Ess Ik ga pas over 5 weken, dus dat red ik dan wel. Plus ik ga maar één week op vakantie, dus in geval van nood kan ik dat ook wel overbruggen met veel water, of de katten verzorgster vragen of ze wat water geeft. De ander planten zijn nog veel minder ver gevorderd, dus er zal hoe dan ook wat planten na mijn vakantie geoogst gaan worden. Een week of 3 denk jij, ben benieuwd hoeveel vetter die toppen gaan worden in die tijd 
Meglow ok bedankt voor de tip, niet spoelen (althans bij deze plant) en toch wachten tot ik minstens 1 amber zie. Ik heb een andere plant die heel klein is gebleven en ook erg donker. Ik vermoed dat de grond te sterk is geweest voor die plant, andere soort, dus die ga ik denk ik wel spoelen.
Meglow ok bedankt voor de tip, niet spoelen (althans bij deze plant) en toch wachten tot ik minstens 1 amber zie. Ik heb een andere plant die heel klein is gebleven en ook erg donker. Ik vermoed dat de grond te sterk is geweest voor die plant, andere soort, dus die ga ik denk ik wel spoelen.

Comment