Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x AMS 1x Northern Light

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Dan zou ik er niet al te vaak heen gaan en misschien kijken voor een minder opvallende weg er naar toe ofzo.
    Ze geven heel het weekend klote weer op dus maak je maar geen zorgen over regen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


    Comment


      #32

      Ik kan een plant kwijt op mn vaders balkon.
      En de andere 2 kan ik kwijt in het bos, of bij mn oma veel verschillende plaatsen dus.
      Last edited by Conficker; 18 June 2017, 15:50.

      Comment


        #33
        Als je buurman je al heeft verwittigd voor de plant te verwijderen en je houdt ze toch...dan vraag je om problemen. Zet ze eventueel op nog een andere plaats, want wiet kweken en last met je buren...die combinatie wil je echt niet hebben.

        Comment


          #34
          Klopt maar 1 plant aan de andere kant van de tuin is toch niet zo erg? Lijkt mij dan want hij kan het nu nog niet ruiken.

          Comment


            #35
            Voor jou en voor mij is dat niet erg, integendeel Maar als je zo'n verzuurde buur hebt die je het leven lastig wil maken...
            Als hij/zij voor rede vatbaar is, dan kan je uitleggen en het een draai geven naar medisch gebruik toe. Zeg dat het een cbdrijke plant is. Daar wil de politie al eens mild voor zijn als je wat geluk hebt, moest het ooit zo ver komen.
            Maar het veiligste ben je met een goede verstandhouding met je buur. Eens een koffie, frisdrank, pint, bbq,...trakteren of voor uitnodigen. Praatjes slaan erover in een gemoedelijk sfeer kan wonderen doen.

            Comment


              #36
              Praten gaat met hem niet,
              Ik ben nu bij mn pap en ze staan gewoon in een onweerbui.. overleven ze dat? Ik heb het over de planten die in de potten staan.
              Last edited by Conficker; 7 October 2017, 16:33.

              Comment


                #37
                Een zware onweersbui is relatief. Hagel en sterke rukwinden zijn de grootste boosdoeners tijdens een onweer. Van een stevige bui zal je plantje niet doodgaan. Het is een sterke plant en die zijn bestand tegen wat ruwere weersomstandigheden, zolang men niet in extremen gaat.
                Spijtig van je zure buur. Dan zou ik ze zetten waar hij ze niet kan zien of ruiken vanaf zijn tuin. Een bloeiende cannabisplant heeft nogal een sterk aroma.

                Comment


                  #38
                  Update: Ze worden groot binnenkort gaan ze verhuizen naar het bos naar een balkon en eentje blijft waarschijnlijk.

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                    #39
                    Ze zien er goed uit. Succes!

                    Comment


                      #40
                      Ik ben gister naar mijn plant in het bos gegaan en hij was niet hard gegroeid vergeleken met die nog in een pot staan.
                      Ik heb geen foto kunnen maken helaas..

                      Comment


                        #41
                        Guerilla plantjes staan in Nederland ook niet echt bekend om de grote oogsten.
                        Tenzij je er heel veel energie in stopt maar dat is gewoon niet handig, de plek moet geheim blijven natuurlijk.
                        Ze worden helemaal aan hun lot overgelaten in de natuur.
                        Je moet ook maar net geluk hebben dat de grond perfect is voor je plantje, wat meestal niet het geval is volgens mij.
                        Kortom, je hoeft niet te verwachten dat je plantjes in de volle grond in het bos het beter gaan doen dan die je thuis in een pot hebt staan.


                        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                        Comment


                          #42
                          Klopt daarom probeer ik ze zolang mogelijk in mijn achtertuin te houden zodat ze hier beter kunnen voorgroeien en dus al groter zijn als ze in het bos een plekje krijgen.



                          Iets is er mis ik gok teveel water deze plant krijgt droge/bruine randen en punten. Ik vroeg voor regen en ik krijg elke dag een zware regenbui..
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.
                          Last edited by Conficker; 9 June 2017, 08:03.

                          Comment


                            #43
                            Met de andere planten gaat het goed (:

                            Update pic:
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                              #44
                              Update: Ze groeien allemaal redelijk snel 1 probleem er zitten bruine vlekjes op de bladeren..
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 3 photos.

                              Comment


                                #45
                                Update van mijn wietplantje in het bos zij is al in de voor bloei gegaan denk ik dus..
                                kan iemand eens kijken of ze echt in de bloei is gegaan?
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 2 photos.
                                Last edited by Conficker; 18 June 2017, 15:53.

                                Comment

                                Bezig...
                                X