Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x AMS 1x Northern Light

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Ik zat de foto's te bekijken zie ik ineens iets wat op rot lijkt op de stam..
    Kan iemand dit bevestigen?
    Als ik hem bewerk kan ik hem niet uploaden
    Het rot zit onderaan in het midden het valt wel op.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #77
      Hmm ziet er wel verdacht uit ja.... ook al flink bruin aan t worden bij dat geknakte steeltje

      Comment


        #78
        Ja daarom, ik oogst liever te vroeg dan dat ik straks niks heb.
        En hierbij een update van AMS #1 en AMS #2
        Groeien goed werden wat geel dus heb ze voeding gegeven, hopen dat ze er wat gezonder uit gaan zien
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #79
          kan je van die AMS planten stekken nemen ?

          Comment


            #80
            Uhm ja ik denk het wel, maar dat is nu niet slim meer.

            Comment


              #81
              Heyhey ik ben weer naar mijn plantje toegegaan hij is wel wat verbeterd iets groener geworden maar wel weer een beetje toprot.. als het een tijdje droog is ga ik haar weer voeding geven.

              Topic heeft veel vieuws dus ga toch maar door met posten al heb ik niet echt vragen meer.

              Fototjus
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


                #82
                Als je eenmaal toprot gezien hebt ga je natuurlijk niet door met voeren.
                Toprot zit in de plant, dat is er niet uit als je een rot topje wegknipt.
                Het is nu een kwestie van zolang mogelijk uitzingen, veel controleren.
                Als er meer toprot komt, en dat gaat er komen, dan zul je meteen moeten oogsten.

                't Is net zoiets als met kaas in de koelkast.
                Als dat eenmaal wat schimmel krijgt, kun je dat er nog wel een paar keer afsnijden, maar eigenlijk zitten die schimmeldraden al door de hele kaas heen.
                Wat je ook doet, het komt elke keer weer terug.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Conficker
                  Conficker commented
                  Editing a comment
                  Hm oke, bedankt voor deze info! ik ga er over ongeveer een weekje weer heen, dan ga ik maar oogsten heb geen zin in nog meer toprot.
                  Alleen de plant lijkt mij nog echt niet 'rijp' maarja beter iets dan niets.

                #83
                Hey allemaal! Ik heb echt een belangrijke vraag en een update van AMS #1 / #2

                Ze zijn lijkt me gestopt met groeien dus ik wil er graag 1 overpotten of misschien alle 2 de kans op een herma moet ik maar aanvaarden, maar ik twijfel of ik het moet doen ja of nee, en als ik het zou doen wat is beter: In volle grond of in een veel grotere pot?
                Ik hoop dat ik antwoord krijg. (:

                Alvast bedankt!

                En vergeten te zeggen er komen zelfs wortels boven de grond!
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Doen waar jij zin in hebt. Het kan allebei.
                  Je kan het ook per plant bekijken. Eentje pot een volle grond.
                  Eentje zo laten staan en kijken wat de verschillen gaan worden.

                  Wortels boven de grond kun je aanvullen met aarde. Wordt nog een hele kluit als je besluit te gaan verpotten.

                #84
                Thanks voor je reactie ik wil namelijk wel een grotere plant krijgen, maar ik denk dat ik er 1 of 2 in een grotere pot doe, aangezien voeding geven in volle grond niet bepaald handig is.

                Comment


                  #85
                  Uhm een slechte slechte update van AMS #3

                  Iemand een idee wat er mis is.. staat in de zelfde aarde en pot als de andere planten..

                  paarse stengels kleine blaadjes.
                  Waarschijnlijk verkeerde ph waarde.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Ongeldig
                    Ongeldig commented
                    Editing a comment
                    Don't worry, be happy.
                    Kijk even in Blowa zijn topic als je verwaarloosde planten wilt zien (en een hoop ander moois). Zo staan de jouwe er niet bij.

                    Paarse stengels is niet direct reden tot paniek. Kan in de genen zitten. Bij mij heeft een van de drie het ook. Mooi om te zien vind ik het.

                  #86
                  Wat heeft overpotten met hermavorming te maken? Omdat het stress geeft? Mwa, gewoon rustig en voorzichtig overpotten. Als ze van mij waren gingen ze in een cementkuip. Dan kun je ze bij heel slecht weer nog even opzij schuiven.

                  Comment


                    #87
                    Thanks voor jullie reacties! Ik ga haar verhuizen naar haar vriendinnen (; daar krijgt ze regenwater en ook voeding, misschien gaat ze daar de volle grond in maar weet het nog niet zeker. Toch wel apart dat deze zo anders is gaan groeien.. Marja dat hoort erbij.
                    En nog een fotootje Het waait wel erg hard buiten dus geen top kwaliteit.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #88
                      Ik denk dat de aarde erg nat is?

                      Je zou eens wat vaker bij je oma kunnen meekijken hoe ze de planten verzorgd
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                      • Conficker
                        Conficker commented
                        Editing a comment
                        Haha ik verzorg deze niet, dat doet mn pap en had hem net voor de foto water gegeven het was net een woestijn /: maar het komt allemaal wel goed joh hopen dat deze wat opknapt. Echt fijn zoveel reacties (:

                      #89
                      Ik heb iets raars ondekt.. Ik til de pot op die had ik in een andere gezet zo dat ze wat hoger stond en dus wat beter zon kreeg, er hangen allemaal wortels uit.. pff er is er een erg beschadigd /:
                      wat kan ik er meedoen of aan doen? Snel in volle grond zetten lijkt mij het slimst. Of is dit geen probleem?
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.

                      Comment


                        #90
                        Als je die gaat verpotten trek je alle wortels stuk. Die passen nooit meer door dat gaatje.....

                        Comment


                        • Conficker
                          Conficker commented
                          Editing a comment
                          ja klopt, zou dat heel erg zijn? of ik kan de pot kapot proberen te maken van onder.
                      Bezig...
                      X