Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x KALASHNIKOVA AUTOFLOWERING (GREENHOUSE SEEDS)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 x KALASHNIKOVA AUTOFLOWERING (GREENHOUSE SEEDS)

    Korting op 420shop
    Beste medegrowers ,

    Aangezien het lekker weer begint te worden hier in belgenland en het nog zo even blijft , ben ik van plan al te beginnen met een setje autoflowers. Het is misschien nog iets te vroeg op het jaar maar ik ben van plan om meerdere sets te doen en had geen geduld meer. Ze staan momenteel in een cheap-ass serretje maar als het te koud word neem ik ze 's nachts binnen.
    Ik ga 15liter potten gebruiken en ga werken met de alga reeks van plagron. Ik ben zeker geen ervaren kweker maar vond het toch leuk om hier een verslagje van te maken.
    Heb mijn zaadjes 26 maart '17 laten ontkiemen en vandaag ( 28/03 ) zijn de worteltjes groot genoeg om in de tijdelijke potjes te steken. Ik weet dat je autoflowers best niet overpot maar had hier vorig jaar ook niet zo heel veel last van. Ik kijk er alvast naar uit

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik durf het bijna niet te zeggen.. Want dan ben ik weer de bad guy, maar het is jammer dat je zo vroeg begint.
    Je mist nu net de optimale zomer-licht-cyclus die autoflowers super graag hebben. Iets later in mei zaaien, zorgt er voor dat je precies goed uit komt qua oogst moment. De toppen krijgen dan een volle bak licht.
    Nu spant het erom; gaan de planten na de 21e dag in bloei, of wachten ze af?

    Hoe dan ook, veel succes! Leuk dat je al begonnen bent. Een beetje leesvoer kan nooit kwaad
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Ik durf het bijna niet te zeggen.. Want dan ben ik weer de bad guy, maar het is jammer dat je zo vroeg begint.
      Je mist nu net de optimale zomer-licht-cyclus die autoflowers super graag hebben. Iets later in mei zaaien, zorgt er voor dat je precies goed uit komt qua oogst moment. De toppen krijgen dan een volle bak licht.
      Nu spant het erom; gaan de planten na de 21e dag in bloei, of wachten ze af?

      Hoe dan ook, veel succes! Leuk dat je al begonnen bent. Een beetje leesvoer kan nooit kwaad
      Hoi LR2 , ik was echt aan het twijfelen om te starten maar waarom niet eigenlijk dacht ik. Ik ga dit sowieso bekijken als een voorseizoentje , als ik zie dat het soortje goed gaat bestel ik in mei gewoon een verse set zaden. Met die prachtige weer was het echt moeilijk om mij in te houden haha Bedankt voor je reactie trouwens , ik hou er de volgende keer sowieso rekening mee!

      Comment


        #4
        Hallo, Ziet er tof uit! ik Heb nu ook 2 noorderlicht autoflowers in de vensterbank staan. dus ik ga je volgen! kan ik Mijn kweek een beetje vergelijken met die van jou.

        Joe!

        Comment


          #5
          succes ! fruitsla379 , ga je volgen , heb er 4 staan (fems) in week 4 bloei , ruiken erg lekker (citroenerig)

          Comment


            #6
            Hahaha we zijn allemaal zo ongeduldig ik ben ook al begonnen whahah duur nog zo lang voor het mei is .
            Ik ga je volgen
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X