Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 1x automatic mega bud (greenlabel) 12L, 1x automatic white widow 12L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek 1x automatic mega bud (greenlabel) 12L, 1x automatic white widow 12L

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,
    Als regelmatige blower had ik behoefte aan mijn eigen kweek om niet langer van de coffeeshops afhankelijk te zijn. (duur, mogelijke chemische stoffen). Ook heb ik besloten om hier een kweekverslag over bij te houden omdat ik zelf zoveel informatie heb gekregen door het lezen van andere kweekverslagen dat ik hier ook aan bij wil dragen.

    Na me goed ingelezen te hebben op het internet heb ik besloten om dit jaar mijn eerste buitenkweek te starten. Ik ga vanaf mei 3x hollands hope (dutch passion)en 2x automatic mega bud (greenlabel) buiten in de tuin kweken. Ik kreeg 2 extra zaadjes (zie titel) en aangezien het weer al erg goed is heb ik besloten om hier wat mee te gaan experimenteren. De planten staan nu binnen achter mijn raam maar ik vond dit toch beter in de buitenkweek categorie passen aangezien ze over een tijdje ook naar buiten gaan.

    Na de zaadjes ontkiemt te hebben heb ik ze in 2 12L potten geplant (zie foto's). De potten staan op mijn bureau voor het raam waar de hele dag erg veel zonlicht naar binnen schijnt. Ik heb als medium gekozen voor universele potgrond van het tuincentrum (weet niet meer precies welke maar ik weet nog dat ik de PH waarde heb gecontroleerd en deze was goed, en er stond dat er genoeg voeding voor 6 weken in zat). Op 27 maart heb ik de zaadjes geplant en 2x per dag water gegeven. Ik had gelezen dat autoflowers 24 uur per dag licht kunnen hebben en daarom heb ik besloten om snachts 2 spaarlampjes erboven te hangen van 14 watt, ik weet niet in hoeverre dit nuttig is maar ik dacht alle beetjes helpen.

    Ik zou graag wat tips krijgen voor mijn kweek en zal zelf zoveel mogelijk updates geven.


    De eerste 2 foto's zijn de automatic white widow en de overige zijn de automatic mega bud, welke er een stuk beter uitziet dan de ww.Snapchat-13186880.jpgSnapchat-29699579.jpgSnapchat-1266124480.jpgSnapchat-496331713.jpgSnapchat-1592837267.jpgSnapchat-2141148404.jpg







    Last edited by Chewbacca; 6 April 2017, 18:25.

    #2
    Ik kijk gezellig mee, laten we hopen dat al het informatie dat je heb opgenomen er ook mooi als resultaat uit ziet!

    Comment


      #3
      Foto's kun je het beste uploaden via het attachment-logotje rechts boven het type vak.
      De linkerlogo's werken voor geen meter.

      Op externe websites hosten werkt vaak niet goed, ik klik daar zelf nooit op.

      Succes!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        succes hoop dat het een goede zomer word
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Vanochtend zag ik tot mijn teleurstelling de ww met ernstig gebogen steeltje droevig op de aarde liggen. Ik heb meteen een stokje ter ondersteuning geplaatst in de hoop dat hij zichzelf nog kan herstellen, de komende week wat peter tosh nummertjes aan en wie weet. De automatic mega bud daarentegen lijkt het erg goed te doen (zie foto's).

          Ik denk niet dat het nodig is om erbij te zetten welke foto welk plantje is

          Snapchat-406775946.jpgSnapchat-1638461612.jpgSnapchat-1717487867.jpgIMG_20170406_190400958_HDR.jpgIMG_20170406_190410744_HDR.jpg

          Comment


            #6
            Bedankt joremkrank en ik hoop het ook!

            Comment


              #7
              LR2 Top, bedankt! ziet er een stuk beter uit zo

              Comment


                #8
                RoccoSmokes Ik hoop het ook, en tips zijn meer dan welkom natuurlijk

                Comment


                  #9
                  Denk dat die spaarlampjes toch wel effect hebben. Ik heb zelf ongeveer 1 dag na jou een zaadje geplant. Die krijgt alleen natuurlijk licht en heeft nog geen vertakkingen. Kan natuurlijk ook aan de soort liggen maar wel leuk om te vergelijken dus ik blijf je volgen.

                  Succes!

                  Comment


                    #10
                    infinitum Ik hoop dat de spaarlampjes wat opleveren, uiteindelijk zal ik niet weten of het wat heeft uitgemaakt maar wie niet waagt wie niet wint denk ik maar. Heb je zelf ook een kweekverslag, dan zou ik die ook graag volgen

                    Comment


                      #11
                      Afgelopen paar dagen erg druk gehad en daarom helaas geen nieuwe updates kunnen posten, vanaf nu wel weer genoeg tijd dus ik ga proberen om dagelijks het verslag bij te houden van de plantjes.

                      De mega bud doet het uitstekend en groeit lekker door, ondertussen heeft de ww er nog niet zo'n zin in maar dat is niet het einde van de wereld
                      De afgelopen dagen lekker zonnetje gehad en de plantjes zoveel mogelijk buiten gezet wat ze vast lekker vonden.

                      hier volgen de foto's
                      IMG_0396.JPGIMG_0398.JPGIMG_0395.JPGIMG_0399.JPGIMG_0397.JPGIMG_0400.JPG

                      Comment


                        #12
                        Hoe oud zijn de dames nu vanaf ze boven grond zijn gekomen?
                        Kblijf deze topic volgen omdat ik zelf bezig ben

                        Comment


                          #13
                          junior 27 maart in de grond gestopt en 29 maart kwamen ze boven

                          Comment


                            #14
                            Leuk.
                            Bij mij zijn 29 maart ontkiemd. Bij jou zijn ze al wat groter.
                            Maar je werkt ook met een lampke en hebt ze binnen staan, die omstandigheden zijn al anders.
                            Wanneer mogen ze naar buiten? Beetje wind kan geen kwaad.

                            Enne die HH die je van plan bent te groeien, zijn dat geen AF-jes?

                            Succes!
                            En op het mooie weer, qua lichturen zitten we al bijna op 14 geloof ik (zondag exact). Van zonsopgang tot zonsondergang.
                            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                            Comment


                              #15
                              ongeldig, ja het 14 watt lampje doet t goed volgens mij.
                              Ik zet ze als de zon schijnt zo veel mogelijk buiten maar als het bewolkt is of nacht dan gaan ze weer naar binnen onder het lampje totdat het buiten echt goed weer wordt.

                              Die HH is geen autoflower, het staat er in ieder geval niet bij dus ik neem aan van niet.

                              succes met je kweek en laten we hopen op een groene zomer!

                              Comment

                              Bezig...
                              X