_648757251_o.jpg

        Deze groeit niet zo hard als haar mede planten en de bladeren zijn ook wat bleker, zou niet weten hoe dit komt.

        - Kritikal Kush
        13396631_1020537934700982_747626456_o.jpg13383957_1020537904700985_577883899_o.jpg13446166_1020537888034320_1984180121_o.jpg

        Zoals te zien, mooie stevige planten, dat gratis zaad bevalt me, de amnesias van vorig jaar deden het ook echt goed. Deze spot blijft me altijd verbazen, de planten groeien hier steeds als raketten. Volgend jaar breid ik deze uit naar achteren toe en zet ik hier meer regular planten. En hier nog een kiekje als ik de planten heb vrijgemaakt.
        13446272_1020537874700988_1316754588_o.jpg


        Vervolgens de dame op de spot waar vorig jaar mijn reuze plant stond, eindhoogte van 3,25 m.
        13396502_1020538004700975_756299669_o (1).jpg13442027_1020537991367643_1822315108_o.jpg

        Deze heeft duidelijk last van ongedierte, ook is de schuim cicade weer van de partij. ik ga deze plant in de toekomst wat extra verzorgen.

        En tenslotte de mixpack van dutchpassion die ik ergens langs een bos heb geplant. In volgorde: Hollands Hope, Frisian Dew en Durban Poison.
        13441593_1020537848034324_363115559_o.jpg13410641_1020537834700992_808621020_o.jpg13397075_1020537824700993_1871854204_o.jpg

        Van de hollands Hope blijft jammer genoeg niets over, bij de frisian dew ben ik een pilsje in de grond gaan stampen en de durban doet het goed. Zo, dat waren al de planten, in totaal heb ik er nu nog 16 staan. Ik ben begonnen met 6 Kritikal Kush planten, hier zijn er nu nog 3 van over. Alle drie de Buudha's leven nog, de Mixpack is gehalveerd, 1 candy kush is gesneuveld, 2 sour diesels zijn ondergewoeld maar alle Super Skunk planten leven nog. Ik ben begonnen met 24 planten en heb er nu nog 16 staan. 8 dames hebben het niet gehaald tot nu toe. persoonlijk vind ik dit iets te veel, volgend jaar ga ik dit getal toch zeker proberen halveren. Ik verwacht dat iedereen die er nu nog staat het wel zal halen . Zo, dit was het dan maar eens weer, smoke ze.

        Planter
        Attached Files
        I'm high, but I'm grounded.

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

        Comment


          #34
          Re: Guerilla 2016 Planter-style

          Wauw lekker bezig!! Ziet er goed uit! Goed op het ongedierte letten en genieten maar!
          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

          Comment


            #35
            Re: Guerilla 2016 Planter-style

            Korte en late update, heb het namelijk echt erg druk de laatste dagen. mijn excuses daarvoor, de mixpack langs de boskant is herleid naar 1 durban poison, ook de frisian heeft het loodje gelegd :/ De durban staat er nu zo bij:
            IMG_0869[1].jpgIMG_0875[1].jpg

            Moeder natuur heeft de durban al in mijn plaats getopt, best handig zo grote update volgt!
            I'm high, but I'm grounded.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

            Comment


              #36
              Re: Guerilla 2016 Planter-style

              Wauw planter wat een mooie spots en planten heb jij!! Gaat lekker, steeds benieuwd om je fotootjes te zien!!

              Comment


                #37
                Re: Guerilla 2016 Planter-style

                Zo, tijd voor een grote update, ik heb echt het echt mega enorm druk de laatste tijd waarvoor mijn excuses. Ik vind het echt jammer dat ik dit verslag niet frequenter kan bijhouden . Maar men roeie met de riemen die men heeft! Genoeg verontschuldigende zever, op naar de planten!

                We beginnen met een echte OPENBARING, een echt wonder. Volgens mij heb ik echt een goudmijn geraakt, vorige keer zat ik te neuten op mijn laughing budha, wel kijk nu!!!
                IMG_0893.jpgIMG_0894.jpgIMG_0896.jpgIMG_0897.jpgIMG_0899.jpgIMG_0900.jpgIMG_0901.jpgIMG_0905.jpgIMG_0906.jpg

                ZOOOO Geil, man, deze zijn echt prachtig, mooi volgroene, vettige 9-vingerige bladeren. Weet wel niet waarom de foto's schuin zijn, maar dat hoort er nu even bij :p


                Dan de candy kush:
                IMG_0892.jpgIMG_0891.jpgIMG_0890.jpgIMG_0895.jpg

                zoals te zien, een zeer groot vershil in kleur als stadia tussen de 2 auto's, raar maar waar. De ene ga ik elk weekend wat bloeivoeding gaan geven!


