Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lui. Eigenwijs. Ongeduldig & goedkoop. Ik doe 'het' voor de tweede keer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kijk eens op de site van outdoorking seeds, deze meneer kweekt zelf guerilla en de zaden komen volgens mij ook allemaal van buiten.

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Thanks voor de tip nyln. Dat klinkt precies als waar ik naar op zoek ben.

    • nyln
      nyln commented
      Editing a comment
      Hij is op dit moment trouwens wel druk met zijn eigen oogst binnen trekken, volgens mij wordt de site binnen enkele weken aangepast met het nieuwe assortiment. Heb zelf geen ervaring met zijn producten maar wel veel goede ervaringen van anderen gelezen. Hoop dat je er wat aan hebt.

      En gefeliciteerd met je vette oogst alsnog, had ik niet meer verwacht na al die tegenslagen.

    • laurenzo
      laurenzo commented
      Editing a comment
      Ik ben al heel lang op zoek naar Deense zaden, maar ik kan ze nergens vinden/ of de prijzen zijn zo laag dat ik ze niet vertrouw. toevallig een suggestie nyln?

    nyln
    Site ziet er aardig uit. Wel goedkoop vergeleken met de populairdere breeders. Dat vind ik alarmerend.
    Maar als ik zaadjes bestel laat ik ze sowieso nooit op mijn eigen woonadres afleveren.

    Hij bied wel precies waar ik naar op zoek ben. Buiten 'geproduceerd' zaad.
    Heb je toevallig ook nog een link naar die positieve ervaringen van anderen voor me nyln?

    Thanks! De oogst valt niet tegen.
    Langzaamaan verdwijnen de eerste toppen in de weckpot om lekker in hun eigen walm te wasemen. Dagelijks boeren. En goed blijven letten op schimmels.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • nyln
      nyln commented
      Editing a comment
      Op het .eu forum heb je een gozer genaamd jaygreen, hij heeft dit jaar een testronde gedaan met zaad van deze site.

      Sorry als het noemen van het andere forum niet mag maar het is even om hier iemand te helpen toch....

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Kutje jij ben echt Slim je zaden ergens anders dan je huis laten leveren 10 Points

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Dank voor de link en de benoeming Thedoctor en nyln. Handig zou zijn als er gewoon een uniform forum was. Zo blijft de info toch verspreid. En dan nog al die engelstalige forums erbij. Maarja, ik denk dat benoemen geen probleem is. Even wat reclame voor JD om het eerlijk te houden. Want hier is het leuk en gezellig. Zo.

      @belladonna
      Stel je voor de makkelijkste hack voor rippers is een zaadbank. En dan de klantlijst leeghalen. Misschien dat die adressen bij louche kanalen sowieso doorverkocht worden of in verkeerde handen belanden. Mij niet gezien!

    Goed zo ben Trost op je als je 2 weken stop met blowen dan ken je net zo goed na die 2 weken gelijk beginnen met PUUR roken van cannabis jongedame
    En dan merk je dat je na 1/2 hijsjes gewoon heel rustig ergens gaat liggen omdat je anders vanzelf wel gaat liggen Hahaha
    Ben je ook gelijk van die smerige Tabak zooi af. Je bouw met blowen een tolerantie op waardoor je steeds meer nodig hebt. Een blow pauze is dan ideaal. En natuurlijk kom ik je op de chat tegen anders kom ik je zoeken Hoor en houd ons update van de konijnen zooi daar en heel die dieren tuin.
    Anders ben jij schuldig aan mijn winter DEPRESSIE

    P.s Puur jointje maak je zelfde manier als tabak joint alleen zonder de tabak , mooi filtertje wiet in vloeike en dicht maken als je goed doe kom er geen wiet in je mondje als je zuig ZUS als je gaat hoesten zuig je te hard. Als je duizelig word en koudzweet krijg dan deed je het goed
    God was never on your side..

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Oke gaat nu te ver jij wel niet Dabben!!! das een stap tever... zeg gewoon ja bella

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ongeldig Als je dan toch gaat vapen, kan ik je de Arizer Air2 aanbevelen. Na veel onderzoek en trials: er is geen betere.

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ess Ik heb inmiddels de Mighty, en de Plenty. Dank voor het meedenken.

    Ja ik word meteen lid van je Help Ongeduldig de Winterdoor topic als ik dan in een winterdepressie schiet kom ik bij jou effe huilen en lachen
    God was never on your side..

    Comment


      Ze geven me nog steeds iedere keer weer als ik ze zie de goosebumps!


      Konijn.jpg
      Probeer je eens in te leven in het plantje!

      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Ach gut, deze zijn er nu niet meer..
        Wat waren ze toch schattig.
        Nieuw jaar, nieuwe plannen

      PLAIN!
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        Hi Ongeldig , vertel eens wat van je plannen? Iets met konijnenbont?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Hey Stemma

          De plannen voor 2018 zijn het groeien van kiloknallers met behulp van de volgende zeer nauwkeurige formule (K+k=Kk)
          K=kippenstront
          k=konijnenstront
          Kk=Kiloknaller

          Dat is dan ook de titel van mijn nieuwe topic waar je alle plannen tot in detail kunt bekijken.
          Ook sta ik net als iedere lente/zomer WIJDOPEN voor vragen.

          Dit jaar pak ik het dus zeer professioneel en wetenschappelijk aan.

          Nu even zonder gein, hier is een link
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-kilo-knallers

          Van de bontjes wil ik een deken maken, dan heb ik er heel veel nodig. En een derde vriezer. Teveel van mijn hobby's/idealen zijn het best bewaard op ijs.
          Heb jij nog creatieve suggesties?

          See you later!
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment

          Bezig...
          X