Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 autoflowerkes ,royal Jack ,royal dwarf, royal critical,ak .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 autoflowerkes ,royal Jack ,royal dwarf, royal critical,ak .

    Korting op 420shop
    Deze zijn gestart half april , geen voeding gekregen tot nu toe (enkel regenwater ) maar heb een plagronlijn aangeschaft en vanaf morgen krijgen ze terra Bloom green sensation en wat later nog pk13 ☺️ dan ben ik ook sinds gisteren gestart met 2autoflowers in volle grond en 1autoflower in een smartpot .
    Ik denk dat ik seizoensgebonden wel op tijd ben om hiermee nog te starten . Alle kritiek is welkom des te meer des te liever want heb geen ervaring met buitenkweek en autoflowerkes !!

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk


    #2
    Sideview

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

    Comment


      #3
      Mooi muurtje.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Elke avond laat ik ze schuilen in mijn schuur met de deuren open waardoor ze niet nat kunnen regenen en hier vangen ze dan ook direct het eerste zonlicht mee op elke ochtend

        Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

        Comment


          #5
          Mijn schuurke

          Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
            Mooi muurtje.
            Vind ze er goed uitzien voor 0,0voeding gegeven te hebben +dit is gewoon goedkope aarde voor geraniums die er al 2jaar stond ... Denk dat voeding suplementair is voor de planten maar zeker niet noodzakelijk zo blijkt...

            Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

            Comment


              #7
              Ready for heavy raining

              Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

              Comment


                #8
                Alles lijkt goed te verlopen alleen de grootse plant lijkt blauwekleurige nerven te krijgen die krijgt geen voeding meer ...

                Comment


                  #9
                  De eerste plant geen thc vorming ,veel kapotte bladeren onderaan, komt niet goed denk ik ???

                  Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    2de plant :wel thc vorming ,ook bladeren onderaan kapot en zelf paar eigenaardige as vlekjes zoals op de foto te zien denk ook niet dat dit goedkomt iemand raad altijd welkom!

                    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      3de plant :dit is de critical volgens mij aangezien ik niet meer weet wat wat is veel thc vorming , onderaan geelvormige bladeren , komt goed denk ik !critical beste plant voor ons landje heb ik de indruk

                      Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        4de plant :geen thc vorming , veel gele vertoningen wel mooie plant maar denk niet dat het zal goedkomen ook ... Conclusie aarde is toch essensieel !!tips altijd welkom kwekers!!

                        Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          2 northernlights in volle grond mijn 2criticals hadk niet laten ontkiemen en zomaar in de grond gestampt en ze zijn niet bovengekomen dus conclusie kiemen van zaad is toch wel belangrijk ... Half juni al weet niet of dit een succes kan worden ...??

                          Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Die top in je een-na-laatste post lijkt wel een flatstem/cristata. Da's een leuk fenomeen om te zien, en om over te lezen.. Maar zulke planten hebben een ontzettend hoge kans op toprot omdat er in feite geen takken meer gevormd worden. Dat zorgt ervoor dat blad, calyx en stam als een dikke stapel op elkaar komen te liggen.
                            Die zou ik goed in de gaten houden.

                            De rest ziet er goed uit! Nice!
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                              Die top in je een-na-laatste post lijkt wel een flatstem/cristata. Da's een leuk fenomeen om te zien, en om over te lezen.. Maar zulke planten hebben een ontzettend hoge kans op toprot omdat er in feite geen takken meer gevormd worden. Dat zorgt ervoor dat blad, calyx en stam als een dikke stapel op elkaar komen te liggen.
                              Die zou ik goed in de gaten houden.

                              De rest ziet er goed uit! Nice!
                              Bedankt voor de respons !! ik heb er nogtans niet zo'n goed gevoel over maar is niet erg is toch maar om wa te testen maar toch leuk dat je me nog hoop geeft en zal er zo dadelijk eens wat over lezen over dat flatstel gebeuren ...
                              Mochtk deze plant nu binnenshuis stellen zou dit niet een oplossing zijn om toprot te vermijden ?..

                              Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...
                              X