Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x AMS 1x Northern Light

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Yep, dat is voorbloei.

    Comment


      #47

      Comment


        #48
        Waren dat autoflowers of gewoon gefeminiseerde zaadjes? Ben ff in de war...en vind het niet onmiddellijk terug in je topic ofwel kijk er over....

        In ieder geval gaan die nog groeien hoor. Wat je nu ziet is pas voorbloei, echt het prille begin. Die 4 gram zul je waarschijnlijk wel halen, maar ik vermoed wel meer.

        Comment


          #49
          Gelukkig! Ik ben gewoon vergeten of het nou auto flowers zijn ja of nee.. wel gefemeniseerd van royal Queen seeds. Nu hopen dat ie daar heel blijft, ik ging vanaag naar m'n spot toe en ik hoorde iets door de bossen lopen ( erg afgelegen) ik hoop dat het een hertje was ik schrok me namelijk dood. En heb er 8 teken aan over gehouden om mijn plantje te bezoeken en te verzorgen, als ik nu de ziekte van Lyme krijg heb ik geen wiet meer nodig voor rustig te worden (;

          Comment


            #50

            Maar dat moeten eigenlijk wel autoflowers zijn. Buitenplanten beginnen aan hun bloei in de zomermaanden en het is nog lente. De dagen worden nog langer tot 21 juni. Vanaf dan korten de dagen, dan voelen de planten dat het tijd is om te gaan bloeien.
            Autoflowers houden geen rekening met het aantal uren zon en gaan na een bepaalde tijd sowieso in bloei.
            Jouw planten zijn nu een 45 tal dagen oud en dat lijkt me ongeveer de leeftijd dat een autoflower in bloei gaat. Afhankelijk van de strain, steeds de genetica in het oog houden.

            Comment


              #51
              >> tekenradar

              >> Topic over teken op JD
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #52
                Update Van AMS #3
                Ze is verhuisd naar een balkon, uiteindelijk verhuizen alle wiet planten. De andere 2 mogen heel misschien naar mijn oma toe die heeft een enorme tuin. En wie heeft er nou een oma rond de 75 die wiet kweekt
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                  #53
                  filedata/fetch?id=1287606&d=1554848346&type=thumb<- wat doet die foto hier? Hey allemaal hier een grote update met veel vragen

                  De vragen staan onder de foto's behalve bij de 4e, daar zijn wat blaadjes geel aan het worden en ook wat blaadjes die geen wietblad vorm hebben hoe kan dit?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 4 photos.
                  Last edited by Conficker; 20 June 2017, 20:03.

                  Comment


                    #54
                    Eerste met krullend blad is denk ik te veel voeding? Geel blad kan meerdere dingen zijn, te veel water te veel voeding.

                    in hoe lang hebben die insecten dit veroorzaakt?

                    Comment


                      #55
                      1: TMV of iets genetisch of beestje vroeg in de groei
                      2: shit happens
                      4: honger ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #56
                        Ik zou het niet weten ik ben 4 dagen niet thuis geweest ik kom terug en toen zei m'n mam dat er gaatjes in zaten. Ik heb nu 2 bakjes met bier erin in de potten gezet.

                        Ik geef ze geen extra voeding ze staan in batmix gemengd met universele potgrond is dat teveel voeding?
                        En ik heb in mijn tuin een grote ton staan met regenwater het staat er al best lang kan ik dit geven aan mijn plant? Want nu geef ik gewoon kraanwater dus misschien komen de problemen door een te hoge Ph waarde.

                        Comment


                          #57
                          Gewoon laten staan en niks aan doen en denken die blaadjes hoef je toch niet te roken als de toppen maar normaal worden , soms doen bladeren vreemd
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #58
                            Update AMS #3
                            Groeit goed lijkt me, ik weet niet hoe de andere planten er aan toe zijn dus misschien loopt deze wat achter.
                            Deze zit net in de voorbloei toch?
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 3 photos.

                            Comment


                              #59
                              Gezond kleurtje

                              Comment


                                #60
                                Hey!
                                Een update van mijn guerilla plant.
                                Hij zit al in de bloei nog maar net denken ik
                                Gelukkig had ik deze keer maar een teek

                                Hier wat foto's geen top foto's maja..
                                er is nog een probleem.. volgens mij is het een hermafrodiet kan iemand dit bevestigen?
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 4 photos.

                                Comment

                                Bezig...
                                X