Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Early Skunk van Sensi seeds, 1 Royal Critical automatic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      received_1391578054223343.jpegreceived_1391578027556679.jpegreceived_1391578014223347.jpeg de plant in de volle grond is stevig gegroeid, thanks to the rain en de ruimte die ze heeft.

      Comment


        #18
        Zelf zou ik niet verduisteren. Je weet de nadelen en de risico(s)
        Die afweging kun je alleen zelf maken.

        Ik vind het 'wekenlange verduisteren' teveel gesleep en gedoe.

        Als je het doet, doe het dan goed. Even 2-3 dagen in het donker klinkt niet goed. Ik heb me nog nooit verdiept in verduisteren.

        Die volle grond plant lijkt ineens een hele andere plant. Die je stiekem om de hoek had staan. Onherkenbaar. Gefeliciteerd met de groeispurt.
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

        Comment


          #19
          1.jpg3.jpg De plant in de pot doet het goed, buiten een licht voedingstekort denkik.

          2.jpg4.jpg Een ander verhaal is die in de volle grond. We gaven ze veel minder voeding omdat ze in de volle grond staat, maar volgens mij is dit een groot stikstoftekort. Zijn jullie het daar mee eens?

          Grzt, laurenzo

          Comment


            #20
            Is het maar aan een kant van de plant of de gehele plant?

            Ik weet niet wat ermee aan de hand kan zijn. Het is kenmerkend voor sommige problemen dat het blad rond de nerf nog groen is en aan de randen geel. Met mijn (gebrek aan) kennis kan ik je niet in een bepaalde richting wijzen behalve de bladprobleem(oplosser). Hier op het forum.
            Als je weinig voeding hebt gegeven kan je kijken hoe ze reageert op voeding. Misschien is de grond ondertussen te arm voor haar.

            Ze zijn mooi van formaat. Laat je ze nu bloeien op de natural way?
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


              #21
              Ja ik heb toch beslist om het op de natuurlijke manier te laten doen. Heb er nog eens over nagedacht, en als je een beetje knoeit met lichturen kan er al heel wat mis gaan, en vind het het risico toch niet waard.

              Het was onverwacht dat de grond te arm was, hopelijk reageert ze op de voeding, en spoelt die niet snel weg. Het is langs de hele plant

              Ik hoop nog op een groeispurt van die in de volle grond. Die is 1.15m nu, die in de pot 1.05m. Kan ik nog op 1.5m hopen?
              Last edited by laurenzo; 19 August 2017, 15:04.

              Comment


                #22
                1.jpg2.jpg3.jpg 3 Dagen geleden wat bijgevoed, en het geel lijkt me weg te trekken, is in 1 week ook nog eens 10cm gegroeid.


                4.jpg5.jpg Heel tevreden over deze plant

                Comment


                  #23
                  received_1411876702193478.jpegreceived_1411876705526811.jpeg heel veel gegroeid, zowel in breedte als grote, ze is nu bijna 1.5m. echte bloei zit er wel niet in, teleurstellend voor een 'Early' Skunk.
                  received_1411877258860089.jpegreceived_1411877262193422.jpeg de bloei is bij deze ongeveer een week geleden er in gekomen, hij blijft dezelfde hoogte 1.15m. intussen hebben we deze ook gediefd, alle kleine takken en zijtakken zijn eraf. IMG_20170830_151224923.jpg
                  Last edited by laurenzo; 2 September 2017, 16:31.

                  Comment


                    #24
                    1.jpg2.jpg De potplant blijft wat voor op die in de grond, maar ze lijken beide wat traag aan het bloeien. We hadden gedacht begin oktober te oogsten maar dat plan gaat waarschijnlijk niet door. 3.jpg4.jpg

                    Comment


                      #25
                      Nee, dat gaat niet lukken, eind oktober/begin november misschien ?
                      We hebben een hele week slecht weer gehad, dat heeft de bloei flink vertraagd, het was wel goed voor de groei
                      Hopen op wat nog wat dagen zon, dan gaan ze hard.
                      Ze staan er wel mooi bij!
                      Dat tekort is nog goed rechtgetrokken.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Wat ik me dan afvraag, is het risico op toprot dan niet te groot als je ze zo lang laat staan?

                        Comment


                          #27
                          De toppen hier nemen per week met 10-15% toe, rot - in lichte mate- vreet daar 2.5-5% per week van af. Elke week die ik langer wacht, heb ik meer toppen, maar ook iets meer rot.
                          Het is een kwestie van de balans vinden tussen wat je wilt opofferen, en wat je wilt oogsten.

                          Te vroeg oogsten vind ik zelf vreselijk; de wiet smaakt naar hooi en het effect is matig. Een joint roken wordt zo meer een karweitje dan een ontspannen moment.
                          Wachten tot de rot toeslaat, kost me een percentage van de oogst. Maar wat overblijft is wel de moeite waard: de smaak is goed, het effect ook.
                          Een analogie: wat heb je liever als je gaat winkelen? Een briefje van 5 en een euromunt, of 70 muntjes van 10 cent?

                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #28
                            Je hebt gelijk. Gewoon goed opletten bij het oogsten dat we al het rot eruit knippen dan. 6.jpg7.jpg8.jpg
                            De budproductie gaat goed, hopelijk blijft het weer meezitten.

                            9.jpg Door de stevige wind is er een tak afgebroken, al blijft deze om 1 of andere reden leven. De plant nu ondersteund met wat stokken, om dit in de toekomst te vermijden.

                            Comment


                              #29
                              Mooi die blad verkleuringen en die toppen zee.
                              Succes met het afbloeien.
                              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                              Comment


                                #30
                                11.jpg Heeeeeel slecht nieuws te melden.... Door de stevige wind is de plant helemaal omvergewaaid.. Morgen wordt ze geoogst met pijn in het hart.. 10.jpg Gelukkig is er nog iets van bud aan, maar had echt veel meer potentieel dan dit.

                                Comment

                                Bezig...
                                X