                Super Skunk Auto:
                IMG_0908.jpgIMG_0907.jpgIMG_0904.jpgIMG_0903.jpgIMG_0902.jpgIMG_0909.jpg

                Ook hier zijn weer grote verschillen vast te stellen :/. De twee skunks die nog niet bloeien gaan zoals de candy wegens hun bleke kleur wat voeding krijgen.
                Zo, dit was de zandspot, 2 planten zijn klaar om ergens dit weekend geoogst te worden de andere auto's hebben wat extra voeding nodig en mijn Budha's kunnen zo in een boekje staan!!


                Dan, de reeds befaamde BOERspot. Zoals gewoonlijk een foto van alvorens ik de planten vond.
                IMG_0877.jpg


                De Sour Diesel:
                IMG_0878.jpgIMG_0879.jpgIMG_0880.jpg


                Hollands Hope:
                IMG_0883.jpg

                Kritikal Kush:

                Ik mag blijkbaar Max 30 files toevoegen, ik post deze fotos en het vervolg dan in een ander bericht.
                Attached Files
                I'm high, but I'm grounded.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                Comment


                  #38
                  Re: Guerilla 2016 Planter-style

                  Ok, hahaha, ze staan er bij als attachment, anyway, hier is het vervolg. Na ik de planten vrijmaakte zag het er zo uit:
                  IMG_0888.jpg

                  Door de extreme plantengroei van zowel brandnetel als braam en wikke kan er nog weinig wind aan de planten. hierdoor heb ik net als vorig jaar op deze spot last van spint. gelukkig heb ik er een product tegen! De planten kunnen wel alle 4 wat voeding ook gebruiken.
                  Zo, dat was het dan weer, ik heb van een vriend nog een think big auto zaadje gekregen dat ik hier thuis ga kweken. Voor het volgend verslag verwacht ik een kleine oogst een nieuwe meid (think big) en de andere planten die ik bijvoed en dus gegroeid zullen zijn!
                  I'm high, but I'm grounded.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                  Comment


                    #39
                    Re: Guerilla 2016 Planter-style

                    Jongeman in zoon omgeving hoef je niks te doen tegen spintjes,... als je gaat spuiten wint de spint buiten! Je spuit namelijk ook meteen de vijand weg en die kan er minder goed tegen als de resistente spintjes.

                    Comment


                      #40
                      Re: Guerilla 2016 Planter-style

                      Wat wat smullen dit! Wat een heerlijke spot heb je toch en je planten.... Wauw! Heerlijk! Ik ga deze week ook maar weer eens zoeken naar zo'n locatie. Bedankt dat je mijn vlammetje weer aan de gang hebt gekregen!
                      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                      Comment


                        #41
                        Re: Guerilla 2016 Planter-style

                        Tot dat ie heel de omgeving doodspoot! P.S. ik zie op de foto's geen spintschade enkel hier en daar wat trips maar ook dat is buiten geen enkel probleem, vergeet buiten spuiten!

                        Comment


                          #42
                          Re: Guerilla 2016 Planter-style

                          Precies Flint, aan die boodschap wil ik niets wegnemen. Lijkt me een goede redenering. Mijn buitenplanten (tuin) hadden ook trips, bladluis, you name it. Opzich hielden die elkaar in balans, zeker naarmate de planten groter werden. Toen ik ben gaan spuiten met vetzuren en neem zijn de problemen bij mij begonnen eigenlijk, maar of dat verband zou eenvoudig weet ik niet.

                          Echter, bij mijn zandspot zijn de planten kaal gevreten, maar dit is eerder de schuld van slakken, rupsen en herten. Deze zaken beter individueel te bestrijden, met uitzondering van de rups dan dacht ik, vraatzuchten zijn dat zeg, bah.
                          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                          Comment


                            #43
                            Re: Guerilla 2016 Planter-style

                            Slakken tja ik heb nu slak resistente wiet geselecteerd. de ene strain lusten ze graag de andere blijven ze af. buitensoortjes moet je dus niet enkel op schimmelresistentie selecteren maar ook op slakbestendigheid. Zie veel binnenzaden buiten staan das vragen om he.

                            van een niet smakelijke soort eten ze 2/3 van het blad en dan heeft de plant al herkent dat er een slak aan ze zit te knagen en maken ze flavonoiden aan en andere secundaire metabolieten, selecteer deze en je bent slakvrij. selecteren tegen schimmels is moeilijker.

                            dus zet geen binnewiet buiten!

                            Comment


                              #44
                              Re: Guerilla 2016 Planter-style

                              Mooi plantje blijft het ook zeg. En welke soort is dat? Want dan neem ik gelijk aandelen daarop
                              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                              Comment


                                #45
                                Re: Guerilla 2016 Planter-style

                                Montys buiten melange maar das enkel voor vrienden, niet te koop. Stel je voor ze apen me na ghehehehe.
                                de basis is jamaica weed niet van de kust maar van op de berg. slappe soort hor maar wel slakresistend.
                                buite n speel ik maar wat binnen maak i de echte wiet, met dank aan buiten. binnen zitten geen slakken neen of toch? heb nog nooits een ree of hert in me kasje gehad.
                                Last edited by FlintStoned; 9 July 2016, 07:31.

                                Comment

                                Bezig...
                                X